Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se konversio-mahdollisuus taisi päättyä 30.6Jos nyt ostan Xbox Live Goldia vaikka 2 vuotta, ja sitten tuon Game Pass Ultimaten joka on vielä 1€, niin saanko siis 2 vuotta sitten tuota Game Pass Ultimatea?
Jos nyt ostan Xbox Live Goldia vaikka 2 vuotta, ja sitten tuon Game Pass Ultimaten joka on vielä 1€, niin saanko siis 2 vuotta sitten tuota Game Pass Ultimatea?
Se konversio-mahdollisuus taisi päättyä 30.6
Tuolla Game Pass Ultimaten ostosivulla lukee: 92 %:n alennus • 2 päivää jäljellä. Eli olisko vielä tuon 2 päivää voimassa? Voiko joku vahvistaa miten on?Se konversio-mahdollisuus taisi päättyä 30.6
Ahh, ok. Jossain luki aiemmin että tarjous päättyisi 30.6, mutta hyvä näin.Vaikuttaa olevan vielä tarjolla. "2 päivää jäljellä"
Niin ja PC pass tarjous kannattaa myös aktivoida ennen Ultimateksi muutamista https://www.microsoft.com/fi-fi/p/xbox-game-pass/CFQ7TTC0KGQ8
Yhden kuukauden saa lisää eurolla ottamalla tuon PC passin ennen muuttamista Ultimateksi, parempi kuin 12,99€ mitä se sitten kustantaisi aikanaan.Kääntyykö tämäkin siis koko goldin ajalle vai vain yhdeksi kuukaudeksi?
Ostin tuon nyt varuiksi ennen muunnosta, mutta ihmetytti että ehdoissa luki että ensimmäinen kuukausi on euron ja sen jälkeen 2.99e vai oliko 3.99e/kk.
Game Passiin pelejä. Huom.: muutama noista on vain PC:lle
Kyllä jenkit markkinoinnin hanskaavat, nyt kun erikseen ilmoitetaan PC-puolelle "lisätyistä" peleistä, joiden olisi pitänyt olla jo palvelussa multiplattarina jo Day one.
Miten Undertalea ei tuossa lisätä?
Edit. Tai Timespinneria? Tai unavowedia?
Edit addendum. Kadun kyllä joka kerta, kun klikkaan näytä huomioimatta jätetty sisältö.
Kuten varmastikin hoksasit, niin kyse olikin Dead Rising 4:sta ja Shadow of Warista, jotka ovat jo Game Passin Xbox-puolella. Viestin pointinkin varmasti olisit ymmärtänyt, mutta ilmeisesti koit olennaisemmaksi alkaa viilaamaan pilkkua asiasta?
No en kyllä. Viestissä johon vastasit puhuttiin siitä, että osa vain PC:lle. Jos kommentoit jotain muuta, niin hyvä kertoa, ei kaikki tiedä mitä missäkin game passissa sisällä.
Eli sinulle tuli uutisena että PC-puolen Game Passista puuttuu karkeasti puolet siitä mitä Xboxilla on tällä hetkellä? No jospa tosiaan seuraat ensi kerralla mitä olen postannut ignooramisen sijasta, niin pysyt paremmin kärryillä missä mennään. Keskustelua kun asiasta on ollut tuolla väittelyketjun puolella jo aiemmin.
Laitatko muuten jonkun linkin missä näkyy, että DR4 ja Shadow of War jo Game Passissa?
Edit. Se, että PC:n game passissa ei ole launchissa kaikkia samoja ei ole uutinen. Saati yllätys.
Edit2. Ja nyt PC-versioon tulee pelejä joita ei ole boksin versiossa, onko tämäkin ongelma?
Eikö sinulla ole xboxia itselläsi?
Osta Middle-earth™: Shadow of Mordor™ - Game of the Year Edition – Microsoft Store fi-FI
No onhan se nyt perin eriskummallista että edes multiplattarit eivät ole PC-launchissa mukana, mutta jos et kerran näe asiassa ongelmaa, niin olet toki oikeutettu mielipiteeseesi. En ala asiasta vääntämään tämän enempää tässä ketjussa.
Kerrotko miten esim. Undertale voitaisiin tuoda xboxin Game Passiin kun siitä ei ole edes xbox-versiota?
Shadow of Mordor = Shadow of war? Dead rising 4?
Ei ne varmaan ilman uutta sopparia ilmesty uuteen palveluun...
Samaa mieltä tuosta, että liian hätäisesti toivat palvelun jos aikomus oli pitää valikoimaa suunnilleen samoissa kuin konsoliversiossa. Nykyisellään aika kuiva valikoima on tuolla pc puolella kun ne muutamat hyvät pelit löytyy jo omistuksesta.Ääh, nyt meni pelit sekaisin, pahoittelut. Tuo on se vanhempi osa.
Ei tietenkään, mutta tuonhan ei pitäisi olla kuluttajan ongelma. Itse olin jo kovinkin innoissani mahdollisuudesta pelata ko. pelit omalla PC-setupilla, mutta ihmetys olikin suuri kun puolet peleistä puuttui! Olisivat nyt sen verran malttaneet edes tuon betan osalta, että tarjonta olisi edes lähellä Xboxin tasoa.
Ne poistivat sen tuossa viime vuoden keväällä ja siten muuttivat chpater 4 ettei ole sellasita grindausta että nee "true endingin"Shadow of Warin vois laittaa tulille. Mordor oli ok peli, mutta tuo SoW jäi ostamatta jonku mikromaksuhässäkän takia.
Silent Hill -pelejä ei taida päästä pelaamaan pc:llä Game Passilla?
Lego City on mieluinen lisä kun poika on vonkunut uutta peliä. Noita on mukava pelata, toki jotkut ovat olleet aika huonoja.
On muuten paljon pelejä game passilla, joita olen itse halunnut pelata. Euron aloitus ja kun en siinä kerkeä mitenkään kaikkia pelaamaan niin eihän tuo paha ole jatkaakaan. Kuulostaa jo liian hyvälle. Jokin tässä on oltava perseellään.![]()
Kyllä pleikkarimiehet kohta tulee kertomaan mikä siinä on pielessäjos olisi enemmän aikaa pelata, niin ehdottomasti ottaisin game passin käyttöön, nyt en kerkiä pelaamaan niin paljon että kehtaisi tuosta maksaa.
Jättäkää nyt hyvät ihmiset nämä turhat provot etenkin tässä ketjussa pois, kun se tiedetään varsin hyvin että jollekin tulee aivan varmasti paha mieli ja sitten se kinastelu ja sota taas alkaaKyllä pleikkarimiehet kohta tulee kertomaan mikä siinä on pielessä![]()
Kyllä pleikkarimiehet kohta tulee kertomaan mikä siinä on pielessäjos olisi enemmän aikaa pelata, niin ehdottomasti ottaisin game passin käyttöön, nyt en kerkiä pelaamaan niin paljon että kehtaisi tuosta maksaa.
Joo onhan tuo Game Pass hyvä. Ei se silti saanut mua siirtymään boksi pelaajaksi. Tuolla on pelejä vaan niin saakelisti, ettei aika riitä millään kaikkeen.
...
Saatoit ymmärtää vähän väärin. Ongelma oli siis se että vuokraat pelejä mutta pelaat vain silloin tällöin jotain lempisarjan peliäsi. Henkilökohtainen tilanne on sellainen että aika ei riitä siihen että tuosta palvelusta saisi hyötyä. Vuokrapelejä kun pelaa niin... tai sanotaanko esimerkkinä niin että jos vuokraat auton niin et vuokraa sitä omalle parkille seisomaan.Normaalisti pysyn etäällä kun tässä ketjussa aletaan vääntämään asioista jotka kuuluvat sota-ketjuun, mutta kirjoitit niin osuvasti, että oli pakko kaivaa tuo postaus mikä aloitti edellisen väännön tässä ketjussa:
En tähän viitsinyt kommentoida aiemmin, mutta vaatii tavallaan jonkinasteista mentaalista jumppaa (mental gymnastics), että pelien lukumäärästä saa Xboxin kannalta negatiivisen asian. Mielestäni Game Pass on siitä hyvä, että siinä on valikoimaa laidasta laitaan. Ei tarvitse tykätä kaikesta mitä palvelussa on, ja valinnan varaa on silti. En olisi esimerkiksi pelannut Tomb Raidereita ollenkaan, jos ne eivät olisi olleet Game Passissa.
Disclaimer!: Olen saattanut ymmärtää aatu89:n viestin väärinkin - jos kritisointi kohdistui pelien valikoimaan sen lukumäärän sijasta, niin ymmärrän silloin hänen pointtinsa. Netissä vaan on vaikea olettaa ja viestin lauserakenne näytti kritisoivan juuri tuota pelien lukumäärää.
Tuo on kyllä ihan totta, että jossain vaiheessa on halvempaa omistaa se pari omaa peliä joita pelaa harvemmin mutta pitkäaikaisesti, kuin ostaa Game Passia. Etenkin jos ostaa vähän vanhempia pelejä käytettynä, on se jo aika verrattavissa game passiin upotettuun rahaan. Tiedän, että ihmiset haluaa vielä omistaa fyysisiä pelejä ja se on ihan ok. Itse olen siinä välimaastossa - suurin osa kirjastosta on digitaalisena, mutta myös pari levyä löytyy hyllystä (kun halvalla sai...). Minun oma henkilökohtainen tilanne on se, että pelaan yksinpelejä tosi paljon, joten Game Pass on sairaan halpa verrattuna siihen että ostaisin jokaisen pelin erikseen (ja yrittäisin myydä käytetyt pois). Tilannetta korostaa enemmän vielä se, että pelaan todella harvoin sitä tarinaa enää uudelleen läpi, enkä välitä juurikaan myöskään achievementeista. Co-opit pelataan emännän kanssa, jolloin vaan toisen meistä tarvitsee omistaa Game Pass / Gold. Siinäkin jo säästää.Saatoit ymmärtää vähän väärin. Ongelma oli siis se että vuokraat pelejä mutta pelaat vain silloin tällöin jotain lempisarjan peliäsi. Henkilökohtainen tilanne on sellainen että aika ei riitä siihen että tuosta palvelusta saisi hyötyä. Vuokrapelejä kun pelaa niin... tai sanotaanko esimerkkinä niin että jos vuokraat auton niin et vuokraa sitä omalle parkille seisomaan.
Jos tykkää MS peleistä, niin palvelu on hyvä vaikka pelaisi vähän. Niille jotka pelaa satunnaisesti eikä MS pelit ole se juttu, tuo KK maksu ei välttämättä ole kovinkaan houkutteleva.Saatoit ymmärtää vähän väärin. Ongelma oli siis se että vuokraat pelejä mutta pelaat vain silloin tällöin jotain lempisarjan peliäsi. Henkilökohtainen tilanne on sellainen että aika ei riitä siihen että tuosta palvelusta saisi hyötyä. Vuokrapelejä kun pelaa niin... tai sanotaanko esimerkkinä niin että jos vuokraat auton niin et vuokraa sitä omalle parkille seisomaan.
Jos tykkää MS peleistä, niin palvelu on hyvä vaikka pelaisi vähän. Niille jotka pelaa satunnaisesti eikä MS pelit ole se juttu, tuo KK maksu ei välttämättä ole kovinkaan houkutteleva.
Games Leaving Xbox Game Pass for Console
- Aftercharge (July 9)
- Warhammer Vermintide 2 (July 10)
- LEGO Movie: The Videogame (July 16)
- Dandara (July 31)
- Dead Rising 2 (July 31)
- Hitman Season 1 (July 31)
- Metal Slug XX (July 31)
- Defense Grid: The Awakening (July 31)
- Hexic 2 (July 31)
- Iron Brigade (July 31)
Onko muilla ollu tätä xbox x sammumis ongelmaa, että sammuu ja valittaa ylikuumenemisesta? Mulla mennyt koko ajan vaan pahemmaksi se. Ei oo pölyinen tai blockattu mitää ilmanottoi ja laitekin vaan pöydällä. Pelit esim RDR2 ja metro ei enää edes kerkeä käynnistyä kun sammuu konsoli. Ei ole edes lämmin se kun kädellä kokkeilee.. Ei niin raskaat pelit tuntuu toimivan hyvin. Luin että näissä olisi jotain lämpötahna ongelmia? Tosiaan ennakkotilattu project scorpio kyseessä.. Laitettelin jo microsoftille takuuanomus hommia ja saksaan pitäisi lähetellä tuo huoltoon..
Näyttää olevan vielä ainakin tänään tuo Game Pass ultimate tarjous voimassa.
Kun hämmentää niin kysyn että kannattaako minun ottaa tuo? Otin siis juuri tietokonetta varten game passin. Paljonko tuo ultimate maksaa kuussa?
Edit: Kokeilin ja 13 euroahan se näyttää olevan. En ota siis nyt.
Onko muilla ollu tätä xbox x sammumis ongelmaa, että sammuu ja valittaa ylikuumenemisesta? Mulla mennyt koko ajan vaan pahemmaksi se. Ei oo pölyinen tai blockattu mitää ilmanottoi ja laitekin vaan pöydällä. Pelit esim RDR2 ja metro ei enää edes kerkeä käynnistyä kun sammuu konsoli. Ei ole edes lämmin se kun kädellä kokkeilee.. Ei niin raskaat pelit tuntuu toimivan hyvin. Luin että näissä olisi jotain lämpötahna ongelmia? Tosiaan ennakkotilattu project scorpio kyseessä.. Laitettelin jo microsoftille takuuanomus hommia ja saksaan pitäisi lähetellä tuo huoltoon..
Kiitos vinkistä! Pitääpä ottaa Hitman seuraavaks peluuseen, kun vielä kerkeää.Täytyy testata tuo Gears 5 vaikka en edellisestä juuri innostunut. Ehkä tämä on parempi pelinä.
Hitmanin ystäville (kuten itse olen) tiedoksi, että peli on poistumassa kuluvan kuukauden aikana palvelusta monen muun lisäksi
Coming Soon to Xbox Game Pass: Middle-earth: Shadow of War, Dead Rising 4, and More - Xbox Wire
Gamepassissa on sentään "palvelusta pian poistuvat pelit" osio, kun taas Netflixissä ei kyseistä osiota ole. Toki poistumis päivät olisi ihan hyvä olla.Kiitos vinkistä! Pitääpä ottaa Hitman seuraavaks peluuseen, kun vielä kerkeää.
Tämä on ehkä typerin puute suoratoistopalveluissa, missä on vaihtuva sisältö(Gamepass, Netflix, jne.). Missään ei ilmoiteta suoraan, että mitkä ovat lähdössä palvelusta ja milloin. Jos näitä listoja päivitettäisiin tasaiseen tahtiin, niin osaisi pelata kiinnostavat pelit ja katsoa kiinnostavat ohjelmat ennen kuin ne katoavat palvelusta. Nyt ne huomaa liian myöhään ellei sattumalta satu jossain törmäämään uutiseen, kuten nyt.
Itse pelaan käytännössä vain tuolta pian poistuvat kategoriasta pelejä läpi noiden vakio netti pelejen lisäksi. Mukavia positiivisia yllätyksiä tullut paljon.Gamepassissa on sentään "palvelusta pian poistuvat pelit" osio, kun taas Netflixissä ei kyseistä osiota ole. Toki poistumis päivät olisi ihan hyvä olla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.