Myyty Xbox 3kk pelipassi 9€

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Migi06
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
285
Xbox pelipassi 3 (3kk) AMD prossun mukana tullut.
Lisätietoja: AMD Launches Xbox Game Pass for PC Bundle for Current Radeon & Ryzen Products
game-pass-readeon-1.jpg


Hinta: 9€
 
Viimeksi muokattu:
Tarkennan vielä. Minulla on ryzen 1800x ja rx 580. Tällä voi lunastaa tuon pelipassin? Kuinka ja miten tunnistetaan, että näin kirjautujalla?
 
Kyllä pitää olla ryzen tai Radeon GPU lisätietoja: Terms and Conditions - AMD Rewards

Aktivoin tuon saman kampanjan viime viikolla ja sen verran korjausta että AMD Rewardsista ladataan kilke joka tarkastaa koneen rautapuolelta, että löytyy oikeanlaista tavaraa. Tämän jälkeen kuitenkin saa erillisen ja ihan normaalin 3 kuukauden koodin, jonka pystyy kuka vaan xbox-tilin omistava lunastamaan, ts. sitä ei ole suoraan sidottu AMD Rewardsin tiliin.
 
Aktivoin tuon saman kampanjan viime viikolla ja sen verran korjausta että AMD Rewardsista ladataan kilke joka tarkastaa koneen rautapuolelta, että löytyy oikeanlaista tavaraa. Tämän jälkeen kuitenkin saa erillisen ja ihan normaalin 3 kuukauden koodin, jonka pystyy kuka vaan xbox-tilin omistava lunastamaan, ts. sitä ei ole suoraan sidottu AMD Rewardsin tiliin.
Kiitän vastauksesta, täytyy aktivoida niin pääsee helpommalla :tup: Yhden pelin vahingossa olen jo lukinnut tilille, eikä voi myydä eteenpäin

Tarkennan vielä. Minulla on ryzen 1800x ja rx 580. Tällä voi lunastaa tuon pelipassin? Kuinka ja miten tunnistetaan, että näin kirjautujalla?
Ylemmän vastauksen avulla niin voin itse etukäteen aktivoida :)
 
Ok, jätetään sitten toiseen kertaan.

edit: hommasin suoraan storesta, siellä kävi paypal.
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
256 132
Viestejä
4 450 288
Jäsenet
73 665
Uusin jäsen
xjxoo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom