Täytyykin kokeilla auton säätöjä hiukan säätänyt soralle ja aika hyväks saanut,pieni tunne ollut että vois vaikuttaa ohjaukseen.Säätämmöinen on kyllä hiukan utopiaa .
Soralla aika pienillä jousituksen muutoksilla selviää (2250-3000), asvaltin oletus-säädöt ok, tai vähän tiukemmalle.
Iskareihin ei ole pakko koskea ollenkaan, ittellä sisävaimennus 6500-7500 ja ulos vaimennus 2000-3000. Noi pahimmat röykky- ja tasaisimmat rallit kaipaa vähän muutoksia iskareihin, muuten menee oletuksilla.
Kallistuksen vakaajia olen eniten kiristänyt. Yleensä 6-8, mutta pahimmissa röykiköissä 3 ja tasaisella asvaltilla 12. Mitä tiukemmalla, sitä välittömämpi tuntuma, mutta myös pienempi ikkuna huomata, milloin pito loppuu ja pahoissa röykiköissä rengasta ilmassa helpommin.
Korkeutta olen tiputtanut, jos tasaista, varsinkin asvaltilla. Kenyassa taisin jopa nostaa vähän, kun jousitus niin pehmeällä. Muuten lähellä oletusta.
Edestä ja takaa alusta voi tässä olla identtinen, tai pieni ero, oman maun mukaan.
Jännästi renkaan aurauksia ei voi säätää, siinä kohti, joutuu fiksaamaan ratin asetuksia.
Lukkoja kannattaa, myös opetella säätämään, pystyy vaikuttamaan paljon auton luonteeseen. Yli-/aliohjaava, kuinka levoton/rauhallinen, kaasulla, vapaalla, tai jarrutuksissa. WRC luokan kärryissä vieläpä erikseen lukko kaasulla mutkaan menoon/ulostuloon.
Kohtuu hyviä pohjasäätöjä on sitten hauska koittaa fiksata kisan huoltotaullolla vielä paremmiksi