World of Warcraft: Classic

Itse suunnittelin jonkun retromyllyn kasaamista ihan tätä varten, Pentium 4:llä tuli aikoinaan hakattua Vanillaa niin joku sen aikakauden AMD-vastine oli suunnitelmissa. Sitten rupesi projekti realisoitumaan kun mietin, että pitäisi hankkia antiikkireson näyttö sitä varten ja jos Discordissa haluaa turista kavereiden kanssa, niin sekin pitäisi hoitaa toisella laitteella ja.. Annoin olla, nautitaan nyt noista oksennustekstuureista 1440p-resolla :D


Mutta kyllä varmasti pyörii siedettävästi GTX 1050:llä ja lähes millä tahansa vähintään neljä threadia omaavalla prossulla.
 
Oli ihan mukavaa tossa tehdä tehtäviä tuol Ban'ethil Barrow Denissä.
Siel piti saada yks voodoo esine yhdeltä vihu shamaanilta,
h7lXjdH.jpg

niin randomien kanssa laitettiin ryhmä pystyyn ja farmattiin siellä niitä shamaaneita.

Tunti siinä meni, kun siellä oli useampi tappamassa shamaaneita ja esineen drop rate oli aivan surkea, mutta kummiskin sai sellaisen fiiliksen että yhdessä tehtiin asioita ja peli tuntui kunnon MMO:lta. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Oli ihan mukavaa tossa tehdä tehtäviä tuol Ban'ethil Barrow Denissä.
Siel piti saada yks voodoo esine yhdeltä vihu shamaanilta,
niin randomien kanssa laitettiin ryhmä pystyyn ja farmattiin siellä niitä shamaaneita.

Tunti siinä meni, kun siellä oli useampi tappamassa shamaaneita ja esineen drop rate oli aivan surkea, mutta kummiskin sai sellaisen fiiliksen että yhdessä tehtiin asioita ja peli tuntui kunnon MMO:lta. :tup:

Tämä.. Dropratet on itseäkin ottanut aivoon niin että tekee kipeetä mutta tässä on ollut sitä yhteisöllisyyttä mitä olen jo Catan puolivälistä kaivannut takaisin peliin. Jos olet tekemässä jotain questia mikä vaatii älytöntä farmaamista kuten eilen centaur bracereita Barrensissa niin kyllä tuli inviä nopeesti groupiin. Kyllä menee "hätäsesti" silloin noi questit. Sama oli muutaman ns päämobin tapossa jo alotusalueilla, oli porukkaa odottelemassa niin kukaan ei lähtenyt sooloilemaan sitä vaan group tehtiin.

Tähän saakka olen kyllä nauttinut täysin tästä pelistä vaikkakin se että välillä tuntuu olevan vähän liikaa porukkaa mestoilla vie peli-intoa mutta onneksi itsellä ei a) ole aikaa koska perhe ja työ ja b) kiirettäkään saada lv60 niin ajan kanssa sitten, kyllä se porukka hajaantuu kun hätäisimmät powerlevuttaa. Mutta näyttää vahvasti siltä että tulen jatkamaan subia aika pitkään classicin parissa, retailiin kun en ole koskenut lainkaan sitten elokuun 2018.
 
Oli ihan mukavaa tossa tehdä tehtäviä tuol Ban'ethil Barrow Denissä.
Siel piti saada yks voodoo esine yhdeltä vihu shamaanilta,
h7lXjdH.jpg

niin randomien kanssa laitettiin ryhmä pystyyn ja farmattiin siellä niitä shamaaneita.

Tunti siinä meni, kun siellä oli useampi tappamassa shamaaneita ja esineen drop rate oli aivan surkea, mutta kummiskin sai sellaisen fiiliksen että yhdessä tehtiin asioita ja peli tuntui kunnon MMO:lta. :tup:


Oli täysin samat seikkailut samassa paikassa eilen illalla 5 groupissa. Hauskaa kyllä oli.

Jostain oli myös gnome mage eksynyt Teldrassiliin ja meidän partyyn. :D
Reputationii sano grindaavansa.
 
Noi alkumestojen luolastot on kyllä tappavia paikkoja kun niitä mobeja spawnailee suht tiheään niin siinä on äkkiä monta vihua kimpussa :)
 
En ole vielä itse päässyt testaamaan mutta näin foorumeilta luettuna on Blizzard onnistunut täydellisesti saamaan kaikki kuten 15vuotta sitten, lähtien pitkistä jonoista ja servereiden kaatumisista. Oletin että ovat 15vuoden aikana päässeet eroon noista palvelin ongelmista mutta ei näköjään
 
Se mitä mä luulen että startissa on käynyt jonojen suhteen on se että kaikesta huolimatta Classicin suosio yllätti ne housut kintuissa. Vaikka miljoonayleisö sitä vaatimalla vaati niin silti pääsi yllättämään. Saas nähdä kuinka paljon tässä on sitten sitä alkuinnostusta ja kuinka moni uusi yrittäjä palaa takas retailin pariin kun tässä ei saakaan kaikkea mulle nyt heti ja välittömästi ja joutuu oikeesti 40lvl kävelemään jos ei sattunut rollaamaan shamaania tai druidia. Ja muutenkin joutuu tekemään asioita jotta saa edes skilleihin kolikot tienattua.
 
jotta saa edes skilleihin kolikot tienattua.
Itsehän olen suuntaamassa 3 lervua alemmalle tasolle farmaamaan humanoideja että saisi jonku 50s rahaa (nyt 1s87c) ja clothia (rahaa sais kaikkialta mutta clothit on hyvä lisä että saa tailoringia ylös -> craftattyä vihreitä ->de -> se vitun wandi ku ei tuo priesti oo pelattava ilman sitä).
 
Itsehän olen suuntaamassa 3 lervua alemmalle tasolle farmaamaan humanoideja että saisi jonku 50s rahaa (nyt 1s87c) ja clothia (rahaa sais kaikkialta mutta clothit on hyvä lisä että saa tailoringia ylös -> craftattyä vihreitä ->de -> se vitun wandi ku ei tuo priesti oo pelattava ilman sitä).
Itse olen säästänyt siinä että en ole ostanut kuin pakolliset feralin skillit ja siihen päälle buffit ja healing touchin sekä rejuvenationin päivittänyt. Nyt jäänyt jo PERÄTI 72s56c säästöönkin 14lv aikana. :D
 
Itse olen säästänyt siinä että en ole ostanut kuin pakolliset feralin skillit ja siihen päälle buffit ja healing tuochin sekä rejuvenationin päivittänyt. Nyt jäänyt jo PERÄTI 72s56c säästöönkin 14lv aikana. :D
enchanting on perseestä levuttaessa kun kalleimmat myytävät kamat pitää pilkkoa, clothi on perseestä kun kaikki hyödyllinen quest rewardi on samalla se huonoimmalla vendorhinnalla oleva. Se että haluat samalla levuttaa cookingin, first aidin ja fishingin on 2/3 paskaa (fishing iteasiassa tienaa, jos ei muuta niin vendorilla) kun tulee ylimääräistä ostettavaa. Cooking reseptit alkkaa yhtäkkiä maksaan jotain puolta kultaa :dead:

Mutta en oikeasti usko että olen 12 levun aikana edes saanu 72s saati sitten pystynyt säästämään sitä.
 
enchanting on alussa tuottosaa kun voi wandeja myydä ylihintaan. Lisäksi tuntuu min/max jäpeille enchantitki kuulemma kelpaahan ylihintaan.
Harmittaa etten jaksanu aluttaa enchantingia ja nykyseen menny sen verran rahaa ettei jaksa reroll.

Yleisesti profut vitun kaliita kehittää.

Yks tosin kehui tehneensä pelkästään 20g tekemällä satunnaisesti deadly blunderbuss engineerinä jota tarvitaan ashenvalen questissa horden puolella.

Questi-itemit menee heti kaupaks ja omasta mielestäni törkeillä hinnoilla. Ashenvalen shedder-lehtiset toinen.

Itse ärsyttää tilan puute shamaanina. Toteemit+heali geari erikseen ja arvokkaita droppeja ei nyt jaksa myydä kun kenelläkään ei ole rahaa niin pankki on täynnä.
Onneks on muulit.
Jotenkin en itse halua myydä twink-itemeitä vielä tässä vaiheessa niin pistän venaaman puoleks vuodeks :D
 
Viimeksi muokattu:
enchanting on perseestä levuttaessa kun kalleimmat myytävät kamat pitää pilkkoa, clothi on perseestä kun kaikki hyödyllinen quest rewardi on samalla se huonoimmalla vendorhinnalla oleva. Se että haluat samalla levuttaa cookingin, first aidin ja fishingin on 2/3 paskaa (fishing iteasiassa tienaa, jos ei muuta niin vendorilla) kun tulee ylimääräistä ostettavaa. Cooking reseptit alkkaa yhtäkkiä maksaan jotain puolta kultaa :dead:

Mutta en oikeasti usko että olen 12 levun aikana edes saanu 72s saati sitten pystynyt säästämään sitä.

Olen nyt 22lvl priesti, Tailoring ~110, Enchanting ~105. Miulla on 5g ja n. 60s ja vain muutaman spellin jättänyt ostamatta. Cookingia ja fishingiä kehittänyt sivussa. Kyllä sitä rahaa tulee, pitää vaan noista matskuista tehdä rahanarvoisia esineitä ja jutuja.
 
Viimeksi muokattu:
Kovasti houkuttelisi juosta maisemat läpi vielä kerran, mutta pelikonetta ei nurkista löydy. Mitenkäs tuo modernimpi engine ja gtx 1050 läppärit, onko kukaan kokeillut ajella moisella onnistuneesti? Mitkähän lie järkevät minimivaatimukset nykyspekseissä..?

Jatkakaahan turinointia, ilo lueskella ja muistella.

Kevyesti pyörii, tuli tuossa kesällä pelattua HD4400:lla (i5-4200U) pitkään lomareissulla :D Aivan eri asia, vedätkö soololevutusta vai raidicontenttia.
 
Jännä että groupissa kukaan ei kukaan turhautunut kun 23 jälkeen alkoi serveri kaatuilemaan, kysyin tuliko teilläkin disconnectia ja jokainen sanoi saman määrän disconnectia mitä itsellänikin. Pitikin tehdä heelamisen eteen kaikki poppakonstit kun warrior disconnectaa heti pullin jälkeen :lol:
Sais vaan serverin pitäjät antaa bannit noille item dupettajille, kun aina koko servun joutuu kaatamaan muutaman kullan tähden.
 
Nyt tuli ekaa kertaa vastaan aito kusipää. Olin parin random tyypin kanssa ryhmässä tappamassa possumiehiä ja sitten yhtäkkiä toi Elton niminen naispuolinen orc raivosi kun en ollut kutsunut sitä ryhmään.

N56bVI0.jpg


Lisäksi vielä sanoi mulle jotain että "go back to retail" :confused::confused2: En tykkää retailista ja eikös muutenkin tollaiset törkeät idiootit sinne ennemmin kuulu kuin minä?

Suutuin aika pahasti sille ja haukuin sitä idiootiksi ja laitoin ignoreen.
 
Pellejä on aina. Koko ajan näkee kun porukka itkee "Menkää pois että voin farmata" ja hybridejä jotka koittaa olla depsejä.

Lopettavan pelin viimeisteen lvl 40 tienoilla kun levelaus todella hidastuu.
 
Miten tuo nyt eroaa 15 vuoden takaisesta? Samaa paskaahan se oli silloinkin.
 
Näin käy kun yrittää auttaa toverihuntteria joka meinaa kuolla ja kuolen sen sijaan itse, kun hän lopetti hyökkäämisen aggron saatuani..
5d67de438449c.png



Edit: "tämän takiako pysähdyin"
5d67b43850668.png
 
Miten tuo nyt eroaa 15 vuoden takaisesta? Samaa paskaahan se oli silloinkin.
En ikinä muista että jono olis kestäny tunti-kahta pitempään ja aina pelannu erittäin suosituilla servuilla.

Jopa kaikkein ruuhkaisimpina hetkinä ja launchin yhteydessä en muista että olisin jonossa ollut tuntia pitempään ikinä. Yleensä oli max vartti-20min ku muistelen kun joku groupista/raidissa discas ja joutu jonoon.

Nyt jono 8 tuntia.


Ennen purkkaserverit kesti AQ eventinkin, lagista mutta sentään pysyivät pystyssä.

Nyt hyvä jos näkee max 40 layeris ja koko paska meinaa hajota käsiin.


En ymmärrä miten voi olla näin paljon huonommin kun serveri-tekniikan parantuneet ja nykyään voi väliaikaisesti vuokrata pilvi-servereitä auttamaan.
Ottaisivat sitä serveri tilaa retailista pois, kukaan ei siellä pelaa kuitenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ei todellakaan ollut.
Kyllä se nimenomaan oli juuri sitä itseään eli samaa paskaa eri paketissa. Myös Vanillassa.

En ymmärrä miten voi olla näin paljon huonommin kun serveri-tekniikan parantuneet ja nykyään voi väliaikaisesti vuokrata pilvi-servereitä auttamaan.
Ottaisivat sitä serveri tilaa retailista pois, kukaan ei siellä pelaa kuitenkaan.
Laskin nopeasti että nyt US puolella on 30 serveria ja pelkästään vanillassa vuonna 2004 niitä oli 88. Ehkä syy on nimenomaan siinä että kaikkia ei yritetä tunkea väkisellä samalle serverille, oli käytössä layerin tai ei.
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy sanoa, että on yhtä hyvä peli kuin muisti. Retail on täysin pilattu jo pidemmän aikas. Tässä on oikea RPGn meno jatkuvasti. Sosiaalisuus on palannut. Hitsi on kivaa.

Pitää oikeasti miettiä miten saa rahaa. Ihmisiä ja olioita kävelee tiellä. Ihmiset juttelee ja vitsailee. Päätukikohdassa on väkeä! Tää on ultimaattinen peli.

Luolastoissa pitää koordinoida. En tiedä kenen idea oli viedä WoW toimintapelin suuntaan RPGn sijaan.

Onko orum killasta väkeä? Golianth druidi? Eirikki shamaani? Hiipija rogue?
 
Activision mergen jälkee lähti meneen sieluttomaks toimintapeliks oikeastaan, osakkeiden arvo tuli tärkeämmäks kuin peli. Samat pukumies runkkarit siellä edelleen on oikeassa vallassa, syöttää vaa mobiilipelejä ja store mountteja.

Vivendin jäbät oli ahneita, yhdistivät activisionin joka toi todella ahneita runkkareita pomon asemiin ja sit myöhemmin actiblizz osti ittensä omaks ja jotenkin paskimmat ihmiset ikinä jäi johtoon.

Kaikki menee aina paskemmaks mitä enemmän ns. liikemiehille annetaan valtaa. Kuten apple, EA, ubisoft yms. suunnista näkee.



Vanilla launch eu oli 37 serveriä englannille vs 20 mitä classic nyt.


Virheistä olis kuulunu oppia.
 
Viimeksi muokattu:
Tullut kyllä nautittua tästä classicista tähän mennessä oikein paljon. Erityisesti sen rytmi ja yhteisöllisyys ovat tehneet vaikutuksen. Lisäksi retailiin verrattuna rustiikkisempi pelimaailma on omaan makuuni mukavampi.

Ajatukset ovat alkaneet menemään myös tulevaisuuteen ja esimerkiksi mahdollisiin lisäosiin. Tbc lisäosa olisi tietysti hienoa joskus, mutta näen siinä skenaariossa kyllä omat ongelmansa, koska mitä sen jälkeen...? Wotlk? Sitten cataclysm?

Tässäkin ketjussa asiaa oltiin vissiin jo spekuloitu, mutta mielestäni jopa tbc:tä hienompaa olisi, jos classicille tulisi sitten joskus ihan uutta ennennäkemätöntä sisältöä uuden lisärin muodossa. Loresta löytyy tälläiselle ratkaisulle ihan varmasti edellytyksiä ja lisäri voisi olla vaihtoehtoinen tapahtumien kulku retailille. Sitä kautta classic alkaisi etenemään omaa polkuaan ja muutokset mekaniikkaan pidettäisiin mahdollisimman maltillisina. Noh, tämä on tällaista keskiyön tajunnanvirtaa..
 
Itellä ei kovin suuri luottamus nykyblizzun sisällön tuottoon patch 1.13+ kun katselee bfa-8.2 ja mitä muutoksia tehneet classiciin (esim. AV nerf). Lisäksi diablo mobiiliks ja overwatch kökköä.

TBC vaan muokkaamattomana niin hyvä olis.


Saatana ku pääsis pelaan mieluista hahmoa mutta jonoa jonoa.
Vois nukkua ja herätä aikasempaa mutta sekään ei onnistu.
 
Voisivat eriyttää tämän tuosta lisäri rumbasta ja kasvattaa vaikka nykyistä maailmaa mistä löytyy jo valmiiksi "käyttämättömiä" alueita. Level capin noston vois jättää pois tai toteuttaa eri tavalla ettei retailissakin ongelmaksi tullut item squish olisi taas jossain vaiheessa edessä. Kaikenlaisia mahdollisuuksia olisi..
 
Voisivat eriyttää tämän tuosta lisäri rumbasta ja kasvattaa vaikka nykyistä maailmaa mistä löytyy jo valmiiksi "käyttämättömiä" alueita. Level capin noston vois jättää pois tai toteuttaa eri tavalla ettei retailissakin ongelmaksi tullut item squish olisi taas jossain vaiheessa edessä. Kaikenlaisia mahdollisuuksia olisi..

Tämäpä tämä, minäkin toivoisin että pidettäisiin sitten omana eikä tehtäisi TBC:tä jatkumoksi. Samat "ongelmat" tulisivat uudelleen eteen
 
Täytyy sanoa, että on yhtä hyvä peli kuin muisti. Retail on täysin pilattu jo pidemmän aikas. Tässä on oikea RPGn meno jatkuvasti. Sosiaalisuus on palannut. Hitsi on kivaa.

Pitää oikeasti miettiä miten saa rahaa. Ihmisiä ja olioita kävelee tiellä. Ihmiset juttelee ja vitsailee. Päätukikohdassa on väkeä! Tää on ultimaattinen peli.

Luolastoissa pitää koordinoida. En tiedä kenen idea oli viedä WoW toimintapelin suuntaan RPGn sijaan.
Mä en pelannut vanillaa koska aloitin pelin aikanaan juuri kun TBC oli julkaistu mutta hitto että minäkin olen nauttinut classicista täysillä. Juuri se yhteisö mikä tuolla on, se toki oli TBC:ssä ja Wotlkissakin vielä osittain. Se että näkee muitakin kuin NPC:t tuolla levuttaessa. Ei ole LFG:tä, ei ole mitään muitakaan helpotteita vaan joutuu oikeesti tekemään jotain sen eteen että pääsee eteenpäin. Henki lähtee jos alkuleveleillä pullaat useamman mobin tai jos kimppuun käy edes se 3-4lv isompi on hengenlähtö lähellä. Tämä on juuri sitä mitä itse kaivannut mmorpg:n suhteen jo pitkään, toimivana. Privoilla tätä kokeillut mutta eihän se ollut sama.
 
Voisivat eriyttää tämän tuosta lisäri rumbasta ja kasvattaa vaikka nykyistä maailmaa mistä löytyy jo valmiiksi "käyttämättömiä" alueita. Level capin noston vois jättää pois tai toteuttaa eri tavalla ettei retailissakin ongelmaksi tullut item squish olisi taas jossain vaiheessa edessä. Kaikenlaisia mahdollisuuksia olisi..
Tätä itsekin toivoisin. Jotain käyttämättömiä alueita käyttöön ja sinne oma tarina ja questit sekä dungeoneita ja raideja. Vähän Silithuksen tapaan kun sinne aukesi se quest hubi yms.
 
Kävin tuossa aikani kuluksi vierailemassa retailin puolella eilen, serverillä joka oli high AINA primetimen aikana vielä vuosi sitten. Eilen primetimena, serveri oli low. Liekö sattumaa vaiko classicin lieveilmiötä vaiko jotain muuta?
 
Kiva nähdä paljonko tällä on pelaajia jos julkaisevat lukuja joskus.
 
  • Tykkää
Reactions: eba
Kymppilevelille eilen pelailin. Aika hauska että näytti siltä että tässä on jo nyt enemmän skillejä käytettävissä kuin retailissa maksimilevelin ukkelilla? Retailia en ole muutamaan vuoteen pelannut. Katsoin kun kaveri näytti sitä ja hänellä oli noin 5 skilliä action barissa.
Vieläkin on pelaajista pelkästään positiivista sanottavaa. Ei edes kaverilla hermot mennyt kun invitoin ryhmään ja saman tien meni hommat vähän reisille ja henki meni kummallakin kun vedin mobeja vähän turhan aktiivisesti maagilla :vihellys:
Hetken piti miettiä Orgrimmarissa kun piti mennä Sen'Jin Villageen että ihan tosissaanko tässä pitää kävelemään lähteä. Niin sitä tottuu kaikkiin helpotuksiin mitä peleihin on tullut aikojen saatossa!
 
Millekköhän palvelimelle kannattaisi tehdä hahmo [horde] jos ei haluaisi hirveästi kärsiä odottelu ajoista (maksimissaan parisen tuntia) mutta kuitenkin josta löytyisi suomalaisia kiltoja ja ei muutaman kuukauden päästä kuukahda, kun pelaajat alkavat poistua alkuhuuman jälkeen?
 
Millekköhän palvelimelle kannattaisi tehdä hahmo [horde] jos ei haluaisi hirveästi kärsiä odottelu ajoista (maksimissaan parisen tuntia) mutta kuitenkin josta löytyisi suomalaisia kiltoja ja ei muutaman kuukauden päästä kuukahda, kun pelaajat alkavat poistua alkuhuuman jälkeen?

Razorgore
 
Taitaa paukkua ensimmäiset lvl 60:t tänään:



Miten tuo on mahollista et tolla expan saantinopeudella äijä paukuttaa alta 3päivään 1-60levelit pelkällä grindaamisella :D Ei pahemmin taida olla mitää questejakaa vetäny ton runin aikana. Paljoha tosta on spekuloitu et pelailis veljesä kanssa ja striimauksessaki taitaa olla yks ainut 7h tauko.
 
Millekköhän palvelimelle kannattaisi tehdä hahmo [horde] jos ei haluaisi hirveästi kärsiä odottelu ajoista (maksimissaan parisen tuntia) mutta kuitenkin josta löytyisi suomalaisia kiltoja ja ei muutaman kuukauden päästä kuukahda, kun pelaajat alkavat poistua alkuhuuman jälkeen?
Samaa pohdin, aluksi oli ideana mennä Shazzrah tai Gehennas mutta suunnitelma tyssäsi jonoihin.
Eikös jossain ollut puhetta että myöhemmin kuolevia realmeja yhdistettäisiin isompiin? Tiedä sitten missä menee Blizzardin mielestä kuolleen realmin raja.
 
Miten tuo on mahollista et tolla expan saantinopeudella äijä paukuttaa alta 3päivään 1-60levelit pelkällä grindaamisella :D Ei pahemmin taida olla mitää questejakaa vetäny ton runin aikana. Paljoha tosta on spekuloitu et pelailis veljesä kanssa ja striimauksessaki taitaa olla yks ainut 7h tauko.
On se mahdollista silloin kun ei ole töitä, perhettä eikä muutakaan elämää WoWin ohella. Kyllä mullakin olis druidi vissiin lähempänä lv50 jo nyt jos olisin voinut pelata tätä classicia samalla teholla kuin pelasin Wotlkia aikanaan ja olin Realmin 10 ekan lv80 DK:n joukossa. Sen muistan ettei meidän realmilla ollut yhtäkään allyDK lv80 ku mulla oli koska kaikki ihmetteli "nyt jo lv80 DK, onko sulla lainkaan muuta elämää?" :D
 
Ennen wowia grindaus oli se juttu peleissä. Jossain korea-mmo:ssa etenkin, everquestissa jne. Questeja on ollut vain satunnaisesti. Wowissa questeja tehtiin poikkeuksellisen paljon, niin että niiden avulla pystyy aika hyvin jopa levuttamaan. Perinteitä kunnioittaen toki wowissakin levutus on tehokkainta grindaamalla.
 
Ennen wowia grindaus oli se juttu peleissä. Jossain korea-mmo:ssa etenkin, everquestissa jne. Questeja on ollut vain satunnaisesti. Wowissa questeja tehtiin poikkeuksellisen paljon, niin että niiden avulla pystyy aika hyvin jopa levuttamaan. Perinteitä kunnioittaen toki wowissakin levutus on tehokkainta grindaamalla.
Kun on sitten max level niin mikä on se palkinto sielä että on päässyt nopeasti max lvl ja varsinkin nyt alussa ?
 
Kun on sitten max level niin mikä on se palkinto sielä että on päässyt nopeasti max lvl ja varsinkin nyt alussa ?

Miksi joku haluaa juosta 100m matkan mahdollisimman nopeasti? Kai siitä siis kisoissa saa jotain palkintoja. Ehkä tuo tyyppi saa lisää twitch-seuraajia ja subscribereita, sponsoreita tms. kun levuttaa mahdollisimman nopeasti 1->60.
 
Retailissa endgame on se juttu, classicissa aika 50/50 levelauksen ja endgamen välillä. Kyse lähinnä siitä, nauttiiko levutuksesta, questeistä, instoista jne., vai raideista, lvl 60 pvpstä, jne jne.
 
Retailissa endgame on se juttu, classicissa aika 50/50 levelauksen ja endgamen välillä. Kyse lähinnä siitä, nauttiiko levutuksesta, questeistä, instoista jne., vai raideista, lvl 60 pvpstä, jne jne.
Joo, harmi että retailin endgame on ollut järjestään kamalaa sontaa Catan ekan contentin jälkeen. Itseä ei ole retailissa endgame innostanut lainkaan muuta kuin korkeintaan LFR kautta siitä lähtien kun firelands tuli. BfA en ole vieläkään pelannut endgamea, edelleen maxlvl on lv114 pala jonka pelaamisen lopetin elokuussa 2018.
 
Bfa endgame on world quest ja vartin dunkkuja jotka ei itseä nappaa. Maailmaan ei kosketa vaan mennään hyvien WQ rewujen perässä edestä toiseen jonka jokaiseen menee minuutti ehkä kaks tekemiseen. Mythic+ mennään että saadaan alle 10 min aikoja.
Kuolla ei voi ikinä ja vaikka kuolee niin 10sec oot takas elos tai instas.

Raidit ollut pääosin hyviä vielä catasta lähtien kyllä mutta vaan nykysen heroic ja mythic tasoilla. Sen sijaan classicis voit viettää saman ajan mitä BFA menee raidin clearaamiseen perus levutusdunkussa(varsinkin alkuun), ja se on hyvä asia.

Varsinkin itse rakastan että dunkuissa oikeasti tarvii CC useammin. Tosin vähän harmittaa että bfa-tyyliin osa haluaa mennä takki kiteemällä ja puoli dunkkua kerrallaan.

Harmittaa edelleen että cataclysmin julkasussa oli mukavat dunkut(varsinkin se ööh grim batol) mutta sitten nerffasivat ja sen jälkeen ne onkin ollu enemmän tutoriaaleja ja päiväkoteja.

Sekin on mahtavaa että professioneille on oikeasti käyttöä ja hyötyä.
 
Viimeksi muokattu:
Lvl 18 vedin Gehennakselta ja tänään hajosi kasetti jonoihin. Vaihdoin sitten veljen kanssa servua sillä nuo Gehennaksen jonot on jotain aivan älytöntä, mm. tätä kirjoittaessa 13600. Nyt pääsee servulle suoraan vaikka on ns primetime aika. Suosittelen lämpimästi muillekin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 101
Viestejä
4 484 152
Jäsenet
74 172
Uusin jäsen
Käppänä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom