World of Tanks

Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Pakko sanoa että toimii, tuo uusi MM.

Paljon vähemmän joutuu alimmaksi tieriksi plus kakkosessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
63
No huh huh, normi wg meininkiä... Alkaa kaverit oleen meleko ahneita jo...
Voit pelata samalla hinnalla, samalla WG premiumilla ja samoilla eduilla niin kuin ennenkin, jos haluat. Jos taas haluat WOT premiumin, joka käy vain Tankkipeliin, niin sitten saat lisäbonuksia. Eli premium tilin hinta ei muutu. Premium tilin edut ei muutu. Tulee vain uusi tuote siihen rinnalle. WG on kyllä ahne, mutta tämä uudistus ei sitä yhtään pahemmaksi vienyt. Pikaisella lukemisella tuo on minusta hyvä uudistus. Vai mikä tuossa sinusta on kauheaa?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
491
Samanlainen premium on tietääkseni jo laivapelissä? Tai ainakin siitä on puhetta ollut. En näe ongelmaa että jos pelaa vain tankkipeliä tai laivapeliä, voi ostaa ns paremman premiumin vain yhteen noista.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
647
Itse näen tuossa suurimpana ongelmana sen että voisit kieltää tietyt mapit pois, että saisit vaunullesi sen parhaimman mapit. Kuulostaa enemmän jo pay to win tyyliltä.
Eikös tuo premium muutos tule nyt testiin 1.5 päivityksessä ja mahdollisesti seuraavassa päivtyksessä yleiseen käyttöön?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
491
Itse näen tuossa suurimpana ongelmana sen että voisit kieltää tietyt mapit pois, että saisit vaunullesi sen parhaimman mapit. Kuulostaa enemmän jo pay to win tyyliltä.
Eikös tuo premium muutos tule nyt testiin 1.5 päivityksessä ja mahdollisesti seuraavassa päivtyksessä yleiseen käyttöön?
Jokainen saa sen yhden mapin blacklistin, wot premiumilla 2.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 743
Jokainen saa sen yhden mapin blacklistin, wot premiumilla 2.
Arty pelaajat varmasti tykkää kun saa pariisin mapin pois ainakin xD

Sitten toinen varmaan se kiinanmuuri (empire's border) mappi, aika huonot paikat artylle myös siellä. Itse en artylla pelaa, mutta tuo empire's border mappi ärsyttävä siten että aika pitkät matkat kulkea erittäin hitaalla tankilla :/
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Voit pelata samalla hinnalla, samalla WG premiumilla ja samoilla eduilla niin kuin ennenkin, jos haluat. Jos taas haluat WOT premiumin, joka käy vain Tankkipeliin, niin sitten saat lisäbonuksia. Eli premium tilin hinta ei muutu. Premium tilin edut ei muutu. Tulee vain uusi tuote siihen rinnalle. WG on kyllä ahne, mutta tämä uudistus ei sitä yhtään pahemmaksi vienyt. Pikaisella lukemisella tuo on minusta hyvä uudistus. Vai mikä tuossa sinusta on kauheaa?
no siis juuri se et jos haluut vähän lisää niin maksa... kohta julkastaan premium_3 ja premium_4 jotka molemmat tuo vähän lisää ja maksaa taas lisää...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
63
no siis juuri se et jos haluut vähän lisää niin maksa... kohta julkastaan premium_3 ja premium_4 jotka molemmat tuo vähän lisää ja maksaa taas lisää...
Kyllä. Jos haluat lisää, niin pitää maksaa lisää. Tässä tapauksessa ei pidä maksaa yhtään lisää siitä, että palvelu pysyy samana. Se ei huonone eikä kallistu. Vaihtoedoksi tulee vain uusi pelikohtainen premium tili. Ymmärrän että WG voi toimillaan olla ihon alla, mutta ainakin minusta tämä on hyvä uudistus. Itse pelaan tasan yhtä WG:n peliä, ja nyt minun ei tavallaan tarvitse maksaa "turhaan" peleistä, joita en pelaa, vaan voin "keskittää" edut siihen peliin, mitä pelaan. Miten tuo olisi sinusta pitänyt toteuttaa niin, että se olisi ollut hyvä uudistus?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Kyllä. Jos haluat lisää, niin pitää maksaa lisää. Tässä tapauksessa ei pidä maksaa yhtään lisää siitä, että palvelu pysyy samana. Se ei huonone eikä kallistu. Vaihtoedoksi tulee vain uusi pelikohtainen premium tili. Ymmärrän että WG voi toimillaan olla ihon alla, mutta ainakin minusta tämä on hyvä uudistus. Itse pelaan tasan yhtä WG:n peliä, ja nyt minun ei tavallaan tarvitse maksaa "turhaan" peleistä, joita en pelaa, vaan voin "keskittää" edut siihen peliin, mitä pelaan. Miten tuo olisi sinusta pitänyt toteuttaa niin, että se olisi ollut hyvä uudistus?
Eli siis jos mul ei oo premiä niin ostan premiä ja valitsen noista kahdesta vaihtoehdosta ja molemmat on saman hintaisia? Harmi ku on tilillä 300 päivää normipremiä..
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
704
Nyt on peli muutaman kerran kaatunut, onko kaatumatautiin jotain ratkaisua olemassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
36
Eli siis jos mul ei oo premiä niin ostan premiä ja valitsen noista kahdesta vaihtoehdosta ja molemmat on saman hintaisia? Harmi ku on tilillä 300 päivää normipremiä..
Jos on päivityksen aikaan normipremiä, niin päivityksen jälkeen on sekä normipremiä ja WoT-premiumia, molempia sama alkuperäinen määrä.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
190
Common testissä olen vähän testaillut noita ruotsalaisia uusia keskiraskaita, tai oikeastaan vain tier 8:a ja 10:tä. Ihan kivoilta vaikuttavat, tier 10 kimmottelee kuulia mukavasti. Tier 10 UDES 15/16 on mielestäni kyllä hyvännäköinen vaunu. Saa nähdä, että nerffataanko niitä jotenkin ennen virallista julkaisua, tuossa supertestissähän jo niin tehtiin ainakin tier 10:n vaunulle.
 

Diffe

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
138
Mistähän johtuu ettei minulla näy se punainen viiva mapin rajoina enää? Törmäilen mapin rajoilla näkymättömään seinään aina välillä :confused2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 198
Mistähän johtuu ettei minulla näy se punainen viiva mapin rajoina enää? Törmäilen mapin rajoilla näkymättömään seinään aina välillä :confused2:
Laita asetuksista päälle, vissiin 1.0 julkaisussa tuo pistettiin oletuksena pois päältä...
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 743
Pelin minimivaatimuksiin tuli muutoksia 1.5 päivityksen myötä.

New WoT Minimum Requirements

With the introduction of patch 1.5, Windows XP, Vista, and DirectX 9 support was removed. The new system requirements are as follows:

  • Operating system: Windows 7/8/10.
  • Processor (CPU): with two or more physical cores, and supporting SSE2.
  • Random access memory (RAM): 2 GB.
  • Video card: NVIDIA GeForce 8600, ATI Radeon HD 4550.
  • Free space on hard disk: ~36 GB.
  • Internet connection speed: 256 Kbit/s.
GeForce 6800 -> 8600 :eek: mutta edelleen aika lol pienet vaatimukset, mun läppärin GPU on testeissä n. 800% tehokkaampi kuin tuo 8600 xD

12GB dual channel muistia, ja neliydin prossu. Xubuntu 18.10 + Lutris + DXVK (1.1.1, joka juuri julkaistiin, yleisesti pieniä parannuksia suorituskykyyn), sain jopa pykällä nostettua grafiikka asetuksia ja edelleen sama fps, vanhemmalla dxvk versiolla ei onnistunut ilman nykimistä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
704
Onko muilla jotain modeja käytössä tässä. Omaa peliä vaivaa kaatuilu, en oikein tiedä mistä vikaa etsis. Modeja on muutama asennettuna,
Modit voisi kyllä poistaa ja koittaa ajaa ilma, eihän tämä mitään modeja edes pahemmin vaadi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 198
Onko muilla jotain modeja käytössä tässä. Omaa peliä vaivaa kaatuilu, en oikein tiedä mistä vikaa etsis. Modeja on muutama asennettuna,
Modit voisi kyllä poistaa ja koittaa ajaa ilma, eihän tämä mitään modeja edes pahemmin vaadi.
Modit hittoon. Tai jos löytyy asuksen äänikortti niinkuin itseltä niin sekin voi olla syynä kun wotti on niin hieno peli.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 743
Onko muilla jotain modeja käytössä tässä. Omaa peliä vaivaa kaatuilu, en oikein tiedä mistä vikaa etsis. Modeja on muutama asennettuna,
Modit voisi kyllä poistaa ja koittaa ajaa ilma, eihän tämä mitään modeja edes pahemmin vaadi.
XVM se yleisin mikä aiheuttaa ties minkälaisia ongelmia, mut joo itse suosin kyl ihan perus vanillaa.
 
Liittynyt
11.05.2019
Viestejä
287
Wottia en enään pelaa, tuli tahkottua sen ilmestymisestä aika monta vuotta :) mutta armored warfare ja war thunder on päivittäisessä peliringissä, itse kun olen kakarasta asti ollut panzer fanaatikko. Nämä "pelaa ilmaiseksi" pelit on vähän hauskoja kun se ilmaiseksi pelaaminen on jossain vaiheessa mahdotonta. Ainakon wotin kohdalla tuli huomattua että rahat hupeni kovempaa tahtia kun sitä tuli :)
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
237
Wottia en enään pelaa, tuli tahkottua sen ilmestymisestä aika monta vuotta :) mutta armored warfare ja war thunder on päivittäisessä peliringissä, itse kun olen kakarasta asti ollut panzer fanaatikko. Nämä "pelaa ilmaiseksi" pelit on vähän hauskoja kun se ilmaiseksi pelaaminen on jossain vaiheessa mahdotonta. Ainakon wotin kohdalla tuli huomattua että rahat hupeni kovempaa tahtia kun sitä tuli :)
Vieläkö AW on hengissä ? Tuli kokeiltua muuan kuukausi takaperin että jos pelaisi mutta viidenkään minuutin jonottamisen jälkeen ei mm ollut löytänyt tarpeeksi pelaajia niin annoin olla. Ja meninpä ostamaan vielä founder's packinkin silloin :facepalm:
 
Liittynyt
11.05.2019
Viestejä
287
Vieläkö AW on hengissä ? Tuli kokeiltua muuan kuukausi takaperin että jos pelaisi mutta viidenkään minuutin jonottamisen jälkeen ei mm ollut löytänyt tarpeeksi pelaajia niin annoin olla. Ja meninpä ostamaan vielä founder's packinkin silloin :facepalm:
Hyvin on pelaajia nykyään.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 743
Black market tapahtumassa oli myynnissä erittäin harvinainen, kiinaserverin vaunu, Type 59 G. 1000kpl oli myynnissä 25k kullan hintaan, meni alta parin minuutin.

WG takoo rahaa oikein urakalla :/
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 743
Alle 12 eurolla varmaan yks parhaimpia tier 7 light tankkeja :D



Echo paketti (jossa saa kuukausimaksua vastaan Tiger (C) tankin) täytyy olla hankittuna ensin, niin tulee rental tankiksi, myyvät sitten kaupassa reilulla alennuksella. Kaupan päälle vielä 25kpl x5 expa tehtäviä.
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
237
LT-432:sta tuli mieleen että sen suhteen hassu vaunu että vaikka yleinen konsensus huutaa että laite on russian biasin huipentuma niin siltikään en osaa k.o. laitteella pelata kuin keyvellä vaunulla, tuntuu enemmänkin huonolta mediltä. Sitten taas ELC EVEN, saman konsensuksen mielestä susipaska niin sillä tulee hyviä pelejä melkeinpä liukuhihnalta edellyttäen ettei ihan puhtaaseen citymappiin satu, edellisessäkin T8-10 - pelissä tehtyä damagea vajaa 3 k ja spotteja mukavasti. Ei pitäisi miehistöeroistakaan johtua, neukkujen crewillä neljä skilliä, ranskalaisilla viisi.
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
237
Itse heitin kaikki modit pois muuan kuukausi takaperin ja kummasti pelaaminen "vapautui". Ei tule stressattua tiimi(en) koostumusta ja muutenkin pelaaminen on helpompaa, winratekin noussut melkein puoli prosenttia(oli modienkin kanssa 51+ vaikka pelejä ei taida olla maksimissaan kuin muuan sata.

Paria modia jäi kaipaamaan: auto equip ja taistelun jälkeinen raportti missä näkyi suoraan tehdyt damaget, spotit jne mutta eipä noita jaksa alkaa erikseen asentelemaan
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 843
Ajattelin yhtenä päivä asentaa tämän ja pelailla vähäsen. No ei mennyt pitkään kun muistin että millasta syöpää tämä on. Ekassa matsissa joku oma pelaaja alkoi haukkumaan omaa tiimiä ja teki sitä koko pelin ajan ja pingaili karttaa kun mielipuoli. Ja tällä hermannilla wn8 effi joku 700 ja pelejä alla 20k. Että aikamoinen sotatieteiden mestari. Ja seuraava matsi oli sellainen että kerkesin muutamassa minuutissa tehdä M48:lla reilu 3k dmg ja vaikutti että nytten voi tulla hyvä rundi. No sitten joku oma alko ihan randomisti ampumaan minua ja muita meidän puolulaisia. Kaikilla meni sitten hermo ja se oli osasyynä että hävittiin se matsi. Ja kummassakin tapauksessa nämä urvelot oli tomaatteja ja nickien perusteella itä-euroopasta. Että siihen jäi mun WoT kokeilu ja peli meni unninstalliin.

Mutta oon kuullu että esim. Jenkeissä pelikulttuuri tässä pelissä ois paljon parempi. No tietysti mitä voi odottaa kun ei oo noita itä-eurooppalaisia pelaamassa. Tietysti on varmasti muuallakin euroopan alueella huonosti käyttäytyviä pelaajia mutta jostain syystä tuntuu että ne tulee useimmiten tuolta idän suunnasta.
Kovimpa helposti se kuppi meni nurin. Itse pistän ignoreen kartan pingaajat niin eipä niistä mitään haittaa ole. Omien ampujia en ole nähnyt aikoihin, harvoin tulee enää vastaan ja kohtahan se team damage poistuu pelistä muutenkin


Itse heitin kaikki modit pois muuan kuukausi takaperin ja kummasti pelaaminen "vapautui". Ei tule stressattua tiimi(en) koostumusta ja muutenkin pelaaminen on helpompaa, winratekin noussut melkein puoli prosenttia(oli modienkin kanssa 51+ vaikka pelejä ei taida olla maksimissaan kuin muuan sata.

Paria modia jäi kaipaamaan: auto equip ja taistelun jälkeinen raportti missä näkyi suoraan tehdyt damaget, spotit jne mutta eipä noita jaksa alkaa erikseen asentelemaan
eikö noi damaget ja spotit näe ihan suoraan siitä pelin omasta raportista?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Kerkisin jo vähän innostua kun näin uutisen, että sekä ensimmäisen sekä toisen kampanjan tehtäviä helpotettiin mutta ilo jäikin lyhytaikaiseksi kun näytti siltä, että SPG-15 tehtävät ekasta kampanjasta helpottuivat vaan marginaalisesti ja muille tehtäville ei ekassa kampanjassa tehty mitään. Vieläkin tuntuu olevan ihan liian vaikeita, että jaksaisi etsiä 100-200 RNG matsia siihen kun olosuhteet ovat oikeat ja pääset suorittamaan noita vikoja tehtäviä "with honors". Varmasti on myös skillien puutetta omassa päässä mutta ei vaan jaksa noita parin minuutin bot festejä ajella ja odottaa, että auringon (tiimi) ja kuun (mappi) asento on oikea ja tehtävän suoritus onnistuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 437
Miten tuo solos mod pakki voi olla sallittu kun siinä on vakionakin päällä asetus mikä näyttää armorin paksuuden.

Mulla oli litanja A4:sia tulostettuna eri tankeista ja eri kuvakulmista missä weak spotit aikanaan kun minä niitä kaikkia muista (enkä vieläkään muista). Nyt ihan turhaa opetella niitä kun skannailee vaan tankkeja läpi koska tulee penille sopivat olosuhteet.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
190
Onhan pelissä itsessäänkin asetuksissa valinta panssarinläpäisyn osoittimelle tähtäimeen. Eihän se paksuutta lukemina näytä, mutta värillä ilmaisee, voiko ladatulla kuulalla läpäistä panssarin. Kun tulee joku tankki vastaan, jonka heikkoja kohtia en muista, skannaan äkkiä tähtäimellä kupolit jne., että missä kohtaa näyttää tähtäin vihreää. Helpottaa mielestäni paljonkin vihollisten läpäisyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 437
No niinpä tietenkin. Onko ollut kauan? En ole itse tuollaista huomannut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 437
Olisihan tuo ollut kiva tietää kyllä. Alussa varmaan roima hyöty olisi tullut 16k matseja takana. No aina oppii uutta :).
 
Liittynyt
13.03.2019
Viestejä
30
Kerkisin jo vähän innostua kun näin uutisen, että sekä ensimmäisen sekä toisen kampanjan tehtäviä helpotettiin mutta ilo jäikin lyhytaikaiseksi kun näytti siltä, että SPG-15 tehtävät ekasta kampanjasta helpottuivat vaan marginaalisesti ja muille tehtäville ei ekassa kampanjassa tehty mitään. Vieläkin tuntuu olevan ihan liian vaikeita, että jaksaisi etsiä 100-200 RNG matsia siihen kun olosuhteet ovat oikeat ja pääset suorittamaan noita vikoja tehtäviä "with honors". Varmasti on myös skillien puutetta omassa päässä mutta ei vaan jaksa noita parin minuutin bot festejä ajella ja odottaa, että auringon (tiimi) ja kuun (mappi) asento on oikea ja tehtävän suoritus onnistuu.
noi spg tehtävät on helppoja koska ei tartte rasittaa pollaa sen kun ammut sama kevyiden tehtävät aja puskaan ja odota
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 362
Viestejä
4 193 025
Jäsenet
70 726
Uusin jäsen
Zukis

Hinta.fi

Ylös Bottom