Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
World of Tanks Premium Account: Friendlier, Handier, Easier!
"WoT premium" paranneltu premium seuraavassa 1.5 päivityksessä.
Voit pelata samalla hinnalla, samalla WG premiumilla ja samoilla eduilla niin kuin ennenkin, jos haluat. Jos taas haluat WOT premiumin, joka käy vain Tankkipeliin, niin sitten saat lisäbonuksia. Eli premium tilin hinta ei muutu. Premium tilin edut ei muutu. Tulee vain uusi tuote siihen rinnalle. WG on kyllä ahne, mutta tämä uudistus ei sitä yhtään pahemmaksi vienyt. Pikaisella lukemisella tuo on minusta hyvä uudistus. Vai mikä tuossa sinusta on kauheaa?No huh huh, normi wg meininkiä... Alkaa kaverit oleen meleko ahneita jo...
Jokainen saa sen yhden mapin blacklistin, wot premiumilla 2.Itse näen tuossa suurimpana ongelmana sen että voisit kieltää tietyt mapit pois, että saisit vaunullesi sen parhaimman mapit. Kuulostaa enemmän jo pay to win tyyliltä.
Eikös tuo premium muutos tule nyt testiin 1.5 päivityksessä ja mahdollisesti seuraavassa päivtyksessä yleiseen käyttöön?
Arty pelaajat varmasti tykkää kun saa pariisin mapin pois ainakin xDJokainen saa sen yhden mapin blacklistin, wot premiumilla 2.
Voit pelata samalla hinnalla, samalla WG premiumilla ja samoilla eduilla niin kuin ennenkin, jos haluat. Jos taas haluat WOT premiumin, joka käy vain Tankkipeliin, niin sitten saat lisäbonuksia. Eli premium tilin hinta ei muutu. Premium tilin edut ei muutu. Tulee vain uusi tuote siihen rinnalle. WG on kyllä ahne, mutta tämä uudistus ei sitä yhtään pahemmaksi vienyt. Pikaisella lukemisella tuo on minusta hyvä uudistus. Vai mikä tuossa sinusta on kauheaa?
Kyllä. Jos haluat lisää, niin pitää maksaa lisää. Tässä tapauksessa ei pidä maksaa yhtään lisää siitä, että palvelu pysyy samana. Se ei huonone eikä kallistu. Vaihtoedoksi tulee vain uusi pelikohtainen premium tili. Ymmärrän että WG voi toimillaan olla ihon alla, mutta ainakin minusta tämä on hyvä uudistus. Itse pelaan tasan yhtä WG:n peliä, ja nyt minun ei tavallaan tarvitse maksaa "turhaan" peleistä, joita en pelaa, vaan voin "keskittää" edut siihen peliin, mitä pelaan. Miten tuo olisi sinusta pitänyt toteuttaa niin, että se olisi ollut hyvä uudistus?no siis juuri se et jos haluut vähän lisää niin maksa... kohta julkastaan premium_3 ja premium_4 jotka molemmat tuo vähän lisää ja maksaa taas lisää...
Kyllä. Jos haluat lisää, niin pitää maksaa lisää. Tässä tapauksessa ei pidä maksaa yhtään lisää siitä, että palvelu pysyy samana. Se ei huonone eikä kallistu. Vaihtoedoksi tulee vain uusi pelikohtainen premium tili. Ymmärrän että WG voi toimillaan olla ihon alla, mutta ainakin minusta tämä on hyvä uudistus. Itse pelaan tasan yhtä WG:n peliä, ja nyt minun ei tavallaan tarvitse maksaa "turhaan" peleistä, joita en pelaa, vaan voin "keskittää" edut siihen peliin, mitä pelaan. Miten tuo olisi sinusta pitänyt toteuttaa niin, että se olisi ollut hyvä uudistus?
Eli siis jos mul ei oo premiä niin ostan premiä ja valitsen noista kahdesta vaihtoehdosta ja molemmat on saman hintaisia? Harmi ku on tilillä 300 päivää normipremiä..
Laita asetuksista päälle, vissiin 1.0 julkaisussa tuo pistettiin oletuksena pois päältä...Mistähän johtuu ettei minulla näy se punainen viiva mapin rajoina enää? Törmäilen mapin rajoilla näkymättömään seinään aina välillä
Laita asetuksista päälle, vissiin 1.0 julkaisussa tuo pistettiin oletuksena pois päältä...
Settings -> Battle Notifications -> Map BordersOonko sokea vai mikä asetus pitäisi laittaa päälle?
With the introduction of patch 1.5, Windows XP, Vista, and DirectX 9 support was removed. The new system requirements are as follows:
- Operating system: Windows 7/8/10.
- Processor (CPU): with two or more physical cores, and supporting SSE2.
- Random access memory (RAM): 2 GB.
- Video card: NVIDIA GeForce 8600, ATI Radeon HD 4550.
- Free space on hard disk: ~36 GB.
- Internet connection speed: 256 Kbit/s.
Modit hittoon. Tai jos löytyy asuksen äänikortti niinkuin itseltä niin sekin voi olla syynä kun wotti on niin hieno peli.Onko muilla jotain modeja käytössä tässä. Omaa peliä vaivaa kaatuilu, en oikein tiedä mistä vikaa etsis. Modeja on muutama asennettuna,
Modit voisi kyllä poistaa ja koittaa ajaa ilma, eihän tämä mitään modeja edes pahemmin vaadi.
XVM se yleisin mikä aiheuttaa ties minkälaisia ongelmia, mut joo itse suosin kyl ihan perus vanillaa.Onko muilla jotain modeja käytössä tässä. Omaa peliä vaivaa kaatuilu, en oikein tiedä mistä vikaa etsis. Modeja on muutama asennettuna,
Modit voisi kyllä poistaa ja koittaa ajaa ilma, eihän tämä mitään modeja edes pahemmin vaadi.
2019MILITARYPARADE
Siis minkä?Koodilla:
saa yhden päivän kokeiluun tuon kuuluisan uuden premiumin
1.5 päivityksen myötä muuttuneen premium ajan.Siis minkä?
Ok, mä luulin että joku uus vaunu.1.5 päivityksen myötä muuttuneen premium ajan.
Wottia en enään pelaa, tuli tahkottua sen ilmestymisestä aika monta vuotta mutta armored warfare ja war thunder on päivittäisessä peliringissä, itse kun olen kakarasta asti ollut panzer fanaatikko. Nämä "pelaa ilmaiseksi" pelit on vähän hauskoja kun se ilmaiseksi pelaaminen on jossain vaiheessa mahdotonta. Ainakon wotin kohdalla tuli huomattua että rahat hupeni kovempaa tahtia kun sitä tuli
Vieläkö AW on hengissä ? Tuli kokeiltua muuan kuukausi takaperin että jos pelaisi mutta viidenkään minuutin jonottamisen jälkeen ei mm ollut löytänyt tarpeeksi pelaajia niin annoin olla. Ja meninpä ostamaan vielä founder's packinkin silloin
Eli sun mielestä friendly fire on hyvä asia? Vielä jos kartan bingaamista rajoitettaisiin menis peli paljo paremmaksiEi ole enää tunnusta kun poistin sen käytöstä, ja ihan hyvä niin kun näyttää meno menevän siihen suuntaan kun pelkäsin:
Disabling Friendly Fire in Random Battles
2014-2019 ja minulle riitti lopullisesti, hyvästi WoT.
Realismia edes 1% verran kun kaikki muu on mitä on, no ei ole minun päänvaivana enää.Eli sun mielestä friendly fire on hyvä asia?
Kovimpa helposti se kuppi meni nurin. Itse pistän ignoreen kartan pingaajat niin eipä niistä mitään haittaa ole. Omien ampujia en ole nähnyt aikoihin, harvoin tulee enää vastaan ja kohtahan se team damage poistuu pelistä muutenkinAjattelin yhtenä päivä asentaa tämän ja pelailla vähäsen. No ei mennyt pitkään kun muistin että millasta syöpää tämä on. Ekassa matsissa joku oma pelaaja alkoi haukkumaan omaa tiimiä ja teki sitä koko pelin ajan ja pingaili karttaa kun mielipuoli. Ja tällä hermannilla wn8 effi joku 700 ja pelejä alla 20k. Että aikamoinen sotatieteiden mestari. Ja seuraava matsi oli sellainen että kerkesin muutamassa minuutissa tehdä M48:lla reilu 3k dmg ja vaikutti että nytten voi tulla hyvä rundi. No sitten joku oma alko ihan randomisti ampumaan minua ja muita meidän puolulaisia. Kaikilla meni sitten hermo ja se oli osasyynä että hävittiin se matsi. Ja kummassakin tapauksessa nämä urvelot oli tomaatteja ja nickien perusteella itä-euroopasta. Että siihen jäi mun WoT kokeilu ja peli meni unninstalliin.
Mutta oon kuullu että esim. Jenkeissä pelikulttuuri tässä pelissä ois paljon parempi. No tietysti mitä voi odottaa kun ei oo noita itä-eurooppalaisia pelaamassa. Tietysti on varmasti muuallakin euroopan alueella huonosti käyttäytyviä pelaajia mutta jostain syystä tuntuu että ne tulee useimmiten tuolta idän suunnasta.
Itse heitin kaikki modit pois muuan kuukausi takaperin ja kummasti pelaaminen "vapautui". Ei tule stressattua tiimi(en) koostumusta ja muutenkin pelaaminen on helpompaa, winratekin noussut melkein puoli prosenttia(oli modienkin kanssa 51+ vaikka pelejä ei taida olla maksimissaan kuin muuan sata.
Paria modia jäi kaipaamaan: auto equip ja taistelun jälkeinen raportti missä näkyi suoraan tehdyt damaget, spotit jne mutta eipä noita jaksa alkaa erikseen asentelemaan
Kerkisin jo vähän innostua kun näin uutisen, että sekä ensimmäisen sekä toisen kampanjan tehtäviä helpotettiin mutta ilo jäikin lyhytaikaiseksi kun näytti siltä, että SPG-15 tehtävät ekasta kampanjasta helpottuivat vaan marginaalisesti ja muille tehtäville ei ekassa kampanjassa tehty mitään. Vieläkin tuntuu olevan ihan liian vaikeita, että jaksaisi etsiä 100-200 RNG matsia siihen kun olosuhteet ovat oikeat ja pääset suorittamaan noita vikoja tehtäviä "with honors". Varmasti on myös skillien puutetta omassa päässä mutta ei vaan jaksa noita parin minuutin bot festejä ajella ja odottaa, että auringon (tiimi) ja kuun (mappi) asento on oikea ja tehtävän suoritus onnistuu.