Vastasit juuri James Potkukelkan kysymykseen.turhauttavaa ampua BC 155 58 Maussia kun saa kasetillisella ammuksia telan poikki ja lamautettua miehistön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastasit juuri James Potkukelkan kysymykseen.turhauttavaa ampua BC 155 58 Maussia kun saa kasetillisella ammuksia telan poikki ja lamautettua miehistön
Jeps. perus WG.Kerkesi hurjat 2min pelata ensimmäistä peliä niin servut kusi alleen... Vissiin muutama muukin liikkeellä joululomien aikaan ja vielä kun ilmanen premium päivä sekä 5x tarjolla.
Koskas tuo uus engine on tulossa? Voisko sitä näin parin vuoden jälkeen ruveta taas pelaamaan
Joo, tätä ei enää voi pelata ilman vitutusta.maaliskuun alussa uusi engine. odottele sinne asti.. ainakaan tänään ei kannata mennä pelaamaan. käsittämätön määrä aivan luokattoman paskoja pelaajia kentällä... varmaankin tosta prem daystä johtuen. vedin pakollisen tehtävän ja tänään ei enempää
Ainakin itse olen nähnyt tuon premium-ajan pelissä ikäänkuin "kk-maksuna". Ilman sitä tulee pelattua aika vähän, ihan juuri siitä syystä että grindaamisessa kestää f2p metodilla liian kauan.Olen koittanut käydä pelaamassa tätä kun tankkeilu kiinnostaa. Mutta kyrsii tuo euttä samassa pelissä on niin eritasoisia tankkeja. Toki sodassakaan ei voi valita vastustajaa mutta peleissä luulisi olevan mahdollinen saada hieman saman tasosta väkeä / peli. Muutenkin menee hieman yli hilseen kaikki ostelu ja miten tasoa saa nostettua ilman oikeaa rahaa, vai ei mitenkään?
War thunder on hieman viisaampi monipuolisuudellaan.
Pitkästä aikaa tulee jälleen pelailtua, onko tässä mitään suomi klaaneja olemassa? Joskus jotain pr-22 pelasin. Peliseuraa ihan normi matseihin ja linnakkeita ym olisi kiva pelata.
Itsellä ei, mutta parilla klaanilaisella kyllä. Bugi, joka tuli uusimman patchin mukana. Se kuulemma riittää, että muuttaa ääniasetuksia pelissä. Esim. 2.1 -> 5.1. -> 2.1 Tai mikä ikinä sinun oletusasetus onkaan.Onko muilla äänissä satunnaista bugia, joka itsellä ilmenee, että kun pelaan kuulokkeilla niin vasen menee mykäksi ja oikea vaimenee hieman. Ongelma ilmennyt jo jonkin aikaa ja saa pois käynnistämällä pelin uudelleen.
Kiitos vinkistä, luulin jo äänikortin vetelevän viimeisiään.Itsellä ei, mutta parilla klaanilaisella kyllä. Bugi, joka tuli uusimman patchin mukana. Se kuulemma riittää, että muuttaa ääniasetuksia pelissä. Esim. 2.1 -> 5.1. -> 2.1 Tai mikä ikinä sinun oletusasetus onkaan.
Onko muilla äänissä satunnaista bugia, joka itsellä ilmenee, että kun pelaan kuulokkeilla niin vasen menee mykäksi ja oikea vaimenee hieman. Ongelma ilmennyt jo jonkin aikaa ja saa pois käynnistämällä pelin uudelleen.
Tämähän on suht yleinen bugi, joka ilmaantui jälleen 9.2-patchin jälkeen. Itselläkin tehnyt joskus harvoin. Ainakaan itsellä tuohon ei auta kuin käynnistää peli uusiksi, mikä tekee siitä vielä ärsyttävämpää.Onko muilla äänissä satunnaista bugia, joka itsellä ilmenee, että kun pelaan kuulokkeilla niin vasen menee mykäksi ja oikea vaimenee hieman. Ongelma ilmennyt jo jonkin aikaa ja saa pois käynnistämällä pelin uudelleen.
- Fixed the issue of the sound failures
Sain muutama päivä vihdoin kauan odottamani UDES 03:n, mutta pelaaminen sillä ei oikein luonnistu. En muista, koska viimeksi olisivat pelit menneet jollain tankilla yhtä huonosti kuin sillä: 36 pelin jälkeen WN8 854,81 ja WR 41,67 %. [– –]
UDES on kyllä ihan pirun kiva tankki, varmaan juuri erilaisuutensa takia. Vaatii vaan aina oikeanlaisen mapin ja kaupunkikentät on suht turhauttavia. Itsellä ihan mukiinmenevä 54,5% win rate muistaakseni.Sain tuossa jokin aika sitten toppitykin, ja pelit alkoivat mennä heti jonkin verran paremmin. Nyt lainauksessa mainitsemani lukemat nousseet kivasti, vaikkeivät vielä kummoisilta näytäkään: UDESin WN8 1374,26 ja WR 51,45 %.
Käykääs kehumassa , olisi mahtavaa saada heille oma servu.
Siskonpojan tunnareilla tein kun omilla on vuoden banni päällä vielä
Vuoden banni vaikka pyysin " maps without water to drown" & " maps without edges to crash" just for PLayers
Joo toi UDES on kyllä melkoisen paska vekotin sillä stokkitykillä, isommalla sitten menee ok. Miehistöllähän pitäisi olla gamot lisäksi sitten maastovärit ja maastoverkko sekä kiikarit, niin alkaa olemaan sniputtelukone valmiina ja 10 matseihin kultaa piippuun. Niin ja sen verran puskien takaa kun ampuu ettei suuliekki näy niin jo vot.
Pyydä samalla turkkilaislle, espanjalaisille, briteille, skasalaisille ja suomalaisille omat serverit. Jos saat vuoden bannin, niin et taida olla kovin paljon siskonpoikaa vanhempi. No järki tulee iän myötä toivottavasti.
Kirjoitustaidon perusteella tunnut kovin nuorelta, kirjoitustaito kehittyy iän myötä.
Puola ja Tsekki , sieltä löytyy eniten vitutusta aiheuttavat oman puolen pelaajat/botit
Update 9.22 Starts the New Year with a BangPäivitys pärähti ja laitoin aamulla latautumaan, pitää katsella mitä ne nyt sai aikaan, vai onko jollakulla tiivistettyä tietoa asiasta? Monesti on ollu päivityksen jälkeen vaikeaa kun on paljon lataajia ja bugeja ohjelmassa mutta pitänee silti illalla kokeilla.
Jeps, olen odottanut jo viime vuoden puolelta asti kun oli se sandbox testaus.Meinaattekos nyt kokeilla uutta betaa, johon ymmärtääkseni pääsee kuka vain osallistumaan? Itse ainakin aion pistää latautumaan kotiin päästyäni. Saa nähdä, tuleeko uusi näytönohjain hankittavaksi. Update 1.0: Join the Beta!
Preliminary List of Changes
Maps
List of maps that have been reworked into HD quality after transferring to the Core graphics engine:
The Core graphics engine includes the following features:
- Abbey
- Paris
- Mines
- Cliff
- Murovanka
- Malinovka
- Prokhorovka
- Steppes
- Sand River
- Himmelsdorf
- Lakeville
- Ruinberg
- Ensk
- Live Oaks
- Siegfried Line
- Mannerheim Line (former Arctic Region)
- El Halluf
- Airfield
- Mountain Pass
- Karelia
- Redshire
- Fjords
- Tundra
- Overlord
- Serene Coast
- Erlenberg
- Westfield
- Fisherman's Bay
- Nebelburg
Optimizations
- General improvement of the image quality at any graphics settings.
- Complete rework and optimization of lighting.
- Added the system of Global Illumination.
- All structures have been reworked into the new graphics quality.
- Terrain, water, and foliage have been reworked into the new graphics quality.
- High-resolution textures have been applied to all objects.
- Object destruction has been improved using the Havok® Destruction technology (displayed only at the following graphics settings: High, Maximum, and Ultra).
- Added the vehicle wetting effects when passing water obstacles (including the effect of drying water), as well as effect of vehicle's surface dirtying and dusting.
- Improved display of the vehicle suspension operation, when driving over various obstacles.
- Reworked map outlands (areas beyond the map border): now game locations visually feel vast and unlimited. At the same time, map borders remain unchanged.
- Enable the terrain tessellation function (partially at the maximum graphics settings and in full at the Ultra graphics settings).
- Reworked the track effects on different terrains. Added the realistic effect for drifting.
- Added the procedural generation of grass and bushes to decrease the load on computers.
- Now all foliage interacts with vehicles: grass and foliage are shaken by shots and made flat by vehicle tracks, etc. Note, this feature will not affect vehicle concealment, since the animation is displayed only on your computer.
- Implemented a new water processing system with geometrical waves (tessellation) and SSR (Screen Space Reflection) for modeling reflections in water.
- Implemented a realistic model of water behavior: when passing water obstacles, the vehicle pushes water forward and thus creating a wave; when a shell hits water surface, it creates realistic circles, etc.
- Each map has received a completely reworked skybox with cloud animations.
- Implemented full support of the DirectX® 11 functionality (tessellation, etc.).
- Significantly improved performance and memory consumption
- Improved display of hit decals.
- Smokes and various effects now cast shadows.
Reworked sound in the game
- Optimized game performance, memory consumption, GPU and CPU load.
Added conceptually new sound to the game. A total of 180 sound themes have been created. Now they indicate clear regional belonging of the map. The music is interactive now: it depends on the current situation in battle.
At the Common Test we use only four themes (sound sets) distributed among all maps. After the release of Update 1.0, each map will have its own unique sound set that will include:
The sound logic will change depending on the battle type: it will be different in the Random Battles, Ranked Battles, and Grand Battles. In clan or team battles, when the voice chat is crucial, no music will play in battles to avoid additional interference in the voice chat.
- main theme for the loading screen
- 2 interactive battle-related tracks based on the main theme that can be played almost infinitely without repeating thanks to the possibilities of the sound engine
- 3 ending themes for the battle results: victory, draw, and defeat
Ambient Sounds
Disabled the Proving Ground mode
- Completely reworked the ambient sounds for each particular map. The ambient sounds are now rich and natural depending on the map region. Sounds of vehicles (shots, explosions, sound of tracks, etc.) now change and depend on the sub-location of the combat action. As result, the same sound will vary in mountains, forest, village, urban area, open field, etc.
- The entire sound environment has also been adjusted to the multichannel 5.1 and 7.1 system.
- Reworked almost all sounds of destructible objects that will be introduced with the release of the new destruction physics.
- Reworked sounds of flying shells. Each of the four shell types will differ both visually and by sound, which will provide players with additional information.
The Proving Ground mode will be disabled. Bootcamp remains available to players.
I fixed it just for you. Voit ehkä vastavuoroisesti korjata oman viestisi kirjoitusvirheen niin ei kukaan muu sitten pahoita mieltään.
Itse en ole törmännyt botteihin kun ehkä pari kertaa, samat tiimikaverit ne tulee tasaisesti ihan kaikille. Onko jotenkin coolia dissata juuri esim. puolalaisia? Jos suomalaisia pelaajia olisi 10x enemmän olisi peli varmaan täynnä fittans finne huutelijoita. Enemmän vituttaa matsien jälkeen privaviesteilijät jotka eivät ole jostain syystä tyytyväisiä peliisi. Näitä tuntuu tulevan eniten ihan kaikista maista, eli asshole on asshole kansalaisuuteen katsomatta.
Kerro missä pelaat, tulen mielelläni pelaamaan paikkaan jossa botteihin ei törmää, ihan oikeasti.
Tiedät varmaan miksi EU1 vetää enemmän "porukkaa"?EU1:llä, lähes poikkeuksetta.
Tiedät varmaan miksi EU1 vetää enemmän "porukkaa"?
Itse en ole käyttänyt modeja pitkään aikaan mutta silti harmittaa (=vituttaa) aivottomat polakit.EU1:llä, lähes poikkeuksetta. En ole huomannut mitään biasta oikein mihinkään kansakuntaan pelaajamäärät huomioiden. Ainoastaan sen että mitä idempänä sitä rasistisempia ja homofobisempia kommentteja viljelevät. Suosittelen sinulle XVM:n kansalaisuuden raportoinnin poistamista niin ei harmita enää polakit.
Itse en ole käyttänyt modeja pitkään aikaan mutta silti harmittaa (=vituttaa) aivottomat polakit.
Ainakin mitä itse huomasin suomiklaaneissa, niin kyllä meno oli välillä sellaista että huhuh jäi puolalaiset kakkoseks :/Itse en ole käyttänyt modeja pitkään aikaan mutta silti harmittaa (=vituttaa) aivottomat polakit.
_PL nikissä ei jätä arvailun varaan.No hyvä että tiedät jokaisen aivottoman pelaajan kansalaisuuden.
Niin pelin päätyttyä, yks pelaaja aloitti kauhean myrskyn chatissä mun kanssa, no sanoin että et ollut itsekkään kovin kummoinen niin siitähän se vasta tulistui
Niin ja ne kenellä ei ole _PL:ää tai muuta ovat aina parempia._PL nikissä ei jätä arvailun varaan.