Ah! No minä että kumma kun ukolla chatti blockissa
No perkele meni privatkin huomenna taas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah! No minä että kumma kun ukolla chatti blockissa
_hundi nimimerkillä löytyy. 8-10 tierit.
Ainiin, itse Tuhnuttaja täällä - sopiva nimi tämän ikäiselle.
Saa lisäillä, ehkä joskus saa peliseuraakin, en tiedä vielä (voice) nappaaks.
Empä itekkää voicea käytä ku kavereiden kanssa ja sekin Discordin kautta.
Armori on muutenkin tois arvoista nyky-wotissa...nopeat, hyvän tykin ja käsittelyn omaavat tankit pärjää parhaiten. 2-napilla pelti menettää merkityksensä.Aika huonoja noi Ruotsi takit, ei kannata panostaa. Uudes 14 5 saakka jaksoin kunnes myin pois, tuntuu että armori on tehty pahvista.
Armori on muutenkin tois arvoista nyky-wotissa...nopeat, hyvän tykin ja käsittelyn omaavat tankit pärjää parhaiten. 2-napilla pelti menettää merkityksensä.
Kakkosta piippuun, eli premikuulaa.
Mitä suosittelisit noista nopsista/kevyistä medilinjoista? Itse mietiskelen tässä ja vähän kaikkialle tällä hetktellä sotken tankkeja. Medeist ny menos Skodat & T-44
Jos Borrasque tulee jossain vaiheessa uudelleen myyntiin niin se lienee parasta mitä tuossa pelissä voi tällä hetkellä housut jalassa tehdä, tai ainakin tälläinen lighteistä tykkäävä medikuski suosittelee.
Tech tree grindeistä on sen verran aikaa että siihen en suuremmin mene mutta T44:n jälkeen T-54 DPM-tykillä ja Obj 430 ovat hauskoja. Myös ranskalaiset lightit ovat tutustumisen arvoinen linja, EBR:ien tulo jonkin verran on syönyt linjan viihdyttävyyttä mutta varsinkin loppupuolella peliä ovat kovia. Harmittaa miten ELC:lle kävi suuressa light tank nerffissä, aiempi lempivaunu muuttui höyryäväksi kasaksi paskaa. Borrasque pääsee onneksi lähelle samaa fiilistä.
Onhan tuo EBR aika trollivaunu, tänään ammuin sellaiseen samassa matsissa 3 kriittistä peräkkäin ilman että olisi ottanut vahinkoa tai vauhti hiljentynyt.
Nuo Saksan raskaat on kyllä hitaita mutta eikös tuo Obj. 277 ole vähän niinku medillä pelais? Tämäkin melko suosittu CW:ssä. Ite pidän jenkkien E5:sta. Se ei kulje älyttömän lujaa, mutta kiihtyy huippuunsa ja kulkee riippumatta maastosta oikeastaan kokoajan samaa vauhtia. Runko ja torni myös kääntyy myös melko nopeesti..
Nuo Saksan raskaat on kyllä hitaita mutta eikös tuo Obj. 277 ole vähän niinku medillä pelais? Tämäkin melko suosittu CW:ssä. Ite pidän jenkkien E5:sta. Se ei kulje älyttömän lujaa, mutta kiihtyy huippuunsa ja kulkee riippumatta maastosta oikeastaan kokoajan samaa vauhtia. Runko ja torni myös kääntyy myös melko nopeesti..
Milläs nimimerkeillä porukka täällä pelaa? Itse samalla myös WoT :in puolella.
Jahas, jenkkien lightit olisi alennuksessa maanantaista, sitä sitten grindaamaan
Mistä kattelet noi? Itse mietin just että mitä odottelis että tulisi aleen. T49 ois varmaan derppihupiin hauska..
Oi sain taas chatin takas, nyt voi taas puhua. Pitää muistaa olla kiltisti tosin.
Linkki kalenteriin, kiitosWotin sivuilla on se kalenteri
Monthly Rundown: Birthday Celebrations, New Specials, and Events
It's that time of the month again, so here's a breakdown of the exciting events, specials, and rewards up for grabs in April!worldoftanks.eu
Itelläni kulkee noi paperi-tankit parhaiten...borat, t44-100, lancen c, leopard...kaikki hernettä suurfmmat tulee sisään, mut hauskoja vehkeitä ja hyvät tykit.
Itsellä t-44 auki, ihan hauska. Vielä olisi se paras moottori avaamatta ja se isompi tykki (tosin jota harvempi käyttää?
En aiemmin kun pelasin ennen taukoa, juuri medejä harrastanut, mutta ihan hiton hauskaa näiden alempien tierien kanssa on ainakin ollut.
Jenkkilight linja grindaukseen, toki oli jo aikaisemmin se vanha t71 tutkittu joten nyt suoraan t71 cmcd tulille ja onhan tämä hauska vehje, kulkee hyvin, ampuu tiuhaan ja toimii sekä passiivi scouttina että aktiivusena herhiläisenä.
Ei muuten pysty enään pelaan heavyjä, ainakaan hitaita kuten esim. E100 linjaa, aivan liian tylsää
Stockina ei tuota pitäisi pelata lainkaanMenee hermot tämän Leo PTAn kanssa, on kyllä hirveä kasa paskaa stokkina, ei oikein tiedä miten pitäisi pelata
Menee hermot tämän Leo PTAn kanssa, on kyllä hirveä kasa paskaa stokkina, ei oikein tiedä miten pitäisi pelata
Itse en kyllä euroilla kääntäis free xp, tulee aika kallis hinta pixeli takeille. Eikö tota free xp vieläkin pidä kullalla kääntää, ja kultaa saa euroilla?Kerrytä free xp ja tarvittava tykkitorni/tykki auki niin menee kivuttomasti, itsellä vähän sama homma skoda t 50 kanssa joutuu odotella tallissa vielä jonkin aikaa.
Itse en kyllä euroilla kääntäis free xp, tulee aika kallis hinta pixeli takeille. Eikö tota free xp vieläkin pidä kullalla kääntää, ja kultaa saa euroilla?
Korjasin vähän.
Tulihan tuo ostettua kun lighteja tykkään pelata ja tuo käytännössä on kuin light. (kova camo, huippu mobility ja paperia)
Taitaa olla pelin parhaimpia premivaunuja.