World of Tanks

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Eikös ebr:n tms tarkoitus ole vain olla ärsyttävä kuten hyttynen? Yrittää scoutata telatykit ja kuolla pois. Tai elää, kun osuu vain jousitukseen.

Nähtävästi noista klaanijutuista olisi sitten jotain hyötyäkin, kuukausittain joku klaani on kyl pelien jälkeen kysellyt innostusta mut ei oo vielä houkuttan. Tosin on vasta yksi tier x, gw e100 ja läjä tier 8/9. Mitään vaunua ei oo raaskin ees myydä pois
Saa sieltä ainakin ilmaista kamaa, vaikka ei tekisi mitään. Jos klaani sellaisen jäsenen hyväksyy.

Joten onhan tuosta ihan oikeaakin hyötyä.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
649
Seuraatteko muuten mitään twitchiä/tuubista wotti juttuja? Itse viikottain katon onko quickybaby tehnyt mitään mitä katsoisi ja toisinaa ihan hyvääkin inffoa tullu
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
967
Oiskohan KV-2 muuten hauskan arvoinen derppitrollaukseen nykyään?
On jos tykkää pelata hitailla paperisilla heveillä.
Omat pelit nykyään lähes pelkästään ryssän medikoilla kun niillä pelaaminen mielekkäintä. Pystyy vaihtamaan mapissa puolta jos tarve, panssaria löytyy ja läpikin pääsee kaikista tankista.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
On jos tykkää pelata hitailla paperisilla heveillä.
Omat pelit nykyään lähes pelkästään ryssän medikoilla kun niillä pelaaminen mielekkäintä. Pystyy vaihtamaan mapissa puolta jos tarve, panssaria löytyy ja läpikin pääsee kaikista tankista.
Mä ostin suosituksesta T34-85-M ja pidän siitä ehkä tankeista eniten. Woffeli IX Sakemanneilta toinen.

Lisäksi Type T-34 kinkeil, tykään siit kyl, vähän kuin lipastykki. Ja sit rakas uusi Super Hellcat.

Noilla tässä eniten tykkää pelata, mut sit mitä lähtis tavoittelemaan onkin toinen juttu.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
967
Omat pelit pääosin tier 10 niin suosittelen
Obj 140
Obj 430U
Obj 277

S conqueror

Matkalla talliin kannattaa jättää t34-85 jos ei omista M-mallia kyseisestä vaunusta.

Is-3 jos ei omista defenderiä tai obj 252u.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Omat pelit pääosin tier 10 niin suosittelen
Obj 140
Obj 430U
Obj 277

S conqueror

Matkalla talliin kannattaa jättää t34-85 jos ei omista M-mallia kyseisestä vaunusta.

Is-3 jos ei omista defenderiä tai obj 252u.
Oon IS-3 näköjään myynyt aikanaan, Defender on ihan uus juttu ja moni muukin. M- malli on kolminelosesta.

Pitää katella T-44 saisin ostettua - medit kiinnostas ehkä eniten, pari miltsii tosin sekin.

Raskaita on pari tallissa ja IS-7 auki IS-4 melkein auki.

Ehkä medi tosiaan tai sitten joku hauska TD kiinnostaisi. Tosin Grille 15 ostan kun tulee aleen.

BC-25T kiinnostaisi, en vain tiedä tekeekö sillä enää mitään.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 871
Seuraatteko muuten mitään twitchiä/tuubista wotti juttuja? Itse viikottain katon onko quickybaby tehnyt mitään mitä katsoisi ja toisinaa ihan hyvääkin inffoa tullu
Claus Kellermann ja Skill4ltu tulee seurattua. Myös Lemmingrush mutta ei ole vähään aikaan näkynyt
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
224
En kyllä muista milloin viimeksi tähän peliin koskenut edes... Mites onko tuo E-25 vieläkin sillä vanhalla camo systeemillä?

Jos joku viitsisi antaa semmosen TL;DR mitä kaikkea tapahtunut viimisen parin vuoden aikana tälle niin arvostaisin paljon.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
318
En kyllä muista milloin viimeksi tähän peliin koskenut edes... Mites onko tuo E-25 vieläkin sillä vanhalla camo systeemillä?

Jos joku viitsisi antaa semmosen TL;DR mitä kaikkea tapahtunut viimisen parin vuoden aikana tälle niin arvostaisin paljon.
E25 On edelleenki op vaunu.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
554
Itse olen nyt pelannut WT linjalla kun sain vihdoin myuös Grillen mutta tuo Grille on välillä murhaava ja välillä taas itkettää... paras ollut 6k+ damagea, tappoja en muista, siinä mulla on paras miehistö niin että radio range ja se näkyvyys range mikä lie on mahdollisimman hyvä niin pääsee kaukaa ammuskelemaan mutta välillä ei vain meinaa osua ja sitä joskus chatissa kiroan kun 4 hutia peräkkäin kohdassa jossa 90% tähtäimen ympyrästä täytetty tankin sivulla... menee sen 1cm yli tankista tai osuu matkan varrella olevaan ainoaan hiekan jyvään... Mutta välillä kun onnistaa niin hauska katsoa kun vihun torni pyörii ihmetellen mistä kuulaa sataa...
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
BatChat25t oli tai on vieläkin hyvä kymppimedi. Hetkeäkään se ei kestä nokkapokkaa, koska on paperia ja kääntösäde aivan paska. Tuolla tuli tahkottua yli tuhat peliä 56% wr,:llä.

Vaatii aktiivista otetta hakea oikeat taistelut. Rulla myös lataa tuskaisen kauan.
Joo BT 12T seuraavan vasta, kattoo jos sen kanssa jaksaisi alkaa leikkimään. Olisihan tuossa pelailua edes.

Klikkailijan elementti on myös vahvana, ranskan IX arty kohta auki.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
967
En muista millanen se ranskan 9 arty on, mutta kymppi on selkeesti arteista surkein.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
En muista millanen se ranskan 9 arty on, mutta kymppi on selkeesti arteista surkein.
Ai prkl ja mä luulin ja otaksuin että paras. Tosin eikai se voi VIII huonompi olla ja tää on about koko ajan kymppipeleis.

Mut vittu toi ebr on vain rikki, jotenkin älytön että tuollainen on lisätty tähän peliin.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Working as intended. EBR:stä on itketty alusta saakka ja muutoksia ei tehdä. Pyhä asia, kuten Neukkulandian vaunut.
Joo en uskokkaan että herkällä tekevät. Pitää katsoa jos itsekin jaksaa pelailla auki ja testailla, mutta onhan ne melkosia menijöitä ja pystyvät tekee lämääkin.

Siten vain olisi mukava että pitäisivät vanhojakin vaunuja "mukana".
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 238
Kun T50-2 tuli alunperin niin siitä alkoi hirveä huuto ja taidettiin sitä nerffatakkin jossain kohtaa. Ei nuo minua kovasti häiritse, ja jos omalla puolella on osaava scoutti kuski niin tuovat hyvin ammuttavaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 401
Itse olen nyt pelannut WT linjalla kun sain vihdoin myuös Grillen mutta tuo Grille on välillä murhaava ja välillä taas itkettää... paras ollut 6k+ damagea, tappoja en muista, siinä mulla on paras miehistö niin että radio range ja se näkyvyys range mikä lie on mahdollisimman hyvä niin pääsee kaukaa ammuskelemaan mutta välillä ei vain meinaa osua ja sitä joskus chatissa kiroan kun 4 hutia peräkkäin kohdassa jossa 90% tähtäimen ympyrästä täytetty tankin sivulla... menee sen 1cm yli tankista tai osuu matkan varrella olevaan ainoaan hiekan jyvään... Mutta välillä kun onnistaa niin hauska katsoa kun vihun torni pyörii ihmetellen mistä kuulaa sataa...
Grille väliin todella nautinto vaunu pelata. Takalinjasta ihan jäätävän hyviä kuteja kauas ja alpaa ihan ok ottamaan alas low hp. tähtäysaika ihan jumalainen. Joskus taas ei osu mihinkään ja valoissa jatkuvasti... Pähkäilyn alla mitä linjaa alkaisi vetämään pitkästä aikaa taas takaisin linjoilla. Tammikuun lopussa viimeksi vääntänyt matseja ja nyt hukassa. Näköjään levutuksessa ollut Charioteer ja TVpu. Charioteerillä todella pitkä grindi parhaimpaan tykkiin edessä, vieläkin kuolannut puolalaisen medi premikan perään eikä ole näkynyt myynnissä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Olen ihastunut yhä enemmän tuohon Super Hellcattiin - olisiko sitten vastaavantyyppiset TD:t parhaita jenkkien linjassa vai mitä suosittelisitte?
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 238
Otin swedujen medi-linjan mukaan kun huomasin että on puoleen hintaan ensi kuuhun asti, tää tier 6 laitos on ihan kiva kunhan kaikki palikat kiinni, saisi olla hippasen nopeampi tosin ja armori ei pysäytä mitään. Mitä lukenut niin tier 7 Leo on aika väsynyt laitos mutta tier 8 on taas ihan hauska.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Mietin itse kans että mihin nyt sijoittaisi, jonkun kalliimman (2m-3m) voisi ostella, en taida vielä raaskia grille 15:een sijoittaa. Mietin vain että mikä olisi linja mitä oikeasti jaksaisi, vähän kaikki kiinnostaa vielä :p

Ois kreduja kunnolla niin ei olisi ongelmaa, mutta vähän kuin oikeassa elämässä, on liian vähän hopeaa.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
318
Otin swedujen medi-linjan mukaan kun huomasin että on puoleen hintaan ensi kuuhun asti, tää tier 6 laitos on ihan kiva kunhan kaikki palikat kiinni, saisi olla hippasen nopeampi tosin ja armori ei pysäytä mitään. Mitä lukenut niin tier 7 Leo on aika väsynyt laitos mutta tier 8 on taas ihan hauska.
Ite ainaki tykkäsin Leosta kun sen 10cm tykin sai siihen, oli vaivaton grindata emil ja udes 14alt5, tuo t8 on kumminki huomattavasti parempi mitä leo.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
649
Mut vittu toi ebr on vain rikki, jotenkin älytön että tuollainen on lisätty tähän peliin.
Kylhän EBR-linja sai jo pientä nerffiä mm hidastuu enemmän, kun jousitus saa osumaa. Mut onhan ne kettumaisia, mut sitä nautinnon määrää kun sen saa heti alussa tuhottua.

Ite ainaki tykkäsin Leosta kun sen 10cm tykin sai siihen, oli vaivaton grindata emil ja udes 14alt5, tuo t8 on kumminki huomattavasti parempi mitä leo.
Itte taas en tykänny siitä 10cm tykistä ollenkaan, pienemmällä pystyi nakuttamaan nopeammin ja tarkemmin vihun alas ja toisinaan jopa leikkimään sen ympärillä kun tuhosi telat.

Mietin itse kans että mihin nyt sijoittaisi, jonkun kalliimman (2m-3m) voisi ostella, en taida vielä raaskia grille 15:een sijoittaa. Mietin vain että mikä olisi linja mitä oikeasti jaksaisi, vähän kaikki kiinnostaa vielä :p

Ois kreduja kunnolla niin ei olisi ongelmaa, mutta vähän kuin oikeassa elämässä, on liian vähän hopeaa.
Sijoittaa hitaasti vähän joka linjaan, tai noin itsellä meni. Ja ostaa t6 jälkeen vaunuja vain alesta ellei oo must have t7. Eiköhän pääsiäisen tienoilla tuu taas massa-alennukset et alle t6 -50% yms vai oliko nuo yleensä vain kesäisin ja joulun lähellä? Tosin nythän siel on myös sellaiset menossa :D

Tuli äsken tutkittua mitä kaikkea roinaa sitä on peliin kertynyt mm +700kpl/laatu niitä premium varusteita sammuttimia yms korjaussajoja. Pitäs varmaan myydä ne pois, ei tuu koskaan käytettyy kun pieniäkin korjsaussarjoja yms on se +1800kpl. Tuli reilu vuos eka pelattuu peliä ettei noita käyttän ollenkaan ja nytkin niitä tulee laitettua vain +T7 vaunuihin.
 
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
182
Oisko jossain klaanissa tilaa uudelle pelaajalle? Vasta noin 700 peliä takana. Tällä hetkellä WN8 noin 1400 ja damagea tulee tehtyä keskimäärin 1100/per peli (tier 8). Tosin kokoajan damage and WR nousussa kun alkaa oppimaan karttoja. WoT Blitzissä olen 64% WR pelaaja, joten uskon, että tässäkin pelissä vielä tulee kehityttyä.

Tallissa tällä hetkellä: Progetto 46, 50tp Prot, CaX, WZ-120 1G FT ja grindaan parhaillaan 430U linjaa.

En ehdi kauheasti osallitua turnauksiin. Haen lähinnä klaania jossa hyvää keskustelua ja platta pelaamista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Omat pelit pääosin tier 10 niin suosittelen
Obj 140
Obj 430U
Obj 277

S conqueror

Matkalla talliin kannattaa jättää t34-85 jos ei omista M-mallia kyseisestä vaunusta.

Is-3 jos ei omista defenderiä tai obj 252u.
Ostin nyt T-44, joten pitää katsella kumpaan Objektiin tässä päätyy kun tuon saa grindattua.

Jotain kivaa mediä teki nyt mieli, en tajua miksi mulla on niin paljon raskaita tankkeja, kaikista paskiiten pelaan kuitenkin niillä.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
649
Joo kun saa edes T-44 alulle, stockina nyt vähän tuskaselta se tuntuu stockina, pitäskö vain uhrata free expat availuihin..
Stockina tulee enemmän haastetta, toisinaan ihan kivaakin. Tosin Chi-Ri oli yhtä tuskaa ja sen vaunun kanssa en kyl koskaan päässyt sinuiksi. Itte yrittän nyt vaan kouluttaa ns kakkosmiehistöjä esim. t-44 vaunun miehistö sit lähtee obj.430 linjalle ja t-43 lähtee t-54 linjalle. T-43 miehistö huomattavasti heikompi, kun vasta sain ekat skillit sataselle.. tosin kasarmilla ois kyl viel viime joulunkin naiset ja chuk odottamassa vaunua ja muutamat muutkin...
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Stockina tulee enemmän haastetta, toisinaan ihan kivaakin. Tosin Chi-Ri oli yhtä tuskaa ja sen vaunun kanssa en kyl koskaan päässyt sinuiksi. Itte yrittän nyt vaan kouluttaa ns kakkosmiehistöjä esim. t-44 vaunun miehistö sit lähtee obj.430 linjalle ja t-43 lähtee t-54 linjalle. T-43 miehistö huomattavasti heikompi, kun vasta sain ekat skillit sataselle.. tosin kasarmilla ois kyl viel viime joulunkin naiset ja chuk odottamassa vaunua ja muutamat muutkin...
Joo miehistö on ny ok alulla itsellä, on noita isoja miehistöbonareita joilla voi suoraan ostaa lisää, kun raaskisi käyttää.

Mutta mun VI medikassa on sama tykki kuin tässä T-44, joten kyllä tuolla omat haasteensa on :p
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Uhhh katsoin nyt eka kertaa tarkemmin vähän noita kasarmin juttuja ja siel on 4 miljoonan edestä vissiin vaunujen osia.

Uskaltaakohan noita myyä bulkkina eteenpäin? Toki voisi katsella et jos jonkun joutuu vielä uudelleen avaan grindausta varten..
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
105
Uhhh katsoin nyt eka kertaa tarkemmin vähän noita kasarmin juttuja ja siel on 4 miljoonan edestä vissiin vaunujen osia.

Uskaltaakohan noita myyä bulkkina eteenpäin? Toki voisi katsella et jos jonkun joutuu vielä uudelleen avaan grindausta varten..
Sieltä saattaa löytyä osia, jotka sopivat taas seuraavaan vaunuun. Esim. radiot ovat monesti tämmöisiä, joskus myös tykit ja moottorit. Näissä kuitenkin vähän aina säästää, jos ei myy sopivaa osaa pois vaunun myynnin yhteydessä.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Sieltä saattaa löytyä osia, jotka sopivat taas seuraavaan vaunuun. Esim. radiot ovat monesti tämmöisiä, joskus myös tykit ja moottorit. Näissä kuitenkin vähän aina säästää, jos ei myy sopivaa osaa pois vaunun myynnin yhteydessä.
Aa joo no antaa olla, himotti vain toi kredumäärä kun koko ajan yllättävä puute :)
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Stna mulla on noita heavyjä muutama, VIII - X - mutta en osaa kyl yhtään enää niillä pelata. Varsinkin tuntuu ettei kenestäkään X saa läpi edestä, kaikki toki ampuu minulle läpi edestä.

Paskuus on käsinkosketeltavaa.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
312
Jaah tuollahan oli romut tarjouksessa. Tuli laitettua freetä ja piirustuksia palamaan ja enää puuttuu 1kpl TX.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Tiger II kans menos, mut onko E75 tai E100 vielä pelattavia? Tähän tikru kakosee menee edestä kaikki läpi sekä rungosta että tornista. Mietin vain että jaksaako edes panostaa vai pelailisko vaa bonarit päivittäin.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
E100 on ollut hauskin vaunu pelata pitkään aikaan. WR huitelee jossain 65%, dingailee yllättävän paljon, kunhan muistaa kulmata reilusti. E75 oli kanssa ihan jees.
No pitää tuota pelailla pikku hiljaa auki. En vain tajua miksi mulla noita heavyjä on pari X:ää myös :p taidot ei riitä.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 238
E100 ja E75 on vaan järkyttäviä arty-magneetteja eli kannattaa pitää koko ajan jonkun näköinen ilmasuoja ainakin lähellä, siinä kohtaa kun lamppu syttyy niin kaikki artyt alkavat siirtämään tähtäimiään sun päälle.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Siirretty kerättäviin vaunuihin, ostettavissa crediiteillä kun joku neukkujen 10 tier auki:
Katos prkl siellähän se olla möllöttää. Noh 6mil saa jäädä odottaa, nyt on niin paljon kaikkea muutakin. Ehkä joskus.

T-44 ihan hauska lelu - vielä kun saa paremman pyssyn ja moottorin siihen kaveriks.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
Joskus tulee uuden premikan ostamisen jälkeen hieman foliohattufiilis, että onkohan taustalla jotain "Hyvä poika kun ostit"-skriptiä.

Eka peli CS-52 LIS kanssa:


1616162304133.png

Mutta kyllä tälle uskaltaa suositukset antaa. Hitaampi T-44-100 paremmalla tykillä.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 743
Oho, vähä harvinaisempi VI myynnissä: Obj 244 (IS panssari tier VI, sama huonompi tykki 85mm kuin IS mutta paremmat statsit), crew sama kun lähes kaikissa muissa heavy tankeissa, 4 (jossa komentaja myös radisti)

2 päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Mitä nämä luokitellut taistelut ovat? :D Menin nyt randomina noobailee tietty.

Artylllä tietty vielä, muut mun Xt on niin paskoja (ei ole kuskista kiinni!)

Ok löysin infoa, tosin en mitään miksi minun pitäisi pelata noita ennemmin kuin randomeita.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 401
Oliko nyt pari päivää sitten CS 52 LIS myynnissä? Tässä yli vuoden koittanut sitä saada talliin ja aina jossain menossa kun ollut myynnissä, jouluna en silloin ollut pelaamassa ollenkaan kun oli myynnissä. Vähän harmittaa ja vituttaa pitää laittaa palautetta wg kohta xD. Ite ihastunut ihan täysin britti td turretilliseen linjaan. Conwayn kohdalla menossa ja paras tykki avaamatta vielä, omaan peli tyyliin todella hyvä vaunu tähän asti ollut. Ensin vähän td tyyppisesti pelata mutta vauhdin kanssa sitten voi pelata melkein kuin medikka. Tietysti kymppitieri muuttaa pelityylin vielä ihan täysin tästä joutuu tämän talliin jättämään tiesti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 580
Viestejä
4 204 835
Jäsenet
70 919
Uusin jäsen
XJX0

Hinta.fi

Ylös Bottom