Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljos keijot on laittanu juuroja palaan kyseiseen pum pumiin
Joo syö kyllä motivaatiota kun nyypät käyttää sheatti modeja, josta johtuen suuri osa peleistä päättyy luokkaa 2-13
Onhan niitä modeja ollut esim. weakpoint skinit, joissa näkyy moduulit yms. ja sitten modit, joissa piirtyy vastustajan tähtäyslinjat sellaisina lasersäteinä. Ne on kyllä jo vähän liikaa imo.Mitä cheatteja tässä edes voi käyttää?
Onhan niitä modeja ollut esim. weakpoint skinit, joissa näkyy moduulit yms. ja sitten modit, joissa piirtyy vastustajan tähtäyslinjat sellaisina lasersäteinä. Ne on kyllä jo vähän liikaa imo.
Jep ja on niitä mm. vihollisen latausajan laskevia laskureita, osumakulmia laskevia laskureita yms yms. kaikkea kivaa. Ja arty työskentelyä helpottavia laskureitakin olen nähnyt. Tosin pidin puolentoista vuoden tauon WoT:sta, joten en tiedä, onko jo noista osa cheatteja.No nuo weakspot skinit ei paljoa etua anna, kun nehän tietää nyt jokainen suurinpiirtein. Tähtäyslinjat sen sijaan luokittelisin huijaamiseksi.
Varmaan 150ePaljos keijot on laittanu juuroja palaan kyseiseen pum pumiin
Free XP ja WG rahaa vaan.En ole enää aikoihin jaksanut pelata. Liian hidasta kehitys ja uusien tankkien avaus kun levelit kasvaa
Paljos keijot on laittanu juuroja palaan kyseiseen pum pumiin
Jep ja on niitä mm. vihollisen latausajan laskevia laskureita, osumakulmia laskevia laskureita yms yms. kaikkea kivaa. Ja arty työskentelyä helpottavia laskureitakin olen nähnyt. Tosin pidin puolentoista vuoden tauon WoT:sta, joten en tiedä, onko jo noista osa cheatteja.
Ja aimbotteja yms. :
En tarkoittanut, että modit olisivat automaatio hyväksi pelaajaksi. Tarkoitin sitä, että siinä missä monet muut pelit laskevat rankasti kokemusta muokkaavat modit huijaamiseksi, WG kohauttaa olkiaan. Esimerkiksi vihollisen latausajan laskurista on kyllä jossain määrin hyötyä, vaikka itse osaanki arvioida ilman laskureita, milloin vihu ladannut.Ja silti paskat pelaajat tulee aina olemaan paskoja, ihan sama miten monta modia niillä on. Aivan turhaa vinkua jostain modeista kun ei ne kenestäkään tee hyvää pelaajaa, on tää sen verta monimutkasempi peli että joku aimbot riittäis siihen että punasesta tulee super unicum.
Tähän auttaa parhaiten kun pelailee jonkin aikaa artyjä, ihan hauskaa hommaa sekin on ja voi samalla vaikka juoda kahviakin.Kolmas ongelma on, ettei meikällä enää nykyään ole haisua mihin arty pystyy ampumaan ja mihin ei.
On mulla joku jenkkiarty siellä tier 8 vai tier 9 asti läpsyteltynä. Artyillä taas ei tiedä mihin ajais, jotta pääsis ampuun hyvistä kulmista Ja sit tietty ne pakolliset kaupunkikartat siihen lisäks.Tähän auttaa parhaiten kun pelailee jonkin aikaa artyjä, ihan hauskaa hommaa sekin on ja voi samalla vaikka juoda kahviakin.
Jonkin aikaa artyvideoita juutuubista niin kyllä siinä jokin käsitys alkaa muodostuunOn mulla joku jenkkiarty siellä tier 8 vai tier 9 asti läpsyteltynä. Artyillä taas ei tiedä mihin ajais, jotta pääsis ampuun hyvistä kulmista Ja sit tietty ne pakolliset kaupunkikartat siihen lisäks.
Vähä semmonen muna - kana ongelma.
Jonkin aikaa artyvideoita juutuubista niin kyllä siinä jokin käsitys alkaa muodostuun
Tätähän mä oon eniten käyttäny, välil iskee vaan joku sairas himo päästä tankkeilee. Onneks se ei montaa erää yleensä kestäTai sit et pelaa sitä ollenkaan, säästät omia sekä muitten hermoja. Problem solved.
Tätähän mä oon eniten käyttäny, välil iskee vaan joku sairas himo päästä tankkeilee. Onneks se ei montaa erää yleensä kestä
Jaa sepäs kummallista. Luulisin että monia muitakin pelaajia kiinnostaisi että olisi pelkkiä oman tasoisia pelaajia kummassakin tiimissä. Pelaajiahan tästä löytyisi että tuskin siitä jäisi kiinni. Onkos porukalla mitään vinkkei tuon Skorpion G:n miehistöskilleihin? Loistava tankki kaiken kaikkiaan kun jaksaisi vain ajatella ja osaisi nuo vaikeammatkin mapit hyvin.
Mitä turhaa johonkin randomeihin tunkee mitään skill based mm, voi mennä pelaa turnauksia jos kiinnostaa se competitive pelaaminen. Pidetään randomit randomeina..
Tai sitten vaihtoehtoisesti ja ei sinne turnauksiin noin vain kävellä sisään.
mistä tollasen taulukon löytää?Ei oikein johdonmukaisuutta näissä peleissä. Eilen voitot 63% tänään 27% Eilen wn8 oli vaan jotain 1300 luokkaa, tänään 1500.