Wolcen: Lords of Mayhem (13.2.2020)

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Onko 90lvl jotain eri loottia kun tuossa matkan varrella, vai onko se samaa mutta isommalla ilvl?
Tämä on myöskin yksi kritisoinnin kohde, kourallinen Legendaryja, eli erilaista kamaa on hyvin vähän ja niiden antamat affixit myöskin hyvin heikonlaisia. Eli juuri se uuden kaman grindaus menettää nopeasti kiinnostuksen...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 837
Sunnuntaina tuli mentyä peli läpi, offlinen puolella ja ei kyllä tuo viimeinen acti kyllä kovin herkkua ollut. Tylsää touhua. Ja tylsiä bossi mekaanikoita. En ole koskaan ollut kovin innoissani noista 1 osuma tappaa meiningeistä. Varsinkin kun dodgetukset eivät onnistu trashmöllien läpi vaan jäät jumiin. :thumbsup: Enkä todellakaan aio aloittaa onlinen puolella koko hommaa uusiksi.

Tänään sitten vähän notepadilla kikkailua ja ukosta kunnon OP. Tuli myös testattua tuota raha kikkailua ja alle minuutissa sai pari miljardia kultaa tehtyä. Olisi voinut toki näpytellä notepadillä tuonkin, mutta kiinnosti testata ja rikkihän se yhä oli. Katsellaan jos sitten keräilee achit pois ja peli jäähylle.

- Yhä pelin sulkiessa se kaatuu ja heittää lähetä virhe raportti popupin.
- Äänet ei paikkojen alkaessa aina toimi heti.
- Näitä ärsytyksiä kun myyt/nostat tavaroita niin siinä on vajaan sekunnin tauko pidettävä että rekisteröi klikin
- FPS heittelee hurjasti vaikka asetukset medium ja viikonloppuna osa asetuksista ei tallentunut jos niitä vaihtoi ja käynnisti pelin uusiksi
- Redditin mukaan osa Mage/Scholar mikälie casteri classi olikin, niin passiivi skillit eivät toimi ollenkaan tai osittain ja juuri se millä itse pelaan

Semmoinen beta version maku tästä jäi itselle, vaikka tämän piti olla julkaisu kunnossa. :think: Toivon toki että tekijät saavat pelin huomattavasti parempaan kuntoon, mutta se jää nähtäväksi ja kuinka kauan kestää..
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 334
Semmoinen beta version maku tästä jäi itselle, vaikka tämän piti olla julkaisu kunnossa. :think: Toivon toki että tekijät saavat pelin huomattavasti parempaan kuntoon, mutta se jää nähtäväksi ja kuinka kauan kestää..
Tässä se ydin. Tätä pelkäsin jo ennen julkaisua, kuten tämän ketjun ensimmäisestä viestistäni voi päätellä.

Pelasin 2-3 vuotta sitten pelin alphaa, joka tuntui ja näytti pelinä hyvin samalta kuin nykyinen Wolcen. Sisältöä on tullut lisää ja kamera on tuon jälkeen lukittu, mutta muutoin peli tuntuu liian paljon samalta. Tuolloin alphan aikaan pystyi helposti antamaan erilaisia asioita anteeksi, kun kyse oli alphasta. Nyt samat asiat julkaisuversiossa eivät ole niin helposti anteeksiannettavia.

Aika huono juttu on myös se, että on lukuisia asioita, mistä pelaajat ovat tekijätiimille valittaneet alphan ja betan ajoista lähtien jatkuvasti, mutta niitä ei ole muutettu tai korjattu. Näihin kuuluu esimerkiksi se, että vasempaan hiiren nappulaan ei voi laittaa move-onlya tai itse valitsemaansa skilliä. Tai se, että kamojen loottaaminen on nihkeää, kun nimet näkyvät maassa hyvin lyhyen aikaa ja varsin pienellä fontilla silloinkin. Tällaisten asioiden pitäisi olla pelaajan muokattavissa.

Myös tylsästä itemisaatiosta, joidenkin skillien targetoinnista ja monien skillien ilkeistä animation lockeista on valitettu jo vuosien ajan, mutta niille ei ole tehty juuri mitään.

Wolcenista näkee helposti, että hyvin pieni indie-tiimi on lähtenyt tekemään peliä, joka yrittää tavoitella suurempia ympyröitä, mutta resurssit eivät meinaa riittää sitten millään. Myös selvästi liian aikainen julkaisu kertoo samaa tarinaa. Toivottavasti kehitystyö kuitenkin jatkuu, koska peli on kaikesta huolimatta hyvä jo nyt ja sillä on paljon potentiaalia parantaa.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
201
Sunnuntaina tuli mentyä peli läpi, offlinen puolella ja ei kyllä tuo viimeinen acti kyllä kovin herkkua ollut. Tylsää touhua. Ja tylsiä bossi mekaanikoita. En ole koskaan ollut kovin innoissani noista 1 osuma tappaa meiningeistä. Varsinkin kun dodgetukset eivät onnistu trashmöllien läpi vaan jäät jumiin. :thumbsup: Enkä todellakaan aio aloittaa onlinen puolella koko hommaa uusiksi.
Sitähän sattuu kun keskittyy pommittamaan etäisyyteen että lähellä on kriittinen tila, mutta jos käy usein niin on ehkä hyvä ajatus panostaa tähän:kahvi:
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Tässä se ydin. Tätä pelkäsin jo ennen julkaisua, kuten tämän ketjun ensimmäisestä viestistäni voi päätellä.

Pelasin 2-3 vuotta sitten pelin alphaa, joka tuntui ja näytti pelinä hyvin samalta kuin nykyinen Wolcen. Sisältöä on tullut lisää ja kamera on tuon jälkeen lukittu, mutta muutoin peli tuntuu liian paljon samalta. Tuolloin alphan aikaan pystyi helposti antamaan erilaisia asioita anteeksi, kun kyse oli alphasta. Nyt samat asiat julkaisuversiossa eivät ole niin helposti anteeksiannettavia.

Aika huono juttu on myös se, että on lukuisia asioita, mistä pelaajat ovat tekijätiimille valittaneet alphan ja betan ajoista lähtien jatkuvasti, mutta niitä ei ole muutettu tai korjattu. Näihin kuuluu esimerkiksi se, että vasempaan hiiren nappulaan ei voi laittaa move-onlya tai itse valitsemaansa skilliä. Tai se, että kamojen loottaaminen on nihkeää, kun nimet näkyvät maassa hyvin lyhyen aikaa ja varsin pienellä fontilla silloinkin. Tällaisten asioiden pitäisi olla pelaajan muokattavissa.

Myös tylsästä itemisaatiosta, joidenkin skillien targetoinnista ja monien skillien ilkeistä animation lockeista on valitettu jo vuosien ajan, mutta niille ei ole tehty juuri mitään.

Wolcenista näkee helposti, että hyvin pieni indie-tiimi on lähtenyt tekemään peliä, joka yrittää tavoitella suurempia ympyröitä, mutta resurssit eivät meinaa riittää sitten millään. Myös selvästi liian aikainen julkaisu kertoo samaa tarinaa. Toivottavasti kehitystyö kuitenkin jatkuu, koska peli on kaikesta huolimatta hyvä jo nyt ja sillä on paljon potentiaalia parantaa.
Toivottavasti älyävät laskea hintaa, ettei kehitysrahat lopu kesken myynnin sakatessa. Se, että pyydetään 35 euroa keskeneräisestä pelistä, joka on 12-16 kuukauden päästä valmis (joo se on) on jo ylimielistä. Tällä hetkellä Last Epoch vaikuttaa huomattavasti uskottavammalta projektilta ja sen saa julkaisussa (Q4/2020) 15 dollarilla, mikäli pitävät lupauksensa.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Päivitystä tilanteesta, sekä tulevan patchin korjauksia/muutoksia.

Servers and hotfixes (includes hotfix 1.0.4.0 patch note)

Hello everyone,

First of all, we want to thank you for your patience. It has been a rocky launch and we clearly weren’t expecting that much passion for Wolcen.
We know that the connection issues and bugs you currently encounter are frustrating and prevent you from fully appreciating the game, and we want to assure you that we’re doing our best to resolve all these problems as fast as possible.

However, following the situation that occurred last Friday with the data loss, we now know that we can’t continue to apply hotfix the way we’ve always done so far. We have to coordinate with our partners to monitor the situation and make sure that we won’t encounter any major database issues.

Since there are higher chances that such issues occur when a lot of players try to join the servers at once, we had to take two temporary measures:

- The server capacities are currently limited to a certain amount of concurrent players.
- We can only perform one hotfix per week and we need to coordinate with our partners to push it.

The situation will be improved, we’re currently in the process of upgrading our servers infrastructure. The next hotfix will already bring some enhancements that will allow us to increase the limit of concurrent players, and we will continue to increase it if we notice improvements.

Our team is also working on the various issues spotted since the release, including critical ones. Here is the patch note for the hotfix that will be applied this week.


  • Fixing a crash on connection if a player starts an endgame "transmutation forge" project.
  • Fixing an issue allowing players to have more passive skill nodes activated than their total points would allow.
  • Fixing item duplication via chest panel issue (offline).
  • Fixing stackable items duplication.
  • Fixing invalid sell price on stacked items.
  • Fixing an issue that caused a chest panel deletion when changing acts.
  • Fixing item deletion when exiting the game while dragging an item from the inventory.
  • Fixing an issue causing players to fall from act 1 boss' platform while using Warpath.
  • Fixing an issue causing crafting reagents to ignore lower tier gems when selecting magic effects.
  • Fixing an issue preventing DOT damage bonuses to be displayed in the character sheet detail panel.


  • Fixing an issue making items on the ground hard to pick up depending on the framerate.


  • Fixing an issue preventing summoned minions bonuses to work.
  • The Wealth Omens cannot be possessed by Parasite anymore.
  • Fixing an issue preventing Livor Mortis damage redirection to work.
  • Fixing an issue causing Livor Mortis damage redirection to invalidate player magic effects.


  • Fixing an issue preventing offline characters to be saved.


  • Fixing issues regarding network load & unretrieved data.


  • Fixing an issue to prevent player from going to Helmshire before talking to Valeria during "Dawnbringer"
  • Fixing two soft-locks preventing players to go in the Monolith
  • Remove double objectives while exiting Battlefield Overlook during "Infiltration"
  • Fixing progression issue in Cell-F Ramparts during "The Gates of Fury"
  • Remove quest FX on Sirkis’ cutscene during "The Bane of the Storm"
  • Improve Edric and Val’s stability during "Children of Heimlock"
  • Improve behavior of the fast travel tutorial during "Meet the Purifiers"
  • Improve transition from gameplay to the last cutscene during "Children of Heimlock"
  • Improve clarity of the objectives on quest "Chasing Val"
  • Improve script of the quest "Chasing Val"
  • Improve script around Zima's dialog during "Creeping Shadows"
  • Fixing a wrong dialog portrait displayed during "Children of Heimlock"
  • Fixing an issue preventing players from talking to Zima in act 2.
  • Fixing an issue preventing players from progressing further during act 2.


  • Fixing a bug allowing Eos "Dawn's pious striker" to kill certain story bosses under 15% of their max health when used in combination with "Sudden Death".
  • Fixing an issue with the Endgame special boss preventing loot to drop upon death.
  • Fixing an issue with the Endgame special boss that sometimes didn't have the right level.


  • Replacing the bonus to "health on this item" on Purifier's Statement unique spaulder by a "maximum health" bonus. Existing items will be rerolled.
  • Fixing the “additional stamina points” magic effect on boots being unable to roll on high level items.
  • Fixing the Macksfesten Enneract cosmetic mismatch that made it appear as an unknown weapon and without any mesh.


  • Fixing a bug with Child Of Fury node "Blistering Embrace" and "Shattering Strike". They didn't work properly.
  • White Arrow node "Acute Tracking" now allows for a maximum of 10 "Cold Blooded" points, up from 5 maximum points.
  • Siegebreaker node "Secure Parry" now gives 0.1% Health Regeneration per "Inexorable" point down from 10% Health Regeneration per "Inexorable Point". Percentages are hard.
  • Siegebreaker node "Bane of Tyranny" now has its correct value too ! Your Damage is now increased by +0.5 multiplier by your equipped Shield'S block chance instead of 50. Again.. percentages are hard !



  • Aspects of the Apocalypse balance: we reduced their duration and increased their damage in order to make these forms more impactful in comparison with non-Apocalypse damage per second.
    Base damages of all Aspects of Apocalypse skills have been increased by 60%.

Aspect of Dawn:
  • Immaculate Score: increase cost from 5 -> 40
  • Immaculate Score: increase damage multiplier by 100%
  • Dawn Choir: increase cost from 10 -> 60
  • Dawn Choir: increase damage multiplier by 300%
  • Will of the Protector: increase cost from 20 -> 60
  • Hammer of the Aurora: increase cost from 20 -> 100
  • All-Cleansing Light: increase cost from 100 -> 200

Aspect of War
  • Frenzy attack: increase cost from 5 -> 40
  • Frenzy attack: increase damage multiplier by 100%
  • Charge of the First warrior: increase cost from 20 -> 60
  • Charge of the First warrior: increase damage multiplier by 200%
  • Unfliching Assault: increase cost from 10 -> 20
  • Scorching Obelisk: increase cost from 20 -> 100
  • Strife of Baäpheth: increase cost from 100 -> 200

Aspect of Infinity
  • Biorhytmic Missiles: increase cost from 5 -> 40
  • Biorhytmic Missiles: increase damage multiplier by 150%
  • Parallel Convergence: increase cost from 10 -> 40
  • Parallel Convergence: increase damage multiplier by 200%
  • Calamitous Paradox: increase cost from 20 -> 150
  • Calamitous Paradox: reduce the bonus damage per Point of Entropy by 70%.
  • Calamitous Paradox: increased cooldown from 5 -> 10 seconds
  • Inevitable Obsolescence: increase cost from 20 -> 100
  • Inevitable Obsolescence: reduce damage multiplier by 20%.
  • Spatial Warp: increase cost per second from 25 -> 40
  • Spatial Warp: reduce max duration of the last phase from 5 seconds -> 3 seconds.
  • Spatial Warp: reduce damage multiplier of the first phase by 50%.
  • Spatial Warp: reduce damage multiplier of the second phase by 33%.
  • Spatial Warp: reduce damage multiplier of the last phase by 25%.

Aspect of Flesh
  • Boneblade Incisions: increase cost from 5 -> 40
  • Boneblade Incisions: increase damage multiplier by 100%
  • Bone Shuriken: increase cost from 20 -> 40
  • Bone Shuriken: increase damage multiplier by 100%
  • Eviscerating Flurry: increase cost from 20 -> 50
  • Eviscerating Flurry: increase damage multiplier by 100%
  • The Ungering Flesh: increase cost per second from 20 -> 50
  • The Ungering Flesh: reduce damage multiplier of the final hit by 40%.


  • Added "Feeding Swarm" enneract in the quest reward when you talk to Demetra for the first time.
  • Fixing a generation issue on some Maps and Reverie incense leading to the wrong area (ex: expedition with more chests that don’t have any chest).
  • Fixing some rare occurrence of the Offering Shrine to be unable to generate valid objects at a low character level.


  • Restored missing sound effects, ambiance and music across the game.
  • Some performance gains from optimisations to environmental audio.


  • Changed the name of Concealed Pistol, it's now named Radiant Pistol
  • You can now fast travel instead of fast tavel.
  • Removed the double occurrence of "Rogue" in the Siegebreaker "Salvatory Anchor"
  • Added missing localization for some error messages.
  • Fixing some typos in dialogues.

In addition to this, know that we're also currently working on other issues/additions and although they're not in the patch note, we're hoping that they will be resolved/added in this week's hotfix. If they are not, they will be in the hotfix next week:

  • PTBR localization selection
  • Adding Korean language
  • Unable to click "Play" in multiplayer
  • Act III boss stuck during the boss fight and can't be killed
  • Unconfirmed item dupes
  • Act I boss stuck during his ultimate and can't be killed
  • Force Shield synchronization and related nodes leading Force Shield to behave strangely

Thank you for your support.


Jännä toi että voi puskea vain yhden hotfixin viikossa. Kuulostaa siltä että toi yhteistyökumppani hoitaa ne, ja heiltä tullut moinen rajoitus.
Kiva homma jos puskee hotfixin ja sit ilmenee toinen vika, niin se on kyynel ja katsotaan seuraavalla viikolla.

Toi katto pelaajamäärissä tuskin kauaa voi kestää, karua jos pidempään ja viikonloppu iskee. Voisi olla vähän vihaista porukkaa. :D
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Oho, tulee buffia noille ultimate-demonimuodoille, mitä ne nyt olikaan nimeltään. Ja fiksattu pari noita älyttömiä melee skillejä :oops:
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Kunhan nyt saisivat nuo servut taas pelaamaan. Ei näytä pääsevän taas ollenkaan. Kolmestaan melkoisen tuskainen kokemus atm. :D
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 375
Päivitystä tilanteesta, sekä tulevan patchin korjauksia/muutoksia.

Servers and hotfixes (includes hotfix 1.0.4.0 patch note)

Hello everyone,

First of all, we want to thank you for your patience. It has been a rocky launch and we clearly weren’t expecting that much passion for Wolcen.
We know that the connection issues and bugs you currently encounter are frustrating and prevent you from fully appreciating the game, and we want to assure you that we’re doing our best to resolve all these problems as fast as possible.

However, following the situation that occurred last Friday with the data loss, we now know that we can’t continue to apply hotfix the way we’ve always done so far. We have to coordinate with our partners to monitor the situation and make sure that we won’t encounter any major database issues.

Since there are higher chances that such issues occur when a lot of players try to join the servers at once, we had to take two temporary measures:

- The server capacities are currently limited to a certain amount of concurrent players.
- We can only perform one hotfix per week and we need to coordinate with our partners to push it.

The situation will be improved, we’re currently in the process of upgrading our servers infrastructure. The next hotfix will already bring some enhancements that will allow us to increase the limit of concurrent players, and we will continue to increase it if we notice improvements.

Our team is also working on the various issues spotted since the release, including critical ones. Here is the patch note for the hotfix that will be applied this week.


  • Fixing a crash on connection if a player starts an endgame "transmutation forge" project.
  • Fixing an issue allowing players to have more passive skill nodes activated than their total points would allow.
  • Fixing item duplication via chest panel issue (offline).
  • Fixing stackable items duplication.
  • Fixing invalid sell price on stacked items.
  • Fixing an issue that caused a chest panel deletion when changing acts.
  • Fixing item deletion when exiting the game while dragging an item from the inventory.
  • Fixing an issue causing players to fall from act 1 boss' platform while using Warpath.
  • Fixing an issue causing crafting reagents to ignore lower tier gems when selecting magic effects.
  • Fixing an issue preventing DOT damage bonuses to be displayed in the character sheet detail panel.


  • Fixing an issue making items on the ground hard to pick up depending on the framerate.


  • Fixing an issue preventing summoned minions bonuses to work.
  • The Wealth Omens cannot be possessed by Parasite anymore.
  • Fixing an issue preventing Livor Mortis damage redirection to work.
  • Fixing an issue causing Livor Mortis damage redirection to invalidate player magic effects.


  • Fixing an issue preventing offline characters to be saved.


  • Fixing issues regarding network load & unretrieved data.


  • Fixing an issue to prevent player from going to Helmshire before talking to Valeria during "Dawnbringer"
  • Fixing two soft-locks preventing players to go in the Monolith
  • Remove double objectives while exiting Battlefield Overlook during "Infiltration"
  • Fixing progression issue in Cell-F Ramparts during "The Gates of Fury"
  • Remove quest FX on Sirkis’ cutscene during "The Bane of the Storm"
  • Improve Edric and Val’s stability during "Children of Heimlock"
  • Improve behavior of the fast travel tutorial during "Meet the Purifiers"
  • Improve transition from gameplay to the last cutscene during "Children of Heimlock"
  • Improve clarity of the objectives on quest "Chasing Val"
  • Improve script of the quest "Chasing Val"
  • Improve script around Zima's dialog during "Creeping Shadows"
  • Fixing a wrong dialog portrait displayed during "Children of Heimlock"
  • Fixing an issue preventing players from talking to Zima in act 2.
  • Fixing an issue preventing players from progressing further during act 2.


  • Fixing a bug allowing Eos "Dawn's pious striker" to kill certain story bosses under 15% of their max health when used in combination with "Sudden Death".
  • Fixing an issue with the Endgame special boss preventing loot to drop upon death.
  • Fixing an issue with the Endgame special boss that sometimes didn't have the right level.


  • Replacing the bonus to "health on this item" on Purifier's Statement unique spaulder by a "maximum health" bonus. Existing items will be rerolled.
  • Fixing the “additional stamina points” magic effect on boots being unable to roll on high level items.
  • Fixing the Macksfesten Enneract cosmetic mismatch that made it appear as an unknown weapon and without any mesh.


  • Fixing a bug with Child Of Fury node "Blistering Embrace" and "Shattering Strike". They didn't work properly.
  • White Arrow node "Acute Tracking" now allows for a maximum of 10 "Cold Blooded" points, up from 5 maximum points.
  • Siegebreaker node "Secure Parry" now gives 0.1% Health Regeneration per "Inexorable" point down from 10% Health Regeneration per "Inexorable Point". Percentages are hard.
  • Siegebreaker node "Bane of Tyranny" now has its correct value too ! Your Damage is now increased by +0.5 multiplier by your equipped Shield'S block chance instead of 50. Again.. percentages are hard !



  • Aspects of the Apocalypse balance: we reduced their duration and increased their damage in order to make these forms more impactful in comparison with non-Apocalypse damage per second.
    Base damages of all Aspects of Apocalypse skills have been increased by 60%.

Aspect of Dawn:
  • Immaculate Score: increase cost from 5 -> 40
  • Immaculate Score: increase damage multiplier by 100%
  • Dawn Choir: increase cost from 10 -> 60
  • Dawn Choir: increase damage multiplier by 300%
  • Will of the Protector: increase cost from 20 -> 60
  • Hammer of the Aurora: increase cost from 20 -> 100
  • All-Cleansing Light: increase cost from 100 -> 200

Aspect of War
  • Frenzy attack: increase cost from 5 -> 40
  • Frenzy attack: increase damage multiplier by 100%
  • Charge of the First warrior: increase cost from 20 -> 60
  • Charge of the First warrior: increase damage multiplier by 200%
  • Unfliching Assault: increase cost from 10 -> 20
  • Scorching Obelisk: increase cost from 20 -> 100
  • Strife of Baäpheth: increase cost from 100 -> 200

Aspect of Infinity
  • Biorhytmic Missiles: increase cost from 5 -> 40
  • Biorhytmic Missiles: increase damage multiplier by 150%
  • Parallel Convergence: increase cost from 10 -> 40
  • Parallel Convergence: increase damage multiplier by 200%
  • Calamitous Paradox: increase cost from 20 -> 150
  • Calamitous Paradox: reduce the bonus damage per Point of Entropy by 70%.
  • Calamitous Paradox: increased cooldown from 5 -> 10 seconds
  • Inevitable Obsolescence: increase cost from 20 -> 100
  • Inevitable Obsolescence: reduce damage multiplier by 20%.
  • Spatial Warp: increase cost per second from 25 -> 40
  • Spatial Warp: reduce max duration of the last phase from 5 seconds -> 3 seconds.
  • Spatial Warp: reduce damage multiplier of the first phase by 50%.
  • Spatial Warp: reduce damage multiplier of the second phase by 33%.
  • Spatial Warp: reduce damage multiplier of the last phase by 25%.

Aspect of Flesh
  • Boneblade Incisions: increase cost from 5 -> 40
  • Boneblade Incisions: increase damage multiplier by 100%
  • Bone Shuriken: increase cost from 20 -> 40
  • Bone Shuriken: increase damage multiplier by 100%
  • Eviscerating Flurry: increase cost from 20 -> 50
  • Eviscerating Flurry: increase damage multiplier by 100%
  • The Ungering Flesh: increase cost per second from 20 -> 50
  • The Ungering Flesh: reduce damage multiplier of the final hit by 40%.


  • Added "Feeding Swarm" enneract in the quest reward when you talk to Demetra for the first time.
  • Fixing a generation issue on some Maps and Reverie incense leading to the wrong area (ex: expedition with more chests that don’t have any chest).
  • Fixing some rare occurrence of the Offering Shrine to be unable to generate valid objects at a low character level.


  • Restored missing sound effects, ambiance and music across the game.
  • Some performance gains from optimisations to environmental audio.


  • Changed the name of Concealed Pistol, it's now named Radiant Pistol
  • You can now fast travel instead of fast tavel.
  • Removed the double occurrence of "Rogue" in the Siegebreaker "Salvatory Anchor"
  • Added missing localization for some error messages.
  • Fixing some typos in dialogues.

In addition to this, know that we're also currently working on other issues/additions and although they're not in the patch note, we're hoping that they will be resolved/added in this week's hotfix. If they are not, they will be in the hotfix next week:

  • PTBR localization selection
  • Adding Korean language
  • Unable to click "Play" in multiplayer
  • Act III boss stuck during the boss fight and can't be killed
  • Unconfirmed item dupes
  • Act I boss stuck during his ultimate and can't be killed
  • Force Shield synchronization and related nodes leading Force Shield to behave strangely

Thank you for your support.


Jännä toi että voi puskea vain yhden hotfixin viikossa. Kuulostaa siltä että toi yhteistyökumppani hoitaa ne, ja heiltä tullut moinen rajoitus.
Kiva homma jos puskee hotfixin ja sit ilmenee toinen vika, niin se on kyynel ja katsotaan seuraavalla viikolla.

Toi katto pelaajamäärissä tuskin kauaa voi kestää, karua jos pidempään ja viikonloppu iskee. Voisi olla vähän vihaista porukkaa. :D
Yhteistyökumppani a.k.a servereiden ylläpitäjät jotka ajaa kerran viikossa päivitykset.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Pikkusen on vallalla semmonen käsitys että melee on 'ainoo vaihtoehto', ja toki melee näyttäis monen buildin ja videon perusteella olevan aika OP. Noissa noteissa oli kuitenkin muutaman melee-passiivin nerffiä tiedossa, ja itte kun tykkäään castereita aina pelailla niin on tullu sitten kateltua että millasia hyviä casteribuildeja on saatavilla.

Veivaan nyt itse lvl52 ja tein tommosia lvl62 seikkailuhommia, tuntu menevän ihan OK. Buildina on 'tavallaan gunmage' vähän omilla kuorrutuksilla, mutta jotain tämän videon suuntaista jollain muutoksilla:



Ja sitten joku on huomannu että ton Winters Graspin saa lyötyä ihan laukalle, ja siihen perustuva buildi jolla voi kai juosta lvl90+ seikkailuja ja insta-gibbailla bosseja:



Sekä sitten vielä vaikka tämmöstä:




*edit*

Ja jatkan pelailua, gunmage ja lvl50+ koitetaan saada jotain tolkkua "endgamesta" ja vältellä rakennuksia mitkä rakentamalla peli ei enää lähde käyntiin.

 
Viimeksi muokattu:
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Pikkusen on vallalla semmonen käsitys että melee on 'ainoo vaihtoehto', ja toki melee näyttäis monen buildin ja videon perusteella olevan aika OP. Noissa noteissa oli kuitenkin muutaman melee-passiivin nerffiä tiedossa, ja itte kun tykkäään castereita aina pelailla niin on tullu sitten kateltua että millasia hyviä casteribuildeja on saatavilla.
Mä olisin buildeista kaikkein vähiten huolissani tällä hetkellä. Kaikki tietää että tasapainoa tullaan ajan kanssa viilaamaan.

Ensin pitäis saada game breaking bugit korjattua. Sit vakautta peliin (ja servereihin onlineä varten). Sit pienemmät bugit. Sit sellaset asiat, joista tulee pelaajilta palautetta kuten se vitun pakkoliitetty attack ja liikkumisnappi.

Sen jälkeen pitäis päästä hiomaan endgamea ja samalla pikkuhiljaa skill balancea kun nähdään minkälaisia op ja vähemmän op buildeja rupeaa endgamessa näkymään.

Tällä hetkellä tuntuu, että ihan joka puolella on jotain vähän keskeneräisiä juttuja. Audiot bugaa välillä vieläkin. Leveleissä tulee vastaan näkymättömiä seiniä jotka huonolla tuurilla estää eteenpäinpääsyn. Stash ja inventory bugailee. Kaverilla on willpower potion joka vie 3 slottia tilaa. Tavaroiden keräily maasta on vielä ihan kusta ja paskaa. Osa passiivisista skilleistä ei tee mitä ne sanoo.

Ihan helvetisti sellasia pikkujuttuja (ja vähän isompiakin) joista iso osa on ollut tiedossa jo pitkään betasta asti. Tommoset pitäis korjata ensin.

Tää on niin buginen peli että välillä bugit ja ongelmat ärsyttää enemmän kuin mitä pelistä nauttii.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Mä olisin buildeista kaikkein vähiten huolissani tällä hetkellä. Kaikki tietää että tasapainoa tullaan ajan kanssa viilaamaan.

Ensin pitäis saada game breaking bugit korjattua. Sit vakautta peliin (ja servereihin onlineä varten). Sit pienemmät bugit. Sit sellaset asiat, joista tulee pelaajilta palautetta kuten se vitun pakkoliitetty attack ja liikkumisnappi.

Sen jälkeen pitäis päästä hiomaan endgamea ja samalla pikkuhiljaa skill balancea kun nähdään minkälaisia op ja vähemmän op buildeja rupeaa endgamessa näkymään.

Tällä hetkellä tuntuu, että ihan joka puolella on jotain vähän keskeneräisiä juttuja. Audiot bugaa välillä vieläkin. Leveleissä tulee vastaan näkymättömiä seiniä jotka huonolla tuurilla estää eteenpäinpääsyn. Stash ja inventory bugailee. Kaverilla on willpower potion joka vie 3 slottia tilaa. Tavaroiden keräily maasta on vielä ihan kusta ja paskaa. Osa passiivisista skilleistä ei tee mitä ne sanoo.

Ihan helvetisti sellasia pikkujuttuja (ja vähän isompiakin) joista iso osa on ollut tiedossa jo pitkään betasta asti. Tommoset pitäis korjata ensin.

Tää on niin buginen peli että välillä bugit ja ongelmat ärsyttää enemmän kuin mitä pelistä nauttii.
Totta toki, mutta linkkailen silti lvl90 casteribuildia niille joita kiinnostaa :)

Toi korjaaminenkin on vähän semmonen että eiköhän sieltä tule monensortin fiksejä sekametelisoppana, tiimi kun ei koostu pelkästään yhden sortin työntekijöistä. Onko se nyt 40 hengen tiimi, ja redditissä oli linkattu että ranskan (ranskalainen firma siis) työkkärissä on avoin haku käynnissä verkkoinsinöörille tai parille Wolcen Studiosilla (tai mikä tän firman nimi nyt onkaan, en tiedä). Ja näkeehän sen noista julkaistuista patch-noteista; siel on joka ukko rankonu oman osaamisalueensa bugilistaa läpi ja siel ois fiksattuna noita game-breaking bugeja esim. end-gamen rakennuksista, ja samoin siellä on sitten tehny balanssiupdeittejä ja korjauksia noihin kykypuun nodeihin. Mutta johonkin serveri-fikseihin tuskin on paljon annettavaa vaikkapa 'graphic artist' tai 'level designer' nimikkeen omaavilla hemmoilla, niin hyvähän se on että jokainen tekee jotain eikä vaan ootella että "korjataan noi tommoset isot bugit eka ja sit noi pienemmät" :D



Vaihdoin itte just spekkiä pistol-mage -> dagger-mage kun löysin hienon ja kiiltävän lege-daggerin sekä uniikin sormuksen missä on melee ja spell damagea. Heittelen nyt bleedin edgee rangelta ja siihen päälle vähän tukispellejä ja pew pew pew!

Jos kinostelee, niin täällä voi katsella:

 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 514
Tullut nyt jonkin verran (50+ lvl) pelailtua tätä parin päivän aikana ja ihan OK peli sinänsä, jos ei serveriongelmia ota huomioon. Pelissä on kuitenkin edelleen tönkköyttä aiheuttavia piirteitä, kuten tiettyjen vihollisten pienet hitboxit ja tarpeettoman pitkät skillien animaatiot (varsinkin Sovereign Shout).

Tuo kaupungin rakentaminen on kyllä ihan kiinnostava mekaniikka ja mukava rinnakkainen kehityshaara hahmonkehityksen kaveriksi.

Ihan jees, ei kyllä herätä silti samankaltaisia grindaushimoja kuin Path of Exile.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 334
Ihan jees, ei kyllä herätä silti samankaltaisia grindaushimoja kuin Path of Exile.
Samankaltaiset ajatukset täälläkin. Olin jopa hieman huolestunut Wolcenista, koska pelkäsin että tästä tulee vakava kilpailija PoE:lle, joka tarkoittaisi jatkuvaa taistoa kahden pelin välillä meikäläisen pään sisällä.

Tiesin, että Wolcen on graafisesti paremmalla tasolla ja fysiikatkin teoriassa ovat paremmat, joten PoE:n kanssa kilpaileminen olisi ihan realismia, jos Wolcen pärjäisi pelillisesti hyvin. Näin ei kuitenkaan ole - ainakaan toistaiseksi.

PoE:n tempo ja pelattavuus ovat niin hyvällä tasolla, että Wolcen tuntuu useimmiten aivan liian kankealta. Moni skilleistä on mukavia käyttää, mutta suurin osa ei ole. Skillien animaatiot eivät ole hyvällä tasolla ja animaatiolukot ovat joissain skilleissä aivan hirveitä. Infinity Blades on pahin löytämäni esimerkki. Se on skillinä ihan järjettömän siistin näköinen ja tuntuu hetkittäin todella hyvältä, mutta pääosin sen animaatiolukko on niin kammottava, että pelaaminen tuntuu erittäin kankealta ja suorastaan epämiellyttävältä.

Wolcenin hitaampi tempo tuntuu mukavalta vaihtelulta, mutta juuri se hitaampi tempo asettaa kovempia vaatimuksia laadukkaille animaatioille ja animaatioiden keskeytykselle, jota Wolcenista ei tunnu löytyvän ollenkaan. Jos tempo olisi nopeampi, niin animaatiot menisivät läpi nopeammin ja niiden merkitys vähenisi. PoE kärsi tästä alkuvuosinaan, kun sen tempo oli merkittävästi hitaampi ja animaatiot olivat kankeita, eikä animaatioita voinut keskeyttää.

Tähän kun lisää kaikki muutkin Wolcenin ongelmat ja monin tavoin alphan tasolla menevän toteutuksen, niin aika kaukana ollaan vielä todellisesta genren kuninkaan haastajasta.

Vielä lopuksi on todettava, että en kertakaikkiaan ymmärrä miten niin moni aRPG -genren peli vetää pahasti vihkoon itemisaation kanssa, joka on kuitenkin yksi ylivoimaisesti tärkeimmistä asioista koko genressä. Mielenkiintoiset itemit ovat niitä asioita, mitä näissä peleissä tavoitellaan ja niiden löytäminen johtaa usein hienoimpiin hetkiin tämän genren peleissä. Jos itemisaatio on huonosti toteutettu, niin aika nopeasti lakkaa into pelaamiseen. Wolcen ei ole tässä suhteessa huonoin esimerkki, mutta ei myöskään erityisen hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 514
Wolcenin hitaampi tempo tuntuu mukavalta vaihtelulta, mutta juuri se hitaampi tempo asettaa kovempia vaatimuksia laadukkaille animaatioille ja animaatioiden keskeytykselle, jota Wolcenista ei tunnu löytyvän ollenkaan. Jos tempo olisi nopeampi, niin animaatiot menisivät läpi nopeammin ja niiden merkitys vähenisi. PoE kärsi tästä alkuvuosinaan, kun sen tempo oli merkittävästi hitaampi ja animaatiot olivat kankeita, eikä animaatioita voinut keskeyttää.
Tällä hetkellä tulee jotain bow / pistol heeboa pelailtua ja tuo skillien tönkköys ei tule ilmi pelkästään noissa animaatiolukoissa. Varsinkin jos yrittää ketjuttaa Gunslinger's Brandia jonkin toisen skillin jälkeen, niin löydän itseni default attackaamasta sen sijaan että kliksuttelisin targetteja Brandiin. Sitten kun päästän napin irti ja painan uudestaan Brandia niin skilli aktivoituu ja deaktivoituu instanttina ja menee cooldownille.

Aika raivostuttavaa.

Ongelma toki korjaantuu Brandin viimeisellä runella (vai miksi noita nyt sitten kutsutaankaan) joka automaattisesti ampuu tyhjäksi koko pötkön, mutta aika kurjaa tuo siihen asti oli.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
2.8gb pätsi ulkona.

Suapa nähä mikä menny persielleen.
Pätsin sisältö on tämä:

 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 375
Hyvä kasa fixejä, hauska ku porukka varmaa nyt refundaamas ku fiksattii toi Bane Of Tyranny.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Jos bleeding edgeä tosissaan nerffattiin, 6/5 pätsi. Saa jengi miettiä vähän enemmäb buildeja.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Blokki sai 75% katon, ei voi tehdä enää 100% blokki hahmoa joka ei ota damagea mistään. Joku sano mun chätissä striimin aikana että sen bleeding edgestä olis hukkunut jokunen kymppitonni lämää, mutta tiedä häntä kun tänään vasta be-spekkasin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 837
Itse ainakin nyt huomannut sen, että peli ei enää kaadu joka kerta kun sen sulkee. Lisäksi offline ukkeli vaikuttaa tallentuvan nyt kokonaan, aiemmin saavutetut levelit ja skillien tasot sekä skilli valinnat hävisivät tai palautuivat johonkin aiempaan hetkeen.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
399
Blokki sai 75% katon, ei voi tehdä enää 100% blokki hahmoa joka ei ota damagea mistään. Joku sano mun chätissä striimin aikana että sen bleeding edgestä olis hukkunut jokunen kymppitonni lämää, mutta tiedä häntä kun tänään vasta be-spekkasin.
Eli block effi sai sitten cäpin. itellä 100% block, 73% block effi.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Hei taas kaikille,

Olen vihdoin palannut pitkän bannin jälkeen. Elikkä hankin tuon Wolcenin. Paljon hyvää, mutta täysin raakileena julkaistu peli. Mitä ei saisi tapahtua. Jopa PC:ni suorituskyky on vaarassa. Joudun pelaamaan kaikki asetukset LOW.

Uusin päivitys rikkoi yhden isomman pahiksen liikkuvuuden. Eli kovalla kiireellä siellä tehdään nyt huoltotyötä. Voi koodari parat. Törkeää :/
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Expedition 150+ bowi-buildi ilman mitään eeppisiä tai uniikkeja gearivaatimuksia. Alkaahan näitä buildeja näkyä nyt kilpien ja lentävien kirveiden ulkopuolella!




Ja nopee&näppärä crafting guide

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
213
Nyt parikyt tuntia takana ja ikävä kyllä, mitä enemmän pelaa sitä vähemmän tähän haluaa palata. Eikä vain pelkästään bugien takia. Kaikki on kankeaa, skippaamattomat välispiikit, moniosaiset pomotaistot ja sitten kaikki lukemattomat pikkuasiat.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Nyt parikyt tuntia takana ja ikävä kyllä, mitä enemmän pelaa sitä vähemmän tähän haluaa palata. Eikä vain pelkästään bugien takia. Kaikki on kankeaa, skippaamattomat välispiikit, moniosaiset pomotaistot ja sitten kaikki lukemattomat pikkuasiat.
Älä tuhlaa rahojasi tähän peliin – Lupaavalta vaikuttanut Wolcen: Lords of Mayhem on ”eräänlainen keskeneräisyyden maailmanennätys”

Onhan tuo karua luettavaa... :/ Hiljaiseksi vetää kun peli niin keskeneräisenä julkaistu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
107
Itellä alussa stashi vähä bugitti ja noin 100h aikana ollu aika virheetöntä menoa :thumbsup:
Sama täällä, ainut bugi minkä huomannut on inventaarion käytössä. Varmaan tekniikan maailman testaaja vain lukenut redditin ja discordin ulinaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
213
Loppubossi bugittaa, eikä ota yhtään damagea. Toistakymmentä kertaa kokeillu ja sama paska iskee aina.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
647
Loppubossi bugittaa, eikä ota yhtään damagea. Toistakymmentä kertaa kokeillu ja sama paska iskee aina.
Juu, ite sitä koitin yhteensä joku 3h ennenkuin meni läpi. Tuli koitettua noi kaikki vinkit: ei stasista, ei mitään damagea sinä aikana kun pomo muuttuu ja damagenumerotkin pois päältä. Tota varten oli aika huonot gearit, joten lopulta pistin vaan oikeet kamat päälle ja burstailin pomoa niin nopeesti kuin mahdollista, kunnes lopulta päätti toimia. Suosittelen kyllä oottamaan korjausta, ei ollut kiva kokemus.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Loppubossi meni juuri läpi. Aika läpijuoksua oli koko juoni meleellä ja bladestorm-buildilla. Siitä huolimatta maistunut oikein hyvin, ja pelikellossa early mukaan laskettuna 35 tuntia. Eiköhän tähän ainakin toinen mokoma mene aikaa. :comp:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Älä tuhlaa rahojasi tähän peliin – Lupaavalta vaikuttanut Wolcen: Lords of Mayhem on ”eräänlainen keskeneräisyyden maailmanennätys”

Onhan tuo karua luettavaa... :/ Hiljaiseksi vetää kun peli niin keskeneräisenä julkaistu.
Melko roskaa iso osa tosta arvostelusta/artikkelista/mikä lie yrittääkään olla. Hankala muutenkaan ottaa tosissaan kun ei osaa edes verrata sisältöä Path of Exileen, joka kuitenkin on heittämällä genren kunkku tällä hetkellä. Pelistä löytyy kyllä paljon korjattavaa ja parannettavaa mutta tää yleinen ulina on saanut vähän turhankin suuret mittasuhteet.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
213
Juu, ite sitä koitin yhteensä joku 3h ennenkuin meni läpi. Tuli koitettua noi kaikki vinkit: ei stasista, ei mitään damagea sinä aikana kun pomo muuttuu ja damagenumerotkin pois päältä. Tota varten oli aika huonot gearit, joten lopulta pistin vaan oikeet kamat päälle ja burstailin pomoa niin nopeesti kuin mahdollista, kunnes lopulta päätti toimia. Suosittelen kyllä oottamaan korjausta, ei ollut kiva kokemus.
Ei itelläkään onnistunut noilla kikoilla. Nyt kävin sitten testailemassa ja kokeilin perus hyökkäyksellä pl. livor mortis ja healaus rinki ja meni ekalla yrityksellä läpi. Rikkooko ailmentsit tuon vai mikä lie.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Juu, ite sitä koitin yhteensä joku 3h ennenkuin meni läpi. Tuli koitettua noi kaikki vinkit: ei stasista, ei mitään damagea sinä aikana kun pomo muuttuu ja damagenumerotkin pois päältä. Tota varten oli aika huonot gearit, joten lopulta pistin vaan oikeet kamat päälle ja burstailin pomoa niin nopeesti kuin mahdollista, kunnes lopulta päätti toimia. Suosittelen kyllä oottamaan korjausta, ei ollut kiva kokemus.
Kävi selvästi paremi tsägä kun itse tapoin sen aamulla parissa minuutissa heti ekalla yrkällä. :) Tuo Statis taitaa olla se yleisin teoria bugitukselle, eli jos satut osumaan Statis ailmentin sopivassa kohtaa kun on muuttumassa niin bugaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Ei itelläkään onnistunut noilla kikoilla. Nyt kävin sitten testailemassa ja kokeilin perus hyökkäyksellä pl. livor mortis ja healaus rinki ja meni ekalla yrityksellä läpi. Rikkooko ailmentsit tuon vai mikä lie.
Poison ja bleed ei ainakaan tuntunu rikkovan, ei mun hahmo muulla damagea teekään. :D
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
204
Nyt jää omalta osaltani tauolle tämä peli ja palataan kun saadaan jotain liigaa tai muuta tapahtumaa ja pahimmat bugit korjailtua.

- Inventaario bugaa, välillä ei näytä aseiden statseja vaikka kuinka pistää hiirtä päälle ja yrittä painella muualta. Inventaario myös vie liikkumiskyvyn puolelta näytölät vaikka inventaario itsessään on vain 1/4 osa ruudusta. Voi myös olla UWHD resoluution bugi.
- Peli crashailee paljon. Käytin semmoisen mörköskillin jossain bossitappellussa väärään aikaan ja peli kaatui.
- Yksikään act bossi ei ole toiminut niin kuin pitäisi. Ensimmäinen bossi tippuili areenalta alas muutaman kerran. Seuraava bossi ampuili skillejä vääriin suuntiin ja jäin pari kertaa jumiin johonkin kallion nypykkään enkä pystynyt liikkumaan. Viimeinen juurikin tuo osumishommeli mistä aikaisemmin keskustelua.
- Alun servuongelmat, tosin ne taidettu nyt saada jo kokonaan pois ja toimii hyvin.
- Paljon muitakin pieniä bugeja siellä täällä

Peli tuntuu tällä hetkellä purkkaviritykseltä. Pelin pohja on hyvä, mutta liian nopealla aikataululla yritetty pistää kaikkea erilaista tavaraa toimimaan ja kaikesta puuttuu se loppuviimeistely.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
931
Muutama päivä endgamea takana, ja alkaa jo riittää. Eri ympäristöjä ja varsinkin monsutyyppejä on niin vähän ja tippuva geari niin paskaa että alkaa puuduttaa saman toisto. Tuo basen rakennus on sinänsä ihan kiva idea APRG endgameksi, mutta parannettavaa riittää. Pitänee laittaa tämä tauolle ja katsella sitten mitä saavat aikaiseksi päivitysten kanssa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
322
Muutama päivä endgamea takana, ja alkaa jo riittää. Eri ympäristöjä ja varsinkin monsutyyppejä on niin vähän ja tippuva geari niin paskaa että alkaa puuduttaa saman toisto. Tuo basen rakennus on sinänsä ihan kiva idea APRG endgameksi, mutta parannettavaa riittää. Pitänee laittaa tämä tauolle ja katsella sitten mitä saavat aikaiseksi päivitysten kanssa.
Sama homma täällä, jaksoi tuota expeditionia 112 tasolle saakka. Raakilehan tämä vielä on, toivottaasti saavat tungettua tekemistä lisää ja korjattua bugit pois niin eiköhän tästä vielä joskus kehkeydy ihan toimiva paketti.
 
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
45
Final boss on ihan mahdoton! Jää nimittäin jumiin joka kerta toisessa vaiheessa, kun pomo jää seisoskelemaan eikä ota mitään damagea. Nyt 3 kertaa yritetty ja sama kaava. On kyllä täysin uskomatonta miten ovat päästäneet tällaisen keskeneräisen raakileen ulos.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
399
Final boss on ihan mahdoton! Jää nimittäin jumiin joka kerta toisessa vaiheessa, kun pomo jää seisoskelemaan eikä ota mitään damagea. Nyt 3 kertaa yritetty ja sama kaava. On kyllä täysin uskomatonta miten ovat päästäneet tällaisen keskeneräisen raakileen ulos.
Kuulema jos dotteja jää pyörimään ennen toista phasea niin bugittaa. varmaan pitää cutscene katsoa loppuun.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
361
Final boss on ihan mahdoton! Jää nimittäin jumiin joka kerta toisessa vaiheessa, kun pomo jää seisoskelemaan eikä ota mitään damagea. Nyt 3 kertaa yritetty ja sama kaava. On kyllä täysin uskomatonta miten ovat päästäneet tällaisen keskeneräisen raakileen ulos.
Itellä kanssa dottibuildilla oli mahdoton. Heitin vaikeustason "story modelle" ja tapoin basic attackilla sen... :lol: Kannattaa hyödyntää myös sitä pohjoisinta "palloa" mikä tekee bossiin lämää aina olisiko kerran 10s.. Pyörii vaan sen ympärillä, välillä juoksee alas ja tappaa mobit jos tulee liian ahdasta tai vaikeaa.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Mä sain casterilla sen vikan Bossin nurin hyödyntämällä sitä petti-tankkia jonka spekkasin re-castilla taunttaamaan. Kitesin Bossin sen ylimmän orbin viereen, castasin tankin ja annoin sen agrottaa bossin. Sitten vaan depsiä ja aoe-väistelyä, ja aina kun cooldown anto myöten niin re-castilla petille lisää agroa. Meni tolla taktiikalla ekalla yrityksellä :thumbsup:

Sama toimi myös act1 bossiin
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
13
Joku parikymmentä yritystä meni lopparille tommosella glasscannon gun magella vai mikälie. Ei olis varmasti mennyt läpi ilman sitä ylimmän orbin luona kikkailua kun se teki niin järkyttävän määrän damagea bossiin ja melkein 0 damagea omaan hahmoon. Liekkö joku bugi tuossakin. Eniten tässä pelissä kyllä omalla kohdalla ärsyttää (ja sen huomaa varsinkin tämmöisellä 0 toughness hahmolla) tuo pelin lagisuus. Tuntuu että bossien instantkill iskut tulee aivan puskista ilman mitään varoitusta ja oikeastaan pitää tehdä dodge roll jo hyvissä ajoin ennakkoon kun tiedät että isku on tulossa. Jos jäät odottelemaan indikaattoreita niin olet todnäk jo kuollut. Paras esimerkki on nämä isot zombit jotka "hookkaavat" sinut melee rangeen ja lyövät sitten kertaiskulla hengiltä. Jos et käytä dodge rollia jo siinä vaiheessa kun olet vielä raahautumisanimaatiossa niin sinne lähti yksi life tokeni. Muita vastaavia tulee mieleen myös se isompi undead demoni, jonka jäähäkkiin tuntuu jäävän jumiin automaattisesti jos et ole jo väistöliikkeessä kun bossi häviää ruudulta.

Bugeja mitä osunut omalle kohdalle on kyllä jo melkoinen lista nyt kun lvl 50+ saavutettu mutta naurettavimpia on kyllä nuo pankin kanssa toilailut. Sinne on kadonnut stash tabeja ja vienyt gemit mennessään. Ja varmaan saan bannit jossain vaiheessa kun otin pankista legendaryt turvaan omalle hahmolle etteivät katoa pankista kun loggaan ulos niin samat leget oli sisään logatessa sekä pankissa että inventariossa. Huhhuh...

Ja miksi helvetissä en saa hiiren vasempaan nappiin move only painiketta? Varmaan satoja kuolemia sen takia että ukko päättääkin alkaa ampuilemaan jotain addeja sen sijaan että kävelisi pois aoe:sta.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 334
Ja miksi helvetissä en saa hiiren vasempaan nappiin move only painiketta? Varmaan satoja kuolemia sen takia että ukko päättääkin alkaa ampuilemaan jotain addeja sen sijaan että kävelisi pois aoe:sta.
Jep, tästä on valitettu early access alphan alusta lähtien, eli noin neljän vuoden ajan, mutta mikään ei ole muuttunut.

Wolcenissa on paljon hyvää, mutta myös paljon huonoa. Eniten huolestuttaa, että miten vähän tekijät ovat kuunnelleet pelaajien antamaan palautetta.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Future patch notesia pukkaa, eli listaa siitä mikä on "työnalla". Toivottavasti pitävät kiinni viimeviikon pätsin korjaustahdista ja lupauksesta että fiksi-pätsejä pukkaisi nyt viikottain.


1.0.4.0 known issues
Hello everyone,
Here is a list of some known critical issues we’re already working on:
  • Players can sometimes lose items in their personal chest.
  • Players can lose dyes and appearances previously unlocked.
  • Some players still can’t enter the Monolith during Fury’s Ascent quest.
  • Some Offline characters don’t appear on the character selection screen.
  • Act I Boss can sometimes become invulnerable.
  • Act III Boss can sometimes freeze.
  • Unwanted behaviors from stackable items, trading, productivity, and magic find in specific situations.
  • Players can have their quest progression locked if they join a friend who is further in the progression.
  • Players' animations can be desynchronized in Multiplayer.
  • Fixing multiple passive skill nodes issues (Attrition Strategist, Static Transferral, Safe from Afar, Intravenous Neural Cord, Eagerness, Mass evasion, High Evasion, Sparking Dart, Blessed Silver, Captured Velocity, Academic Fieldwork, Primordial Insights, Faith Leach, Plague Bringer, Virtuose Stance…).
  • Summoners need some love and they will have some.
  • Uniques can be altered.
  • Helmet and Boots can have 2 sockets at certain item levels.
  • The Block Efficiency cannot be rolled on shields after level 90.
  • Some skills (ex: Bleeding Edge, Winter’s Grasp, Bulwark of Dawn, Flight of Gaavanir…) deal much more damage than they should with some modifiers or don’t function the way they should.
  • Genesis unique item can malfunction and lead the game to freeze
  • Crash reports.
This is a non-exhaustive list of critical issues that we’re currently working on for Patch 1.0.5.0 and Patch 1.0.6.0.
We are aware of many other issues that need fixing and we’re also working on them. If any other critical issue is raised, we'll start working on it as soon as possible.
Thank you for your support.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 403
Viestejä
4 159 911
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom