Lahjoitettu WinXP ajan rautaa

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Tarkoitus olisi lahjoittaa pois paketillinen WinXP aikasia osia. Tässä ei tule olemaan mitään varsinaisesti oikeasti rahanarvoisia tavaroita joten "jälleenmyyjät" varmaan pysyy poissa. XP harrastelijalle ehkä hyvää settiä.

Toi WinXP aikanen tarkoittaa sitte 2000-2009 noin suunnilleen eikä pelkästään Vistan julkaisuun asti, sillä eihän XP siihen Vista julkaisuun oikeesti tyssännyt..
En vaan vielä tiedä tarkalleen mitä siinä lahjoituspaketissa tulee olemaan. Kasaan nyt itselleni osista Win98/XP tai jos 98 ei toimi kunnolla niin pelkästään XP pelikoneen 2002-2009 julkaistuille Windows peleille.
Ne osat mitä jää yli, lähtee lahjoitettavaksi.

Tämmöstä ainakin:
PCI äänikortti: joko Creative Audigy 1.0 tai Fortemedia FM801 riippuen kumpi toimii paremmin omassa käytössäni mut jompikumpi noista siis lähtee eteenpäin
PCI-E äänikortti: olikohan merkki Auzentech, joutaa pois jos ei saa XP:ssä toimimaan, tää on kylläkin XP aikakaudelta, Vistassa ja Win7:ssa se toimii joten es on periaatteessa ehjä mut valmistaja meni konkkaan ajat sitten ja ajuripakettia näyttää olevan vaikea löytää
Näytönohjaimia: ainakin 3kpl PCI-E kortteja, mahdollista 4kpl, joista Geforce 550TI tulee olemaan uusin eli ei sitä uudempaa kyllä ole ja toi Geforce 550TI on myös nopein ja tehokkain niistä
IDE kovalevy (jos SATA toimii mulla ok, jolloin en tarvi tätä) 200GB laadukas levy
IDE DVD asema tai SATA DVD asema
Ehkä core2duo emolevy, ehkä DDR2 muistia siihen emoon (toimivia on)
Tämä prossu joutaa pois varmuudella: Core2Quad Q8400, eli 4core prossu, tätä voi periaatteessa käyttää modernin 64-bit internet koneen prossuna mut on se aika masokismia

Tähän voi vielä tulla muutakin, kannattaa pysyä kanavalla. Mitään ei lahjoiteta tosta yksittäin pois ainakaan ennenkuin on selvillä tarkalleen mikä kaikki yleensäkin lähtee lahjoitettavaksi.
Eli siis ainaki 2 viikkoa tästä eteenpäin saa odotella ennenkuin tavara kulkee, mutta ilmoittelen tästä jo aiemmin niin useampi ehtii nähdä ilmoituksen.
 

Liitteet

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
118
On siis porissa?vai missä? voisin hakea, kun tässä nurkilla olen, sittenku oot kaiken saanu kasaan.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
On siis porissa? voisin hakea, kun tässä nurkilla olen, sittenku oot kaiken saanu kasaan.
Ei kun Seinäjoella. Mut katotaan jos sen saa kulkemaan Poriinkin jos sattuu osumaan hyvä hetki liikuttaa tavaroita ja paketti ei paisu liian isoksi (matkalaukkuun ja junaan ehkä jos menee?)
Ei se noilla mainituilla osilla vielä jäätävän kokoinen olisi.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
118
Ei kun Seinäjoella. Mut katotaan jos sen saa kulkemaan Poriinkin jos sattuu osumaan hyvä hetki liikuttaa tavaroita ja paketti ei paisu liian isoksi (matkalaukkuun ja junaan ehkä jos menee?)
Ei se noilla mainituilla osilla vielä jäätävän kokoinen olisi.
Raumalla siis asun, seinäjoki on siis vähän liian kaukana hakia, mutta seuraillaan, josko olis menoa sinnepäin.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Raumalla siis asun, seinäjoki on siis vähän liian kaukana hakia, mutta seuraillaan, josko olis menoa sinnepäin.
Jos oon Porissa sopivasti just silloin niin sitten voit hakee Porista kyllä, olettaen että mulla on matkalaukussa tilaa sulloa noi kamat sinne laukkuun :)
Kun en meinaan kulje autolla.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
tilannepäivitystä hieman: tämmöinen geforce 550 ti (toimiva on) joutaa lahjoitettavaksi sitten aikanaan kun kasa on valmis
 

Liitteet

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Merkkaan lahjoitetuksi kun sopisin Derpmasterin kanssa että sinne menee tavarat (vaikka eivät vielä olekaan vaihtaneet omistajaa)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 324
Viestejä
4 214 756
Jäsenet
71 039
Uusin jäsen
wormik

Hinta.fi

Ylös Bottom