Ostetaan Western Digital Red tai Seagate IronWolf 2TB tai 3TB kiintolevyt

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Tarvitsisin FreeNAS palvelimeen WD Red 2TB tai 3TB kiintolevyjä 4-5kpl niin tällöin ZFS2 tiedostojärjestelmän teko onnistuu joka on siis NS RAID6. Kiintolevyjen tulee olla moiteettomassa kunnossa, ja haluaisin että myyjä testaa ne ennen kauppoja, ja toimittaa tuloksista mulle kuvakaappaukset.


Ostan kiintolevyt myös erikseen joten samalta myyjältä ei tarvi löytyä kaikkia kiintolevyjä. 2TB kiintolevyjä pitää olla 4-5kpl jotta tilaa tulis riittävästi, ja että ZFS2 teko onnistuu. 3TB kohdalla myös 4-5kpl riittää.

Mulla ois tuossa ylimääräsenä WD Red 1TB kiintolevyjä ja voin ne myydä jos jotaki kiinnostaa ne :)

Mulle kelpais myös Seagate IronWolf 2TB tai 3TB kiintolevyt ja näitäki tarvisin sen 4-5kpl.


Kiintolevyjen tulee olla 3.5" kiintolevyjä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Edelleen ois tarvetta näille. Sen verran muutosta että 1TB kiintolevyjä en enää tohon laita että 2TB tai 3TB kiintolevyt ois sit hakusas.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Meneekö enemmän kun 5 levyä (2 terasia)?
No siinä on 6-kiintolevylle paikat tossa kotelossa mutta nyt mä laitan vaan ton MAX 5kiintolevyä. Laajennan sitte joskus ku on tarvetta lisätilalle. FreeNAS-palvelimeen nämä ois tulossa kuhan nyt kiintolevyt vaan löytäs jostain.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 363
Viestejä
4 234 427
Jäsenet
71 196
Uusin jäsen
Hillis

Hinta.fi

Ylös Bottom