Myyty Western Digital 2TB WD_BLACK SN7100 NVMe SSD -levy, M.2 - Joensuu

Tuote: Western Digital 2TB WD_BLACK SN7100 NVMe SSD -levy, M.2 2280, PCIe 4.0 x4, 7250/6900 MB/s
Hinta: 100 Euroa +pk
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 18.5.2025
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy
Muuta huomioitavaa: Uusi paketissaan. Piti mennä vaimon koneeseen mutta ostetaankin kannettava tilalle.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Joensuu
Toimitustapa: Nouto etusijalla, Posti
Maksutapa: Käteinen, mobilepay

IMG_20250520_135137.jpg

Peruit koska halusit tuotteen ilman ennakkomaksua. Luetaan ne myyjän laittamat ehdot ennen kuin tehdään tarjouksia.👍

- Muutaman kuukauden vanha tili
- Ei varmistettu tili
- 7 viestiä
- 0 palautetta
- Ei kuvaa tuotteesta
- Myydään päivän vanha tuote 30-50 euron tappiolla vaikka voisi palauttaa liikkeeseen ilmaiseksi ilman mitään vaivaa ja saada kaikki rahat takaisin
- Ostopäivämäärä on 18.5, Sunnuntai, Jimms noutomyymälä on kiinni sunnuntaisin eli sitä ei voinut hakea Turusta. Sinulla oli tämä jo seuraavana päivänä Joensuussa? Olipas nopeaa toimintaa Jimmsilta.

Kysyin onko mahdollista näillä tiedoilla saada tuote ensin ja maksaa tuotteen saatua. Tuli pitkä vastaus missä vedottiin asioihin mitä ei voi mitenkään vahvistaa (ei oo eka tunnus hei) ja sanottiin ei käy. Sanoin että jätetään väliin kiitos. Koko homma hoitui yhden yön aikana, tuskin haittasi kaupantekoa millään lailla. Jos tästä tulee ylläpidolta noottia ja nega niin otetaan vastaan.

Asia minun puolesta tässä. Loput privana jos joku taho niin haluaa. :thumbsup:

Viimeksi muokattu:
- Muutaman kuukauden vanha tili
- Ei varmistettu tili
- 7 viestiä
- 0 palautetta
- Ei kuvaa tuotteesta
- Myydään päivän vanha tuote 30-50 euron tappiolla vaikka voisi palauttaa liikkeeseen ilmaiseksi ilman mitään vaivaa ja saada kaikki rahat takaisin
- Ostopäivämäärä on 18.5, Sunnuntai, Jimms noutomyymälä on kiinni sunnuntaisin eli sitä ei voinut hakea Turusta. Sinulla oli tämä jo seuraavana päivänä Joensuussa? Olipas nopeaa toimintaa Jimmsilta.

Kysyin onko mahdollista näillä tiedoilla saada tuote ensin ja maksaa tuotteen saatua. Tuli pitkä vastaus missä vedottiin asioihin mitä ei voi mitenkään vahvistaa (ei oo eka tunnus hei) ja sanottiin ei käy. Sanoin että jätetään väliin kiitos. Koko homma hoitui yhden yön aikana, tuskin haittasi kaupantekoa millään lailla. Jos tästä tulee ylläpidolta noottia ja nega niin otetaan vastaan.

Asia minun puolesta tässä. Loput privana jos joku taho niin haluaa. :thumbsup:
Tuote on minulla. Tällähetkellä töissä yö/aamuvuorossa. Pääsen klo. 14 niin laitan kuvan.

Kyllä myyn tuotteen tappiolla. Vieläpä isommalla kuin ajattelin koska tuote tarjouksessa muuten olisin pyytänyt 120 euroa. Voisin palauttaa mutta minulle ihan sama myydä en näe siinä mitään eroa kun se minulla täällä on.

F2f myynti etusijalla. Sinä venkuloit myyntiehtojen kanssa vaikka tuossa selkeästi lukee miten myyn. Minua ei kiinnosta yv itkut sinulta että sinua on huijattu ja suoraan ehdotit että olen sellainen tai lähettäisin tuotteen jollekin muulle paikkakunnallasi olevalle ihmiselle.

Vaikea hankia luotettavuutta jos käyttäjiä kohdellaan näin ennakkoluuloisesti.

Ja kuten sanoin yv:ssä annan yhteystietoni ennen kauppoja, lähetteessä näkyy kaikki tietoni omapostin kautta. Tuote lähtee heti kun se maksaa ja saa valita jopa tarvittaessa minne pakettiautomaattiin etc. Se lähetetään. Ja asun joensuussa ja tuote on täällä minulla kotona 👍

Mielellään f2f niin ei tule tälläistä itkua. Mutta postilla kulkee perille asti 😄

Viimeksi muokattu:
Justiinsa noudin paketin postista ja oli tosiaan täsmälleen mitä pitikin eli uusi/avaamaton 2TB WD_BLACK SN7100 NVMe SSD -levy ja vielä sen n. 20% halvemmalla kuin Jimmssin tämänhetken ale-hinta mikä sekin jo lähellä eurooppatasoa eli todellakin tyytyväinen olen näihin kauppoihin. Ja kuten kauppiaspalautteeseen jo kirjoittelin niin oli todella nopeat ja sujuvat kaupat miltei “reaaliaikaisella” viestinnällä – tunnin kuluttua eka viestistä oli paketti jo postissa – ei voi oikein paremmin enää sujua -ja kun postikin kulki epätavallisen nopsaan eli tuli päivässä perille niin tosi hyvin meni kaikkineen. Eka ostajaehdokkaan empiminen(mikä nykytodellisuudessa ei kyllä ollenkaan kummallista tai ihmeteltävää esim. omien Tori-etäkauppapainien jälkeen..) oli nyt ainakin tällä kertaa ja tämän myyjän kohdalla lopulta aiheeton ja voitto ja pelkästään plussaa itselle kun sain uuden ssd:n huippuhintaan ja vieläpä todella nopeasti.;)

Statistiikka

Viestiketjuista
278 401
Jäsenet
77 748
Uusin jäsen
Alkskonna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom