• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka WD My Book 14 TB -ulkoinen kovalevy 208,39€ (14,89€/TB)

Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 575
Tuote: WD My Book 14 TB -ulkoinen kovalevy
Tarjoushinta: 208,39€ (sis. veroeron)
Normaalihinta: ~250€ Amazonissa
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: Kunnes loppuu?
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07Y3JXGPL/

Kommentti tarjouksesta:
Halpaa tallennustilaa koneeseen sisään laitettavaksi. Edellinen hyvä tarjous taisi olla 196,94€ / 12 TB noin vuosi sitten (16,41€/TB). WD Elementsia voi joskus saada muutaman euron halvemmalla, mutta siinä on vuoden lyhyempi takuu (2v vs. 3v). Ostorajoitus 2 kpl per henkilö.
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
56
Onko tiedossa miten näissä toimii tietojen palauttaminen laiterikoissa, tuo hardware encryption on aiemmin aiheuttanut ongelmia.

En löytänyt suoraan vastausta kysymykseen ja koen, että vaikka ei liity tarjoukseen itsessään niin ostopäätökseen vaikuttavana tekijänä aika major.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 735
Onko tiedossa miten näissä toimii tietojen palauttaminen laiterikoissa, tuo hardware encryption on aiemmin aiheuttanut ongelmia.

En löytänyt suoraan vastausta kysymykseen ja koen, että vaikka ei liity tarjoukseen itsessään niin ostopäätökseen vaikuttavana tekijänä aika major.
Ei se nyt ihan helppoa ole, muttei mahdotontakaan - mikäli asiat ovat niin kuin ennen:


TL;DR: asetat salasanan levylle niin avaimen saa levyltä ja sen voi purkaa salasanalla. Salaus on käsittääkseni aina päällä vaikka salasanaa ei ole laittanut.

Itse olen noi "chuckannut" suoraan NASiin ja formatoinut, niin ei ole ongelmaa. Samoin jos levy on Elements -mallia tai iskee sen sellaiseen koteloon niin salausta ei ole.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
845
Ei se nyt ihan helppoa ole, muttei mahdotontakaan - mikäli asiat ovat niin kuin ennen:


TL;DR: asetat salasanan levylle niin avaimen saa levyltä ja sen voi purkaa salasanalla. Salaus on käsittääkseni aina päällä vaikka salasanaa ei ole laittanut.

Itse olen noi "chuckannut" suoraan NASiin ja formatoinut, niin ei ole ongelmaa. Samoin jos levy on Elements -mallia tai iskee sen sellaiseen koteloon niin salausta ei ole.
Näissä uudemissa salauksen ei pitäisi tuottaa ongelmia, koskaan (ellet unohda salasanaa, jos sellaisen asettaa)

 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 269
Minkälainen virta-adapteri tuossa tulee mukana kun UK:sta kyse? Vai onko se joku helposti vaihdettavissa oleva yleinen standardi?
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 269
Tuon on .DE ja saksassa käyttävät samaa kuin me.
No niinpä onkin. Miksihän näytti mulle hinnan punnissa. No sama se, kyttäuksessä ollut kauan ja nyt tilaukseen. Kiitos.

edit: No enpäs sitten ehtinytkään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 575
No niinpä onkin. Miksihän näytti mulle hinnan punnissa. No sama se, kyttäuksessä ollut kauan ja nyt tilaukseen. Kiitos.

edit: No enpäs sitten ehtinytkään.
16TB Elements on tarjolla 240,70€ hinnalla (15,04€/TB) ja 12TB Elements 204,23€ (17,02€/TB).

Tuo ensimmäinen on nyt ihan OK-hinta jos levy on pakko saada nyt, toki ei aivan yhtä hyvä tarjous ja tuote kuin alkuperäinen 14TB MyBook.

Aina on toki myös mahdollista että tuota 14 TB MyBookkia tulee vielä saataville tarjoushinnalla, mutta en luottaisi siihen.

Molemmissa (samankokoiset MyBook / Elements) lienee sama levy sisällä:
1648804726845.png



"Thus, since yesterday, Amazon Germany has been offering the very famous WD HC 530, 14 TB disk, ie THE BEST DISC OF THE MOMENT , at less than 207 € (shipping included), or quite simply the best price ever seen to date. !

In the same way the very promising WD HC 550, 16 TB disk, is offered at less than 240 €..."

EDIT: Tuo 16TB Elements on myös myyty loppuun, tällä hetkellä tarjolla vain käytettyä versiota.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 939
Viestejä
4 232 317
Jäsenet
71 124
Uusin jäsen
Kenosen Unski

Hinta.fi

Ylös Bottom