• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka WD Elements 20 TB ulkoinen kovalevy

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
851
Euroa/TB on itse asiassa noista paras 12TB versiossa.

12TB = 18,58€/TB
18TB = 18,61€/TB
10TB = 18,70€/TB
8TB = 18,88€/TB
6TB = 20,00€/TB
16TB = 20,00€/TB
20TB = 20,00€/TB
14TB = 20,36€/TB
18TB on varmaan paras valinta, jos shuckailee. Melkein sama hinta, mutta 1/3 enemmän tilaa.
 
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
515
18TB on varmaan paras valinta, jos shuckailee. Melkein sama hinta, mutta 1/3 enemmän tilaa.
Itse olen suosinut Toshiban MG09:ää. Päivän hinta 18TB mallille Jacob.de:stä kotiin kannettuna 319,87€. Hinta vaihtelee joitakin kymppejä suuntaan sun toiseen. Viiden vuoden takuu suoraa valmistajalle.

 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
150
Onkos tämä nyt sitä sarjaa WD ulkoisista levykkeistä, että sisäiseksi levyksi muuttaminen ei onnistu ihan heittämällä? WD MyBook osoittautui ainakin semmoiseksi kohdallani ja tämän jälkeen olenkin suosinut vain Seagaten vastaavia tuotoksia jotka saa heittämällä sisäiseksi kovoksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 751
Onkos tämä nyt sitä sarjaa WD ulkoisista levykkeistä, että sisäiseksi levyksi muuttaminen ei onnistu ihan heittämällä? WD MyBook osoittautui ainakin semmoiseksi kohdallani ja tämän jälkeen olenkin suosinut vain Seagaten vastaavia tuotoksia jotka saa heittämällä sisäiseksi kovoksi.
Nämä ovat vissiin jonkun "SATA-speksin" mukaisia joita muut ei käytä, tms - eli joutuu joko teippaamaan SATA-powerista pinnin piiloon tai käyttämään molex-SATA adapteria. Jälkimmäisillä olen itse mennyt, ihan OK kunhan valitsee sellaiset versiot jotka ei syty palamaan... :D
 
Liittynyt
13.03.2021
Viestejä
95
Itse olen suosinut Toshiban MG09:ää. Päivän hinta 18TB mallille Jacob.de:stä kotiin kannettuna 319,87€. Hinta vaihtelee joitakin kymppejä suuntaan sun toiseen. Viiden vuoden takuu suoraa valmistajalle.
Pahoittelen OT:ta mutta koen että tämä väite pitää korjata. Toshiba ei hoida Enterprise kaman takuuasioita kuluttaja-asiakkaiden kanssa. Ohjaavat olemaan yhteydessä myyjään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
62
Nämä ovat vissiin jonkun "SATA-speksin" mukaisia joita muut ei käytä, tms - eli joutuu joko teippaamaan SATA-powerista pinnin piiloon tai käyttämään molex-SATA adapteria. Jälkimmäisillä olen itse mennyt, ihan OK kunhan valitsee sellaiset versiot jotka ei syty palamaan... :D
Marrakuussa viime vuonna tilattu 12TB WD Elements saman näköisessä kotelossa ainakin toimi sisäisenä levynä ihan suoraan. Onkohan sitten tuon jälkeen muuttaneet jotain?
 
Liittynyt
21.03.2017
Viestejä
49
Onkos tämä nyt sitä sarjaa WD ulkoisista levykkeistä, että sisäiseksi levyksi muuttaminen ei onnistu ihan heittämällä? WD MyBook osoittautui ainakin semmoiseksi kohdallani ja tämän jälkeen olenkin suosinut vain Seagaten vastaavia tuotoksia jotka saa heittämällä sisäiseksi kovoksi.
Ainakin 2kpl 18TB WD Elementsejä meni heittämällä sisään.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
35
Onkos tämä nyt sitä sarjaa WD ulkoisista levykkeistä, että sisäiseksi levyksi muuttaminen ei onnistu ihan heittämällä? WD MyBook osoittautui ainakin semmoiseksi kohdallani ja tämän jälkeen olenkin suosinut vain Seagaten vastaavia tuotoksia jotka saa heittämällä sisäiseksi kovoksi.
Minulla on näistä 14tb versioita 1 tietokoneessa ja 2 nassissa ja kaikki toimivat ihan suoraan ilman mitään ylimääräisiä säätämistä. Kaikki 3 on ostettu eri aikoihin noin 1.5v aikana
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
141
2.5" taitaa WD olla yleisesti sellaisia, että levyn irroitus on hankalaa ellei toisin todisteta (joka ilmeisesti on tässä tilanne) ja 3.5" taasen onnistuu, ellei ole jokin spesiaali. Amazonissa on myös 3,5" ulkoisia levyjä alennuksessa.
8TB/169€ + mahdollinen veroero

tai sitten suoraa WD:ltä Elements:inä (saamaa kuin AP, 2.5") (0 postikulut ja verot hinnassa):
16TB/336,99€

ja vielä budjetti WD:ltä Recertified 3.5":
8TB/138,99€

Käsittääkseni WD:n 3.5" 8TB ja yli ovat useinkin CMR:ä.

Tuo WD Recertified osa on ihan järkyttävä selata, mutta voi löytää jotain. Useinkin pieniä 2.5" ulkoisia levyjä on halvalla.

Jotain tuolta ostanut ja ihan toiminut kuin muutkin.
 
Viimeksi muokattu:

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 423
Saa noita 20TB levyjä halvemmallakin:
Seagate Exos X20 20TB @378,37€ + veroero.

Postit tuossa halvimmassa kaupassa suomeen 15,60€ -> 393,97€ + veroero.
Eikä tarvi miettiä toimiiko kotelosta poistettuna, eikä takuukaan kärsi.

18TB versioita saa sitten alkaen 287€ + postit + veroero:
 
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
515
Saa noita 20TB levyjä halvemmallakin:
Seagate Exos X20 20TB @378,37€ + veroero.

Postit tuossa halvimmassa kaupassa suomeen 15,60€ -> 393,97€ + veroero.
Eikä tarvi miettiä toimiiko kotelosta poistettuna, eikä takuukaan kärsi.

18TB versioita saa sitten alkaen 287€ + postit + veroero:
Mindfactoryllä on usein kovia tarjouksia, mutta toimittavatko nykyään Suomeen? Joskus olen jonkin pakettiproxyn kautta tilannutkin jos on ollut vaivan väärtiä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 218
Viestejä
4 249 575
Jäsenet
71 302
Uusin jäsen
Maukkaonhoukka

Hinta.fi

Ylös Bottom