Wasteland 3

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Alkaa kyllä pitemmän päälle vituttamaan nää latausajat. Huomaa, että suunniteltu jollekin konsolin läppäritason kovalevylle. Joutuu noita quickloadeja vaikealla tekemään kohtuu paljon...
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 346
Tullut nyt ehkä kymmenisen tuntia pelattua.
Alkuun ei oikein meinannut lähteä, mutta nyt alkaa maistua. Piti vain päästä syvemmälle peliin.
Unity nyt on ärsyttävä, varsinkin kamerakulma ja sen kääntely on kökkö. Toki tämä sama on muissakin, esim Atom rpg, joka on kova TB naksu.
Hieman harmi, ettei kakkosesta tuttu taistelun vuorosysteemi ole tässä mukana, se oli kakkosen parasta antia.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Tullut nyt ehkä kymmenisen tuntia pelattua.
Alkuun ei oikein meinannut lähteä, mutta nyt alkaa maistua. Piti vain päästä syvemmälle peliin.
Unity nyt on ärsyttävä, varsinkin kamerakulma ja sen kääntely on kökkö. Toki tämä sama on muissakin, esim Atom rpg, joka on kova TB naksu.
Hieman harmi, ettei kakkosesta tuttu taistelun vuorosysteemi ole tässä mukana, se oli kakkosen parasta antia.
Kun oikealla hiiren namikalla liikutaan ja vasemmalla toimitaan, tuo hiiren keskinapista kääntely on omasta mielestä kovin intuitiivista.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 346
Kun oikealla hiiren namikalla liikutaan ja vasemmalla toimitaan, tuo hiiren keskinapista kääntely on omasta mielestä kovin intuitiivista.
Ei hitto, en ollut vielä löytänyt tuota rullalla kääntelyä. Se sentään on portaaton. Miksi ihmeessä mahtaa Q/E olla vain sen hitaan nykäyksen eikä portaaton...

Tosiaan eilen peli alkoi päästä ihon alle, nyt jo venaa, että pääsisi töistä niin voisi jatkaa matkaa :geek:
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
Ja peli läpi. Annan kyllä 9/10 kokonaisuudessaan.

Tunnelma, dialogi ja hahmonkehitys maittoi. Grafiikka ja äänet ajoivat asiansa. Inventaarionhallinta oli riittävän simppeliä eikä krääsää tarvinnut kerätä rasittavuudeksi asti. Kestokin oli aika passeli, en tosiaan tiedä lopullista tuntimäärää, mutta olisikohan 25-30 tunnin paikkeilla. Sanoisin, että uudelleenpeliarvoakin toiseen yritykseen olisi, mutta on liikaa pelattavaa ja liian vähän aikaa. Hyvä maku suuhun ja kohti seuraavia tarinoita.

Oli kiva huomata, miten matkan aikana tehdyt päätökset vaikuttivat moneenkin asiaan. Pääsi omat ratkaisut yllättämään housut jalassa eikä tullut ihan kaavailtua ratkaisua, mutta enpä lähtenyt pakittelemaan vaan Kansas kutsui. :cool: Isot propsit lopun laulusta.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Ja peli läpi. Annan kyllä 9/10 kokonaisuudessaan.

Tunnelma, dialogi ja hahmonkehitys maittoi. Grafiikka ja äänet ajoivat asiansa. Inventaarionhallinta oli riittävän simppeliä eikä krääsää tarvinnut kerätä rasittavuudeksi asti. Kestokin oli aika passeli, en tosiaan tiedä lopullista tuntimäärää, mutta olisikohan 25-30 tunnin paikkeilla. Sanoisin, että uudelleenpeliarvoakin toiseen yritykseen olisi, mutta on liikaa pelattavaa ja liian vähän aikaa. Hyvä maku suuhun ja kohti seuraavia tarinoita.
Aikamoista haipakkaa on menty.
Mainittakoon pelin ostoa pohtiville, että "normaali" läpipeluukesto Wasteland 3:lle on noin 100h, eli pelattavaa kyllä riittää.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
"normaali" läpipeluukesto Wasteland 3:lle on noin 100h
Tätä on kyllä vaikea uskoa. Mielestäni en edes hosunut ja itselle vastaan tulleista sivutehtävistäkin tein kahta lukuun ottamatta kaikki. Vaikeustasona oli normaali. Uskon kyllä, että rennosti pelaamalla ollaan siellä 40-50 tunnin maastossa ja keräämällä kaiken ehkä 60 tuntia. Mutta täytyy nyt odotella tarkempia tietoja kun useampi on pelannut läpi.

Yksi mikä ehkä vaikuttaa on oikeiden kykyjen valinta ja kehittäminen alusta asti. Kävi varmaan tuuri hahmoja luodessa, mutta ei tarvinnut juosta oikeastaan ollenkaan edestakaisin koska joku skill olisi ollut liian huonolla tasolla.

Alkuun tuli panostettua nerd stuff/lockpicking ja sneaky stuff/survival omille hahmoille. Kaikki tietokoneet ja kassakaapit sai edetessä auki ja yhtään random encounteria trash mobien kanssa world mapilla ei tarvinnut pelata vaan pääsi kaikista ohi

Sisältöä oli silti kyllä riittävästi. Ei nykyään meinaa kärsivällisyys riittää mihinkään 100+ tunnin eepoksiin.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
452
Tuli hypättyä sarjaan mukaan tässä kolmannen osan kohdalla ja n. 10 pelitunnin jälkeen voi ehkä jo kirjoitella tähänastisia ajatuksia.

Ensivaikutelma pelistä oli kaikkiaan hieman ristiriitainen, graafisesti ja animaatioiden puolesta peli ei ole mitään terävintä kärkeä ja käyttöliittymässä ja kameran pyörittelyssä on tiettyä kömpelyyttä. Lisäksi ympäristö ja yleinen ilme on hieman kliininen, olisin kaivannut vähän enemmän Fallout 2-tyyppistä apokalyptisen rupista ilmettä ja tunnelmaa. Aika pieniä napinan aiheita kuitenkin ja sisältöhän se on joka ratkaisee, joten eteenpäin.

Seuraava kompastuskivi oli tutoriaali, hermo paloi niin pahasti että kävi mielessä Steamin Refund-painikkeen käyttö ensimmäistä kertaa ikinä. Syynä tähän oli alkeellinen mutta äärimmäisen turhauttava suunnittelumoka, eli RNG:stä johtuva toistuva ampumatarvikkeiden loppuminen TUTORIAALIN AIKANA.. En tuossa kohti tiennyt että edellisen tallennuksen lataaminen edesauttaa oikeantyyppisen lootin lötymistä, joten päädyin aloittamaan pelin alusta viisi kertaa. Tämä oli todella työlästä ja turhauttavaa, varsinkin kun hahmot piti luoda aina uusiksi. Kokeilin laitella mosureille eri tyyppisiä aseita, mutta paukkua löytyi aina juuri vääriin pyssyihin ja homma meni aika nopeasti nyrkkitappeluksi, joka toiseksi korkeimmalla vaikeustasolla koitui oitis noobirangereiden kohtaloksi. Lopulta löysin tuurilla laatikollisen oikeaa kuulaa ja pääsin tutoriaalin läpi ongelmitta. Tässä olisi ollut ihan kiva antaa pelaajalle sen verran löysää, että jostain kohti tutoriaalia olisi löytynyt varmuudella senhetkiseen kalustoon sopivaa A-tarviketta.

Hahmojen hallinta on myös omaan makuuni hitusen työlästä ja varsinkin alkuun oli hankalaa keksiä että mitä taitoja ja ominaisuuksia kehittää milläkin hahmolla. Tutoriaalisekoilun aiheuttaman harmistuksen takia ei ollut oikein innostusta enää mikromanageerata eri hahmoja, joten pieniä mokia tuli tehtyä tälläkin saralla. Toisaalta skillien ja tiimin hallinta sekä tasapainoisen bändin luominen tuo peliin mukavasti haastetta ja syvyyttä. Omalla kohdallani startti oli siis melko kivinen, mutta pelituntien karttuessa hommaan on päässyt jo vähän paremmin sisään ja nykytiedolla alkutaival olisi huomattavasti helpompi. Latausajat ovat myös yllättävän ja jopa häiritsevän pitkiä. Tappeluissa hengenlähtö on todella pienestä kiinni, joten latausruutu tulee vähintään yhtä tutuksi kuin Quickload-namiska..

Siinä olikin tähänastiset narinan aiheet ja päästään niihin hyvin puoliin. Juoni on tähän mennessä vaikuttanut hyvältä, joskin pelimaailma on imaissut siinä määrin mukaansa että leijonasosa ajasta on mennyt (ajoittain jopa loistavan) dialogin kahlaamiseen, ympäristön tutkimiseen ja hakkeroiduilta tietokoneilta kaiveltujen logien lueskeluun. Myös sivutehtäviä ja juonia tuntuisi olevan siinä määrin runsaasti, että ylempänä mainittu ~30h läpipeluuaika tuntuu yllättävän lyhyeltä jos näin todella on. Huumori on sopivan kieroa meikäläisen makuun ja erään sienistä tykkäävän herrasmiehen kanssa turistessa tuli naureskeltua ihan ääneen. Taisteluosuus on ihan OK ja toimiva, ei mitään suurempia vitutuksen aiheita mutta ei myöskään erityisen mieleenpainuvaa. Asevalikoiman suhteen tekijöitä ei voi syyttää ainakaan mielikuvituksen puutteesta, varmaan mieleenpainuvin tähänastisista aseista on jäädytettyä frettejä ampuva sinko.

Kaiken kaikkiaan mittari vääntyy siis vahvasti positiivisen puolelle ja suunnitelmissa on käyttää viikonloppu tehokkaasti Joutomaan tutkimiseen. Eli ei kun dildokypärä päähän (tietäjät tietää) ja kohti uusia seikkailuja!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Tätä on kyllä vaikea uskoa. Mielestäni en edes hosunut ja itselle vastaan tulleista sivutehtävistäkin tein kahta lukuun ottamatta kaikki. Vaikeustasona oli normaali. Uskon kyllä, että rennosti pelaamalla ollaan siellä 40-50 tunnin maastossa ja keräämällä kaiken ehkä 60 tuntia. Mutta täytyy nyt odotella tarkempia tietoja kun useampi on pelannut läpi.
Myönnetään että arvio perustui devaajan ilmoittamaan tuntimäärään, kesto on sittemmin asettunut juuri tuonne 50-65h tietämille. Pahoitteluni.
Sinällään kesto on kohtuu yhdentekevä jos sisältö on timanttia, mitä se kieltämättä on ollut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 832
How Long to Beatissa on vasta hyvin vähän dataa. Mutta siellä kesto olisi päätehtävissä luokkaa 25h ja koko paska 50h. Mutta tosiaan, vasta muutama ilmoittanut, joten nuo voivat tuosta heittää vielä paljon. Seurataan:

 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
736
Ihan mahottoman hyvä peli. Pitkään jo odottanut jotain peliä mihin voi uppoutua kunnolla kun semmosta höttöä ollut vain nyt tarjolla. Tämä on sellainen peli mihin uppoutuu ja syvälle.

Ei muuta.

JATKAKAA!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Aikamoista haipakkaa on menty.
Mainittakoon pelin ostoa pohtiville, että "normaali" läpipeluukesto Wasteland 3:lle on noin 100h, eli pelattavaa kyllä riittää.
Väitän kyllä että tuohon 100h ei pääse kukaan muuten kuin istumalla AFK kerryttämällä played aikaa Steamissa. Itsellä ehkä 10-15h kellossa ja kaikki tärkeät kyvyt alkaa olla jo tapissa. En tiedä paljonko peliä vielä jäljellä on mutta arvioisin että n. 1/3 ainakin jo takana.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 258
Pelissä näyttää olevan näitä pieniä salaisuuksia myös mitä pääsee avaamaan kun vähän seuraa ympäristöä :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
108
Hyvin on kyllä maittanut Wasteland 3. Muutamia pieniä asioita olisin tosin jäänyt kaipaamaan:

1. Koko keskustelun selaaminen, nyt siinä näkyy vain seuraava vastausvaihtoehto.
2. "Combat log" tms. miksi sitä nyt kutsutaan, jo Fallout 1&2 ja aiemmista Wasteland peleistä löytynyt ikkuna jossa näkyi aina taistelun tapahtumat tyyliin: "9mm shot makes raider cry in pain."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 832
Koko keskustelun selaaminen, nyt siinä näkyy vain seuraava vastausvaihtoehto
Tämä. Toi keskustelu on kyllä paskottu aika tyylikkäästi monella tavalla. UI on hidas. Et näe koko keskustelua. Et näe edes valitsemaasi vastausta kun siihen vastataan. Vastausvaihtoehtoja pitää skrollailla jne.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
93
Moninpelinä eli co-oppina tämä on bugisinta paskaa mitä vähään aikaan on vastaan tullut. Eli jos omaat lehmän hermot niin voi kokeilla, muuten suosittelen odottamaan patcheja.

Muoks. Myös monessa asiassa pistää silmään täysin lapsellinen toteutustapa, 20 vuotta sitten osattiin tehdä pelejä ja asioita paremmin kuin tässä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
701
"Hauska" bugi tai en ainakaan löydä tuolle mitään logiikkaa.

Savesta ei löydy noita avaimia, joten pitänee testata tuota toiseksi viimeistä vinkkiä eli kaataa nuo pari tyyppiä ennen matsin loppumista.

Kehität ensin kymmeniä tunteja hahmoja ja pari lähtee kävelemään, kun teurastat vihollisia. Vievät vielä kamatkin mennessään.

edit:
Sehän onnistui jo toisella yrittämisellä.
Varoin ampumasta omia ja en ampunut noilla kahdella tyypillä kertaakaan.
Liekö suuttuvat, jos omalla puolella oleviin tulee yhtään damagea tai sitten tuo on joku random bugi.

Toinen hauska bugi on tuo ruudunpäivityksen tippuminen randomisti 10-20 fps:ään.
Tuossa kyseisessä taistelussa auttoi pelin uudelleen käynnistys ja joskus auttaa odottelu.
Prossukuorma huima 15% ja näyttiskään ei kuormitu juuri mitään.
Ei tuo muuten häiritsisi, mutta taisteluvuorojen nopeus näyttää olevan kytköksissä fps:ään.
Esim. kyseinen sota oli ihan helvetisti nopeampi toisella kertaa kun ruudunpäivitys oli luokkaa 60 fps.
Joku tuossa silti lagaa, koska ei näytä hyödyntävän kovin tehokkaasti raudan kapasiteettia. Välillä kumminkin pyörii 100 fps.
Näyttää liittyvän jotenkin lähistöllä olevien NPC-ukkojen määrään.
Varmaan herkkua pelata konsolilla...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 258
Ei tule mieleen paljoa samankaltaisia rpg peliä 20 vuoden takaa mieleen kuin Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura ja se taisi olla täysin rikki julkaisussa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 213
Jos sinun tuota tarvitsee kysyä niin selvästi et ole pelannut genren pelejä silloin etkä myöskään nyt. Ja tästä asiasta ei tarvitse tämän enempää vängätä.
Olen pelaillut aktiivisesti 80- luvun lopulta asti lähes joka genren pelejä c64, amiga, pc, konsolit (pl. urheilu ja autoilu) ja olen kyllä myös aidosti kiinnostunut kuulemaan perusteluita että mikä nyt on sitten mennyt wasteland 3:ssa NIIN PALJON mönkään vrt. 20v vanhat pelit. Itse en ole vielä peliä mennyt läpi joten jätän oman yleisen arvioni tuonnemmaksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 258
Olen pelaillut aktiivisesti 80- luvun lopulta asti lähes joka genren pelejä c64, amiga, pc, konsolit (pl. urheilu ja autoilu) ja olen kyllä myös aidosti kiinnostunut kuulemaan perusteluita että mikä nyt on sitten mennyt wasteland 3:ssa NIIN PALJON mönkään vrt. 20v vanhat pelit. Itse en ole vielä peliä mennyt läpi joten jätän oman yleisen arvioni tuonnemmaksi.
Minä olen ainakin tykännyt todella paljon Wasteland 3 pelistä enkä kyllä keksi mitä oltiin tehty 20 vuotta sitten niin paljon paremmin
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
452
No niin, 20 tuntia pelikellossa ja kyllähän tämä alkaa maistumaan koko ajan paremmin. Ylempään keskusteluun viitaten minunkaan mielestäni peli ei ole mitenkään poikkeuksellisen huonosti tehty. Toki on jotain hiomattomia juttuja löytyy, kuten tuo tutoriaalin ammushaaste, tönkkö kamera jne.. mutta omasta mielestäni ei mitään lian häiritsevää. Suurin yksittänen vitutus on tällä hetkellä nuo pitkät latausajat, varsinkin jos jotain tappelua joutuu yrittämään uudelleen useita kertoja..

Mitään isoja bugeja ei ole (vielä) tullut vastaan, eilen tuli tuo yllämainittu FPS droppi joka tuntui liittyvän alt-tabitteluun pelin ja työpöydän välillä. Sitten on ollu näitä tilanteita, että olen ampuvinani vihollista, mutta ukko kääntyy 180 astetta ja grillaakin koko oman tiimin liekinheittimellä..
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
736
Moninpelinä eli co-oppina tämä on bugisinta paskaa mitä vähään aikaan on vastaan tullut. Eli jos omaat lehmän hermot niin voi kokeilla, muuten suosittelen odottamaan patcheja.

Muoks. Myös monessa asiassa pistää silmään täysin lapsellinen toteutustapa, 20 vuotta sitten osattiin tehdä pelejä ja asioita paremmin kuin tässä.
Jos viittaat onlinen ongelmiin ja olet sitä mieltä, että 20 vuotta sitten tehtiin pelit paremmin niin nyt taidat huudella vähän omiasi. Doom tuli ulos 1993 eli 17 vuotta sitten ja Doom oli ensimmäinen ei vuoropohjainen peli mitä pystyi pelamaan verkon yli moninpelinä ilman sisäverkon rajotteita. Väitteesi on siis väärä, koska 20 vuotta sitten ei ollut olemassa verkon yli pelattavia moninpelejä missä pelaajat voivat liikkua samanaikaisesti.

Edit: Sain juuri korvanappiini Paapaalta tiedon, että nyt on vuosi 2020 :rofl:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Nyt ei PCn GamePass versio mene eteenpäin aloitusruudusta kun painaa any key...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 213
Onko muilla bugittanut trinketit? Hahmolla hard ass skill 3. Trinkettinä ranger star, jossa hard ass +1. Silti keskustelussa ilmoittaa punaisella että hard ass 4 requirement not met :confused:

Ja oli samalla sällillä näköjään vielä kypärä päässä, jossa myös hard ass +1 eli näin ollen olisi pitänyt olla yht. hard ass 5, silti ei mene läpi tuo lvl 4 dialogissa.

Näköjään sama homma myös mechanic skillin kanssa. Eilen vielä toimi +1 mechanic kypärä, mutta nyt ei enää. Voi v*ttu mitä p*skaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Mitään keinoa saada HUDista sälää pois. Esim. padilla pelatessa näyttää kokoajan sivussa mistä napista tekee mitäkin..
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
743
Onko muilla bugittanut trinketit? Hahmolla hard ass skill 3. Trinkettinä ranger star, jossa hard ass +1. Silti keskustelussa ilmoittaa punaisella että hard ass 4 requirement not met :confused:
Huomasin saman animal handling trinketin kanssa. En saanut sutta hurmattua vaikka trinketin kanssa olisi pitänyt pystyä. En tosin ollut varma onko se bugi vai working as intended. Järkeilin itselleni että ehkä siitä saa vaan passiiviset bonukset jottei jouduta tilanteeseen että lemmikin pitäisi jättää sinut kun vaihdat trinkettiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 832
Loistopeli! Monellakin tavalla. Todella mukaansa tempaava ja pääosin kiinnostavia tehtäviä, hyvin luotu maailma, toimiva hahmonkehitys ja ennen kaikkea taistelu. Varsinkin kun alun turpaanoton jälkeen tajusin päivittää kamoja.l Mutta on noi ollut vähän kännissä kun ovat arponeet, mitä hiiren oikea nappi tekee :facepalm: Välillä sillä liikutaan, välillä sillä perutaan joku muu toimenpide ja äsken ammoin sillä oman tiimikaverin tohjoksi :facepalm: Ehkä opin jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
350
Cooppi tässä tuntuu kyllä enemmän työnteolta kuin rennolta viikonloppu pelailulta. Niin mikään ei toimi. Jos ihmeen kaupalla pääsee pelaamaan tallennettua peliä, niin ongelmien armeija on loputon.
Aseet ja suojat lähtee pois päältä inventarioon, vaihtavat paikkaa itsestää tai katoavat kokonaan lopullisesti. AP pisteiden bugisuus on myös lähellä taidetta, AP:n käyttäminen voi viedä randomisti minkä määrän tahansa pojoja, eikä melkein mitkään bonukset toimi niin kuin pitäisi. Critical hitit lasketaan missiksi, grafiikkabugeja/virheitä lentelee ruudulla vähän väliä, UI tekstit jää leijailemaan pelistä main menuun saakka, taistelut usein alkavat niin, että oman tiimin jäsenillä AP pojoja on tasan nolla parin vuoron ajan. Keskustelut näyttää milloin mitäkin randomisti molemmille pelaajille ja muutenkin yksinkertaisimpia tietoja joutuu selittää kaverille, koska peli ei viitsi antaa mitään tietoja.

Wasteland 2 ja Divinity 2 jälkeen tämä tuntuu todella karvaalta pettymykseltä. Miksi tästä on jätetty pois vuorolistat, action feed, jumittuvat aseet ja muutenkin koko peli on tehty padilla pelattavaksi ja on tuskallisen ankeaa hiiri/näppis combolla. Kolmannes pelistä menee latausaikojen tuijotteluun, animaatiot ei toimi, grafiikka on antiikkista ja muutenkin koko paketista jää semmoinen maku että tämän olisi tehnyt joku faniporukka viikoloppuisin harrastusprojektina, toisaalta se tosin olisi varmasti ollut paljon laadukkaampi.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Yksi osa-alue tässä on kyllä heikko. Musiikit. Niitä ei juurikaan ole

@Niska pelaa padilla. Kyllä tämä on paremmalta tuntunut kuin kakkonen joka sekin oli todella hyvä. Vuorolistat, action feed ja jumittuvat aseet (en edes pidä tätä hyvänä) menettäminen on pientä siihen verrattuna mitä on saatu audiovisuaalisesti ja taistelu on parempaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Yksi osa-alue tässä on kyllä heikko. Musiikit. Niitä ei juurikaan ole

@Niska pelaa padilla. Kyllä tämä on paremmalta tuntunut kuin kakkonen joka sekin oli todella hyvä. Vuorolistat, action feed ja jumittuvat aseet (en edes pidä tätä hyvänä) menettäminen on pientä siihen verrattuna mitä on saatu audiovisuaalisesti ja taistelu on parempaa.
Jumittuvien aseiden "menetys" oli parasta muutos 2 -> 3. :)
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
471
"Elf on a Shelf" meni kolmannella kerralla läpi, eikä jäänyt enää avoimeksi, vaikka kaikki mahdollinen oli tehty. Siis kunhan teki kaiken, just t-a-s-a-n siinä järjestyksessä, kuin kuuluu.

Aspen:issa taistelut "vähän" bugitti: Välillä omat ampui 180 astetta ihan toiseen suuntaan, kuin mihin tähtäsi. Välillä taas ei tapahtunut mitään, kun ampui, mutta silti meni AP:t. Plus
eräs sankari päätti juosta, Fererico:n viereen, sen sijaan että olisi ampunut sitä. Jne. = Arrrggghhhh + Pidin pari päivää taukoa. Toivottavasti uusin päivitys korjaa, edes jotain noista.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
350
Yksi osa-alue tässä on kyllä heikko. Musiikit. Niitä ei juurikaan ole

@Niska pelaa padilla. Kyllä tämä on paremmalta tuntunut kuin kakkonen joka sekin oli todella hyvä. Vuorolistat, action feed ja jumittuvat aseet (en edes pidä tätä hyvänä) menettäminen on pientä siihen verrattuna mitä on saatu audiovisuaalisesti ja taistelu on parempaa.
Jännä miten mielipiteet vaihtelee. Omasta mielestä musiikki on kevyesti pelin parasta antia. Sekin johtuu varmasti siitä, että se on ainoa asia joka pelissä tuntuu tällä hetkellä toimivan.

Taistelu voi olla parempaa, jos se toimisi edes jotenkin, nyt peli on vaan sekaista härdelliä ja arvailua mitä pelissä tapahtuu. Eihän tämä edes meinaa näyttää vihujen HP tietoja kuin vahingossa. Lähes kaikki taistelussa tapahtuva pitää arvata tai tutkia jälkikäteen. Meinasin ottaa jo kynän ja paperia, että voin alkaa laskemaan paljonko hahmot ottavat osumaa ja paljonko kelläkin on enää HP pisteitä jäljellä.

Aseiden jumitukset lisää peliin pientä lisäkuumotusta, eikä aina taistelun alussa voi laskea täydellisintä voittokomboa ja siihen vaadittavaa AP määrää, vaan pitää jättää aina pieni ässä hihaan jos kaikki ei menekään putkeen. Tavaroiden huono kunto/rikkoutuminen tuo myös mukavan immersiolisän kyseiseen aikakauteen.

Nähtävästi steamiin ja gogiin on tullut myös uusi patchi viime viikolla. Mikkisofta Storen versio päivitetään kuulemma tällä viikolla. On kyllä ollut ankea kokemus eurolla ja ongelmat lähes joka game pass pelin kohdalla vaan vahvistaa käsitystä siitä, ettei game passin käyttö tule varmaan koskaan lisääntymään omalla kohdalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 832
On kyllä ollut ankea kokemus eurolla ja ongelmat lähes joka game pass pelin kohdalla vaan vahvistaa käsitystä siitä, ettei game passin käyttö tule varmaan koskaan lisääntymään omalla kohdalla.
Miksi näin? Mulla toiminut GP-pelit 99% ajasta moitteetta. Tämän sain kerran kaatumaan, mutta muutoin ei ongelmia toistaiseksi. Ehkä 5-10h pelaamista takana vasta.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
350
Miksi näin? Mulla toiminut GP-pelit 99% ajasta moitteetta. Tämän sain kerran kaatumaan, mutta muutoin ei ongelmia toistaiseksi. Ehkä 5-10h pelaamista takana vasta.
Pelaat varmaan yksinpelejä? Olen pelaillut lähinnä cooppia ja multiplayeria ja yhtenään törmää johonkin ongelmiin. Flight Simulator 2020 kaatuu myös aina ekaan latausruutuun. Steamissa, GOGissa ja muissa hässäköissä harvemmin ongelmia ilmenee.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
743
Pelaat varmaan yksinpelejä? Olen pelaillut lähinnä cooppia ja multiplayeria ja yhtenään törmää johonkin ongelmiin. Flight Simulator 2020 kaatuu myös aina ekaan latausruutuun. Steamissa, GOGissa ja muissa hässäköissä harvemmin ongelmia ilmenee.
Tässä tapauksessa se tosin taitaa johtua pelin eikä palvelun bugisuudesta. Ei sillä että se sinua lohduttaisi. Toivottavasti saavat kuntoon.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 213
On kyllä ollut ankea kokemus eurolla ja ongelmat lähes joka game pass pelin kohdalla vaan vahvistaa käsitystä siitä, ettei game passin käyttö tule varmaan koskaan lisääntymään omalla kohdalla.
Aikalailla samat kokemukset ja ajatukset itselläni myös.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 258
Hmm, missä tässä pelissä edes kuulee musiikkeja? Mä en suoraan sanottuna ole kuullut missään mitään. Onko siis joku bugi päällä vai mitä?
Vaikka esim heti pelin alussa kun ollaan siinä viimeisessä tappelussa ennen kuin mennään sinne baseen

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 832
Noniin, kävin äänikortin konsolissa tekemässä ei mitään (etupaneelin audio Stereoksi ja takaisin Headphoneksi) ja nyt tulee musiikkia. Hienoa :D Mikä lie bugi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 967
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom