Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AJS37 tipahti 11.0 niin ei tuu niin usein 12.0 vastaan, josko sen jaksais nyt speidata, muuten omalla kohdalla mitättömät muutokset. Uus pätsi tulossa ilmeisesti yllättävän nopeasti kun dev serveri jo tulilla, toivottavasti Saksalle tulee versio MIG-29SMT:stä.Onkos täällä pelaajia? Miltä viimeisimmät BR-muutokset ovat tuntuneet?
Itse en lentokoneilla pelaile, vaan menee tankki RB:ssa. Ihan mukavasti muuten, parani 6.7 -7.3 taso kun siirtyivät osa kylmän sodan tankeista ylemmäksi. Salakavalasti Gajin nostaa joitain laitteita ylemmäksi. Lentolaitteet vaan saavat välillä hermot kiehahtamaan. Niin erikoisesti toisinaan 2000 naulan pommi tuhoaa raskaan tankin ja välillä ei. Toisinaan 50kg pommi ylipaineistaa metrien päästä.AJS37 tipahti 11.0 niin ei tuu niin usein 12.0 vastaan, josko sen jaksais nyt speidata, muuten omalla kohdalla mitättömät muutokset. Uus pätsi tulossa ilmeisesti yllättävän nopeasti kun dev serveri jo tulilla, toivottavasti Saksalle tulee versio MIG-29SMT:stä.
Edit: MIG-29G ilmeisestikin Saksalle tulossa.
Ainakin näissä peleissä joita minä pelaan, on paras taktiikka ainakin pelin alussa mennä kohdepisteitä kohti niin haipakkaa vauhtia kuin pystytään. Niitä on sitten aika paljon helpompi puolustaa kuin yrittää myöhemmin kaapata niitä viholliselta... Eikä tämä nyt varmaankaan rajoitu vain War Thunderiin vaan vastaaviin peleihin yleisesti ottaen vuodesta kivi ja keppi.Joo ihmeellistä miten porukka paahtaa junassa johonkin samaan mäenharjaan tuhoutumaan. Itse yritän löytää enemmän kartan reunoista reittejä koukkauksiin.
Ei ainakaan modernissa tankkipelissä tunnu olevan mitään järkeä, kun kuolema tulee 10 sekunnissa jostain jollain ihmeaseella eikä ole edes tajua mitä juuri tapahtui.Moderneilla laitteilla pelatessa ilmavoimat muuttuvat äkkiä ihan tolkuttoman voimakkaiksi. Ei sille voi mitään, jos on jossain heli basen päällä vihun kopu eikä tiimissä ole lentokonetta tai sellaista ilmatorjuntaa, jolla tekisi mitään. Esim Ozelot vs Strela10 , strela vie 100-0, kun tuo Ozelot ampuu vain tavis Stingereitä, on hyvin rajoittunut.
No joo, ei se cäppääminen useinkaan tarjoa pisteitä tappoja enempää. Lisäksi pointillle ajo on usein itsemurha, koska pilvien takana väijyy lentokoneet kera 500-1000-2000 naulan pommeineen. Puhumattakaan Lancaster taikka Pe-8 FAB 5000-pommista suoraan basen exitille.Pelin pisteytykseen pitäisi tehdä sellainen muutos, että objektiivien kapturoinnista annettaisiin niin reilut pisteet että hidasälyisempikin tajuaisi, mikä on homman tarkoitus ja mihin kannattaa panostaa.
Ärsyttää kun joskus idiootit kanssapelaajat on niin kuutamolla, ettei ne ota noita kohteita haltuun, vaikka "ilmaiseksi" saisivat eikä vihollista ole edes lähelläkään.
Mutta eihän tässä mitään uutta ole, samahan se on ollut kaikissa genren peleissä varmaan vuosituhannen vaihteesta lukien.
En tiedä mistä pelimoodista ja tieristä puhut, mutta ei ainakaan mun peleissä ilma-aseella nyt ihan noin isoa roolia ole... Kyllä niissä peleissä on syytä mennä pointeille reippaasti ja puolustaa niitä reippaasti, eikä (base)kämpätä jossain kaukana linjojen takana tai haahuilla pitkin metsiä.No joo, ei se cäppääminen useinkaan tarjoa pisteitä tappoja enempää. Lisäksi pointillle ajo on usein itsemurha, koska pilvien takana väijyy lentokoneet kera 500-1000-2000 naulan pommeineen. Puhumattakaan Lancaster taikka Pe-8 FAB 5000-pommista suoraan basen exitille.
Yleensä joku on jollain panssariautolla ajanut nopeasti ottamaan pisteet ja sitten spawnaa lentokoneella odottelemaan, että koska vastustaja eksyy pointille.
Siksi jos on paha paikka, tiimi hajoamassa, ilmaherruus vihuilla, menee tappojen metsästykseksi, kun lentopommitus joka tapauksessa tulee ja tuhoaa, jos yrittää capata.
Aika vaikea pelata hyvää roundia jos tiimi ei tee mitään hyödyllistä. Yritä siinä sitten yksin tapella koko vihollisen armeijaa vastaan. Ei kiitos -> ulos.Itelleni aika se ja sama että tuleeko voitto vai häviö. Keskityn vaan siihen että miten saan itelleni hyvän pelin aikaseks. Nii paljo paviaaneja, varsinkin ryssiä, että ei paljoo jaksa tiimin kanssa mennä ku kukaa ei ymmärrä mitään.
Jep. Tämä on huomannut erittäin selvästi. Yleensä menee niin, että tiimissä on joku 4 taitavaa pelaajaa (olen itse yleensä siinä ), joilla on yli 5 tappoo ja jotka osaavat pelata. Loput lähtevät saamatta mitään aikaan ja sitten se onkin 4 v 10.Aika vaikea pelata hyvää roundia jos tiimi ei tee mitään hyödyllistä. Yritä siinä sitten yksin tapella koko vihollisen armeijaa vastaan. Ei kiitos -> ulos.
Aika vaikea pelata hyvää roundia jos tiimi ei tee mitään hyödyllistä. Yritä siinä sitten yksin tapella koko vihollisen armeijaa vastaan. Ei kiitos -> ulos.
RB 6,7-10.0 välillä laitteilla sitä tulee pelailtua. Monissa kaupunkikartoissa meno aivan pointissa on niin kaaosta, ettei siinä pysy perässä, CS:GO :ta tankeilla. WOT tuli aikanaan pelattua, siinä nuo olivst paremmin "rännejä". Toki kiva, että on massiivisia kaupunkeja ja litteitä karttoja rakennuksilla, mut liika on liikaa. Liikaa kulmia tarkistettavaksi. Puhumattakaan osa ikkuna-aukoista on ammuttavia, toisissa näkymätön seinä (huono karttadesign). Ennemmin sitä yrittää ja onnistuukin pysäyttämään vastustajan flankkerit ja lisäjoukot. Kevyet ja liikkuvat laitteet ovat avainsana siihen, että saa taktisen yliotteen vastustajasta. Homman vain latistaa se, että niskaan leijailee kilometrien korkeudesta laserohjattu pommi tai ohjus, kun omalla tiimillä ei ole ilmatorjuntaa tai muutakaan. Hyvä uudistus oli, kun siirsivät dronet korkeampaan rankkiin. Monesti vihut ajavat lemmings-junassa samaan kohtaan tuhoutumaan kaasu pohjassa. Toisaalta jos kaikki kämppivät yhden pointin mapissa, niin ei sitä aloitettakaan viitsi tehdä.En tiedä mistä pelimoodista ja tieristä puhut, mutta ei ainakaan mun peleissä ilma-aseella nyt ihan noin isoa roolia ole... Kyllä niissä peleissä on syytä mennä pointeille reippaasti ja puolustaa niitä reippaasti, eikä (base)kämpätä jossain kaukana linjojen takana tai haahuilla pitkin metsiä.