Ostetaan Vuosilta 2010-2011 olevia läppäreitä

vux

Tuote: Intel läppäri
Hinta:
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2010-2011
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
DELL, HP, Acer jne jne.
Oleellista on että siinä on Intel 1.gen prosessori.
Intel Arrandale / Westmere prosessori.
i5-520m jne.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto

Löytyis lenovon x201t kosketusnäytöllinen läppäri. Akku ei pidä virtaa mut kaikinpuolin soiva peli. I7 prossulla ja ssd:llä

• Tykkää
Reactions: vux
Tarviit siis pelkän prosessorin? Vanha dell m4500 löytyy mistä voisi hyödyntää. Jos ei turha kiire asialla. Joku i7 m7xx kyseisessä koneessa. Erillisnäytönohjain rikki ei akkua / ssd:tä.

Tarviit siis pelkän prosessorin? Vanha dell m4500 löytyy mistä voisi hyödyntää. Jos ei turha kiire asialla. Joku i7 m7xx kyseisessä koneessa. Erillisnäytönohjain rikki ei akkua / ssd:tä.
Mieluiten koko kone. DDR3 10600 muisti (ei nopeampi) kiinnostaa myös.
Onko tossa ehjä näyttö? Rikkinäinen GPU (Nvidia) ei haittaa.

On ehjä paneeli ja muistaakseni 16gb muistia. Oli lasten minecraft koneena vuosia sitten ennenkuin gpu hajosi. Kone on salossa ja itse olen Espoossa. Voin ottaa mukaan kun käyn siellä jossain välissä, jos siis kiinnostaa. Hyvä jos on käyttöä, niin ei tarvitse laittaa serriin

On ehjä paneeli ja muistaakseni 16gb muistia. Oli lasten minecraft koneena vuosia sitten ennenkuin gpu hajosi. Kone on salossa ja itse olen Espoossa. Voin ottaa mukaan kun käyn siellä jossain välissä, jos siis kiinnostaa. Hyvä jos on käyttöä, niin ei tarvitse laittaa serriin
Kuulostaa hyvältä:thumbsup:
Ottaisin mieluusti kokonaan sellaisenaan, ei tarvi purkaa yhtään eli poistaa osia, mut toki HDD/SSD saa jäädä pois ja akkuahan ei ollut, joka ei haittaa.

Mutta se kone tarttis saada postitse.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 824
Jäsenet
80 769
Uusin jäsen
Eelis123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom