• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Voyager 500 Kumivene

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 247
Tuote: Bestway Hydro-Force Voyager 500 kumivene kolmelle (2 aikuista + 1 lapsi)
Tarjoushinta: 80,95e (alennuskoodin kanssa)
Normaalihinta: 129-180e riippuen kaupasta, tämä halvin hinta mitä itse kahteen vuoteen löytänyt.
Kauppa: Preeco.fi
Voimassa: Ei montaa jäljellä.
Linkki: Kumivene Bestway Hydro-Force Voyager 500, 348cm
Promokoodi: 10% lisäalennus koodilla KESÄ2022

Kommentti tarjouksesta:
Myös ilmainen toimitus.

Ei mikään "oikea" kumivene eli ei paikkaa moottorille, mutta arvostelujen ja videoiden perusteella kuitenkin varsin pätevä, löytyy vapatelineet ja airot ei ole muovia.
Kolmelle henkilölle, kantavuus 252kg.

Itse ostin ihan vaan sillä ajatuksella että voi mennä joskus onkimaan, seuraksi lidlistä nyt myynnissä oleva tupakansytyttimestä virtansa ottava pumppu, sillä hintaa taisi olla 9e.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 655
Kiitokset, tilaukseen lähti kumivene 400 II kun kaipasin mökille jotain millä vähän uskaltaa soudella. Ei paha hinta, varsinkaan kotiinkuljetuksella.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 247
Tästä veneestä löytyy moottorikiinnikkeellinen versio, niille ketkä haluavat perälaudan ja sähkömoottorin,
Kyllä sitä halvemmallakin löytyy, esim kärkkäiseltä 119e, mutta jos joku haluaa moottorin tunkea kumiveneeseen niin ehkä sitten astetta väkevämpää kumivenettä alle muutenkin?
Itse en ainakaan satkun veneeseen viittis moottoria tunkea, on vielä tosi kevyt vene kyseessä…
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 874
Viestejä
4 207 062
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom