Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wikipedia ja Unityn forum temppuilee mulla. Sivut saa näkymään oikein ku menee taaksepäin ja avaa linkin uudestaan, joskus tuo pitää toistaa 5 kertaa. On kyllä harmillinen vika.Mulla on just nyt google.com rikki/ei lataudu.
Näyttäis olevan Twitchin lisäosa Chaos Trick. Let your viewers to control many aspects and events in your game with Bits.Osaatteko sanoa kun yhden käyttäjän Twitch-streamia katsoo niin tulee tällainen ilmoitus.
Kirjanmerkit valikko.
Saako tuota ylimmäistä kirjanmerkit Ctrl+B
Mitenkään pois tuosta ylhäältä?
Eli mitä tarkemmin meinaat? Jos meinaat osoiterivin alla olevaa Kirjanmerkkipalkkia, niin tuon saa asetuksista pois/päälle sekä siirrettyä alas. Asetukset -> Kirjanmerkit -> Kirjanmerkkipalkki
Ilman sitä ei pääsisi kirjanmerkkien muokkaustilaan.
Mun selain unohti kaikki salasanansa, onko muille tapahtunut vastaavaa.
Täällä myös ongelmia, ei löydy Suomi-suomi valintaa? Versio siis 6.4.3160.34
Vivaldi 6.4.3160.34
Asetuksista valinta pois kohdasta "Focus address bar on new tab".Kun avaan tabletilla uuden välilehden (Speed Dial/Pikavalinta sivu), siirtyy fokus automaattisesti osoiteriville ja näppäimistö ponnahtaa näkyviin. Useimmiten haluaisin vain käyttää pikavalintoihin tallentamiani sivuja. Saako tuon näppäimistön esiin tulemisen estettyä jotenkin?
Kiitos. Luulin käyneeni asetukset tarkkaan läpi pari viikkoa sitten, mutta jotenkin oli jäänyt huomaamatta.Asetuksista valinta pois kohdasta "Focus address bar on new tab".
Syynä varmastikin YouTuben tämän vuoden kuluessa alkaneet varsin aggressiiviset mainosestojen seulontatoimenpiteet. Ovat jo uhanneet alkaa bannailemaan tileja niiltä käyttäjiltä, joiden havaitaan käyttävän näitä toistuvasti. YouTube pyrkii estämään mainosblokkerit, Netflix ja kumppanit puolestaan pyrkii estämään VPN-palvelut. Itse olen lopettanut televisionkin katselun vuosikausia sitten mainosten vuoksi.Nyt alkanut Youtube valittamaan Vivaldin mainosestosta.
Lähinnä tarkoitin sitä että kesti näin kauan ennen kuin Youtube kykeni tunnistamaan Vivaldin mainoseston.
Selvyyden vuoksi onko YT valttanut vai sun selain?Nyt alkanut Youtube valittamaan Vivaldin mainosestosta.
Miten niin Vivaldin?
Mitä oikein tarkoitat miksi Vivaldi valittaisi siitä että käytän Vivaldin omaa mainostenestoa.Selvyyden vuoksi onko YT valttanut vai sun selain?
Mulla Firefox välillä itki mutta nyt on ollut rauhallinen ublock origin vaikuttaa ??
Mulla on tähänmensessä ollut Youtubessa aina päällä ja tänään Youtube valitti ekakerran ja tällähetkellä tuo valitus on satunnainen joskus tule ja toisella kerralla ei tule yleensä ei tule.Tietysti tuo pitää olla kokonaan pois päältä. Ei ole YouTube herjaillut kertaakaan, uBlock Origin käytössä.
En sanoisi vaatimattomaksi kun tähänmennessä toiminut kuin junanvessa ilman mitään säätötarvetta (toisin kuin muiden adblockkejen kanssa).Se on tuo Vivaldin oma vielä varsin vaatimaton verrattuna esim. uBlockin ja AdGuardin kaltaisiin vuosikaudet markkinoilla olleisiin vaihtoehtoihin, jotka myös pyrkivät aktiivisesti estoja myös kiertämään.
Ei vaan onko youtube hyökännut vivaldia vastaan ilmeisesti ei.Mitä oikein tarkoitat miksi Vivaldi valittaisi siitä että käytän Vivaldin omaa mainostenestoa.
Laajemman ominaisuusvalikoiman kanssa tulee lähes poikkeuksetta myös enemmän ja/tai ristiriitoja ongelmia. Vivaldin esto tarjoaa kaikki perushommat, muttei mitään syvällisempää mukautettavuutta, kun esim. AdGuardissa ja uBlockissa voit estää vaikka yksittäisiä elementtejä tai mitä tahansa koodinpätkiä vaikka sivukohtaisesti, jos haluaa. Lisäksi valmiita, aktiivisesti ylläpidettyujä suodatinlistoja on tarjolla useita ja estotapoja on myös enemmän. AdGuardista on lisäksi itselläni käytössä erillinen sovellus (työpöydällä ja mobiilissa), joka blokkailee sisältöä koko järjestelmän laajuudelta, eikä pelkästään selaimista. Eli on se Vivaldin estin huomattavan vaatimaton noihin verrattuna, mutta sehän ei tosiaankaan tarkoita sitä, että se olisi huono. Ajaa asiansa, mutta itse olen todennut, että AdGuard ainakin tuottaa siistimpää jälkeä ja laajemmin kuin Vivaldi (AdGuard nyt on tosin ollut varmaan jo sen kymmenisen vuotta ensisijaiseti käytössä).En sanoisi vaatimattomaksi kun tähänmennessä toiminut kuin junanvessa ilman mitään säätötarvetta (toisin kuin muiden adblockkejen kanssa).
"Until then, disable 'Browser history' in 'Drop-down Menu Priority' box in the Settings for Address Bar." en ole edes kokeillut mutta pitäisi auttaa.
Siis tuo lienee se bugi, josta valitettu jo kauan, mutta sen jälkeen tullut jo kaksi päivitystä eikä korjattu? Meinasin jo monta viikkoa sitten laittaa tänne että perseestä, mutta nyt jo tottunut menemään ensin googleen ja sieltä hakee haluamansa sivun
Vivaldin asetuksista saa autoupdaten pois päältä.