Viskit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ogram
  • Aloitettu Aloitettu
  • Avainsanat Avainsanat
    viski
Vahvemmille pulloille tulee enemmän kuluja ja hyvä hinta karkaa kauemmas, todella harmi. Täytyy jatkaa Saksan kauppojen tukemista.

Sattuipa sopivasti,

Itse en ole (ainakaan vielä) niin suuri viskin ystävä vaikka kaapista Laphroaigia löytyykin, avaamattomana toki.

Kysymys kuuluukin, teen itse puutöitä sivutoimisena yrittäjänä sekä myyn puutöitäni verkkokaupan kautta olen pitkään miettinyt olisiko Suomessa kysyntää ns. viski smokerille.
Eli lasin päälle asetetaan pienellä "pesällä" varustettu palikka, palikkaan laitetaan puulastuja jotka sytytetään, jolloin syntyvä savu valuu lasiin.

whiskey.png

Sattuipa sopivasti,

Itse en ole (ainakaan vielä) niin suuri viskin ystävä vaikka kaapista Laphroaigia löytyykin, avaamattomana toki.

Kysymys kuuluukin, teen itse puutöitä sivutoimisena yrittäjänä sekä myyn puutöitäni verkkokaupan kautta olen pitkään miettinyt olisiko Suomessa kysyntää ns. viski smokerille.
Eli lasin päälle asetetaan pienellä "pesällä" varustettu palikka, palikkaan laitetaan puulastuja jotka sytytetään, jolloin syntyvä savu valuu lasiin.

....

Tykkään savuisista viskeistä mutta tuollainen "viski smokeri" oli ihan uusi tuttavuus ja alkoi kiinnostamaan, varsinkin jos vielä kotimaisena tuotteena saisi. Kerro ihmeessä lisää ja laita vielä kuvia tuotoksistasi.

Sattuipa sopivasti,

whiskey.png
Jos vastaavia alkaa tekemään, niin markkinoille pitäisi saada koko paketti kerralla. Siis savustin ja erilaisia lastuja. En usko, että kauppa käy jos tavaraa pitää hankkia useasta paikasta.
Ehkä jopa lasit ja niille laatikko.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 333
Jäsenet
80 865
Uusin jäsen
Robin1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom