Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sattuipa sopivasti,
Itse en ole (ainakaan vielä) niin suuri viskin ystävä vaikka kaapista Laphroaigia löytyykin, avaamattomana toki.
Kysymys kuuluukin, teen itse puutöitä sivutoimisena yrittäjänä sekä myyn puutöitäni verkkokaupan kautta olen pitkään miettinyt olisiko Suomessa kysyntää ns. viski smokerille.
Eli lasin päälle asetetaan pienellä "pesällä" varustettu palikka, palikkaan laitetaan puulastuja jotka sytytetään, jolloin syntyvä savu valuu lasiin.
....
Jos vastaavia alkaa tekemään, niin markkinoille pitäisi saada koko paketti kerralla. Siis savustin ja erilaisia lastuja. En usko, että kauppa käy jos tavaraa pitää hankkia useasta paikasta.Sattuipa sopivasti,
Itse en ole (ainakaan vielä) niin suuri viskin ystävä vaikka kaapista Laphroaigia löytyykin, avaamattomana toki.
Kysymys kuuluukin, teen itse puutöitä sivutoimisena yrittäjänä sekä myyn puutöitäni verkkokaupan kautta olen pitkään miettinyt olisiko Suomessa kysyntää ns. viski smokerille.
Eli lasin päälle asetetaan pienellä "pesällä" varustettu palikka, palikkaan laitetaan puulastuja jotka sytytetään, jolloin syntyvä savu valuu lasiin.
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.