Myyty Virtuaaliflipperi

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
79
Myytävä tuote: Virtuaaliflipperi
Hinta: 2100 e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Rakennettu itse
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -

Sijainti: Joensuu, mahdollisesti myöhemmin syksyllä Lahti
Toimitustapa: Nouto, kuljetus sovittaessa
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva:



En nyt ole ihan varma kategoriasta minne pistäis, mutta pistetään tänne.

Hintapyyntö: 2100e

Flipperi on nyt Joensuussa ja itse olen tällä hetkellä Lahdessa. Tarkoitus olisi kuljettaa flipperi Lahteen syksyn aikana.

Pelikenttänä toimii 40" televisio, backglassina 23" näyttö ja DMD:nä 17" näyttö, josta näkyy vain yläkaistale (että dmd olisi järkevän kokoinen).
Tietokoneen speksit:
AMD Phenom II X6 1090T 3.2-3.6 ghz prosessori
Geforce GTX660 2GB näytönohjain
8GB DDR3 RAM
120GB SSD

Logitech t20 kajarit

"Lockdown bar" on puinen, mutta nahkalla päälystetty. Mukavan tuntuinen omasta mielestäni.

Frontendinä, eli valikkona laitteessa toimii Pinballx ja olen pelannut laitteella Visual Pinball X (VPX) ja Pinball FX3 "emulaattoreilla". Future Pinballia en ole kokeillut, mutta pitäisi toimia yhtälailla sekin.

VPX:lle saa aitoja flippereitä jäljitteleviä tauluja ja myös ihan pelkästään sille tehtyjä. VPX:llä on aika iso yhteisö ja tauluja löytyy satoja.
Pinball FX:n voi Steamista ostaa pelintekijän tekemiä tauluja, jotka on hyvin näyttäviä ja sisältävät myös efektejä jota ei fyysisissä koneissa voi toteuttaa. Oikein viihdyttäviä tauluja nämäkin.

FPS vaihtelee pääsääntöisesti 60-200 välillä taulusta ja emulaattorista riippuen.

Näppäimiä ja laukaisijaa lukee Zebs board piiri, joka sisältää kiihtyvyysanturin, eli laite tunnistaa flipperin heiluttelun ja jäljittelee sillä tavoin oikeaa "nudgea".

Voin myös suunnitella ja teettää vinyylit/grafiikat/tarrat ostajan toiveiden mukaan laitteen kylkiin ynnä muualle, kunhan hinnasta sovitaan.

Saa ehdottaa summaa taikka vaihdokkeja.

Yhteystiedot:
matiast89@gmail.com

0409641519

Video laitteesta YouTubessa *Klikkaa tästä*








 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 798
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom