Ostettu Virtalähde 550w ->

Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
13
Ostaisin vähintään 550w tehoisen virtalähteen mielellään Jyväskylän seudulta face to face-kauppojen merkeissä.
Modulaarinen (Okei, puolimodulaarinen olisi vähimmäisvaatimus), 80 Plus gold sekä hiljaisuus on valttia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 698
Mitä budjettia sulla on mielessä? Löytyisi Seasonic 650W Prime Gold -malli. Kuitti löytyy ja on moitteettomassa kunnossa, ainoana miinuksena ettei kaikki kaapelit ole tallella. Mutta voin katsoa sulle vähimmäisvaatimukset kuntoon ainakin. Helsingissä majailen, niin postitteluksi menisi. Mitä hintaluokkaa mietit?
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
13
Mitä budjettia sulla on mielessä? Löytyisi Seasonic 650W Prime Gold -malli. Kuitti löytyy ja on moitteettomassa kunnossa, ainoana miinuksena ettei kaikki kaapelit ole tallella. Mutta voin katsoa sulle vähimmäisvaatimukset kuntoon ainakin. Helsingissä majailen, niin postitteluksi menisi. Mitä hintaluokkaa mietit?
Huonona tai kokemattomana kauppahahmona mietin uskallustani tarjouksen antamiseen pelkona se että tarjoan muutamaa kymppiä liian vähän ja menetän tilaisuuden hyvään virtalähteeseen ja saan vain naurut päälle köyhäilystäni. Kuinka vanha tuo Seasonic on? 50-60€urosta voisi lähteä neuvottelut liikkeelle?
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 698
Jimm'sistä ostettu 19.5.2019, tässä on 12 vuoden takuu eli pitää vielä hyvin. Maksoin tästä silloin itse 99,90€. Oli jossain alennuksessa. Kuitti siis tulee mukaan ja ottaen huomioon tuon iän ja ettei mulla ole kaikkia kaapeleita, niin tehdään näin:

Laita YV:llä mulle toive kaapeleista, mitä tarvitset mukaan. Ainakin ATX 24-pin emolevyyn, 8-pin CPU:lle ja 8-pin GPU:lle on mulla heti nyt käsillä. Tiedän, että SATAt ja muut löytyvät kanssa, niin pyydä rohkeasti ja saat mukaan sen, mitä tarviit.

Sitten lyödään kauppahinnaksi 40€ ja postikulujen osalta 10€ niin saat koko helahoidon yhteensä 50€:lla ja sua en kuseta, koska mun kauppahistoria ainakin puhuu puolestani.

Näin ollen olemme kaikki tyytyväisiä, sä saat ittelles jotain ja mä saan kaapit tyhjäks. Hyvää vappua!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 819
Viestejä
4 228 390
Jäsenet
71 108
Uusin jäsen
spinal

Hinta.fi

Ylös Bottom