Virikesetelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sesse
  • Aloitettu Aloitettu
Näkyykö Edenred sovelluksessa aina etukäteen kohdassa "Vanhenevat saldot" tms, jos vuoden vaihteessa on saldoa vanhenemassa? Nyt ei näy tuossa mitään, mutta työntekijöiden keskuudessa elää tiukassa huhu, että kaikki kuluneen vuoden saldot häviävät vuoden vaihteessa.
MyEdenred sovelluksessa näkyy, etusivulta vaikka Virike kohtaa tökkäät jossa näkyy euroja olevan niin aukeaa toinen sivu jossa ~keskivaiheilla lukee "Vanhenevat saldot" ja siinä alla tarkemmin, että mikä euromäärä vanhenee mikäkin päivä. Esim mulla näyttäisi tälle vuodelle saadut vanhenevan vasta 31.1.2026, syynä lienee se, että nuo ladattiin sovellukseen vasta tammikuun lopulla.

Leffat, teatteri, konsertit, museot ... nämäkään ei kiinnosta? Minusta tämä alkaa kuulostaa enemmän asenneongelmalta kuin epassin huonoudelta.

Ja siis se, että en yhtäkkiä halua laittaa 400€ rahaa näihin kertoo asenneongelmasta.. Okei.:rolleyes: Voin käydä näissä kaikissa ehkä kerran vuodessa tai vähemmän.. Eli pitäisikö mun nyt yhtäkkiä ostaa 30 leffalippua tai muuten mulla on asenneongelma? :)

Joku museokorttikin on vain 70€ ja sitäkään ei oikein joka vuosi viitsi ostaa. Paikat jo käyty. Leffoja katson mielummin kotona, kun voi löhötä sohvalla, juoda kaljaa, syödä/grillata ja saunoa välissä. :) Eikä perse puuduksissa istua leffateatterissa 3 tuntia putkeen. :lol:

MyEdenred sovelluksessa näkyy, etusivulta vaikka Virike kohtaa tökkäät jossa näkyy euroja olevan niin aukeaa toinen sivu jossa ~keskivaiheilla lukee "Vanhenevat saldot" ja siinä alla tarkemmin, että mikä euromäärä vanhenee mikäkin päivä. Esim mulla näyttäisi tälle vuodelle saadut vanhenevan vasta 31.1.2026, syynä lienee se, että nuo ladattiin sovellukseen vasta tammikuun lopulla.
Ei näy tuolla mitään
1735568215259.png

En tiedä voiko olla eroja, mutta meillä edenred saldo on voimassa 2v siitä hetkestä kun sen saa. Saa itse valita koska noita haluaa, eli sieltä softasta vaan tekee pyynnön samanlailla kun jos haluaa lounareita. Sitten joku nämä pyynnöt käsittelee kuun vaihteessa ja saldoa tulee tuonne tilille.

Ja siis se, että en yhtäkkiä halua laittaa 400€ rahaa näihin kertoo asenneongelmasta.. Okei.:rolleyes: Voin käydä näissä kaikissa ehkä kerran vuodessa tai vähemmän.. Eli pitäisikö mun nyt yhtäkkiä ostaa 30 leffalippua tai muuten mulla on asenneongelma? :)

Joku museokorttikin on vain 70€ ja sitäkään ei oikein joka vuosi viitsi ostaa. Paikat jo käyty. Leffoja katson mielummin kotona, kun voi löhötä sohvalla, juoda kaljaa, syödä/grillata ja saunoa välissä. :) Eikä perse puuduksissa istua leffateatterissa 3 tuntia putkeen. :lol:
Pistooliampumaradat ottavat myös yleensä virikseteleitä jos sellaista kiinnostaa kokeilla. Tutustumisammunnat yleensä jotain 50 euron luokkaa.

Viimehetken paniikkiohjeet vanhenevien Edenred etujen tuhlaamiseen Rukan hissilippuun.
1735643792369.png

Viimeksi muokattu:
Mutta niinhän se on että jos joku jotain saa niin muut ovat kateellisia.

Aina löytyy niitä kateellisia.

Minusta tämä alkaa kuulostaa enemmän asenneongelmalta kuin epassin huonoudelta.
Jaa-a. Monikohan oikeasti on kateellinen kenellekään jostain parin huntin leffalippubonuksesta? Kyllä tämän himmelin kritisoinnille löytyy paljon muita syitä kuin kateus tai asennevamma ja niitä onkin tuossa edellä jo eritelty.

Eikä järjestelmän huonous ole pelkästään käytännön seikoista kiinni vaan ongelma on perustavanlaatuinen. Koko touhu on turhaa, tukee osaa yrityksistä umpimähkäisen syrjivin perustein ja luo keinotekoisen bisneksen täysin lisäarvoa tuottamattomille kivestenneppailufirmoille.

Minne tuhlasin omani lopulta:
-hammaslääkäriin
-museokortin jatkoa
-Verkkotanssikurssi (tämä oli yllättävä loppuostos, mutta meni kätevästi sinne 30e ja saan 4 vko ajan 5 treeniä per viikko)

Ostat kuule 200e festarilipun ja sitten sairastut samalla viikolla ja myyt pois niin ei mene rahat hukkaan. Esim Qstock loppuunmyyty jo 10 vuotta.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 291
Jäsenet
75 164
Uusin jäsen
jjooseppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom