Olen maksanut paikallisen Liikun jäsenyyden alusta saakkan Edenredillä. Ensimmäisillä jäsenillä vuosihintaan on säilynyt 300€, joten firman Edenrediin maksamlla 200€+200€ hoituu hyvin vuoden kuntosalit. Miinusta Liikussa se, että saunaa ei löydy ja välillä porukkaa omaan makuun liikaa, vaikkei varmasti mitään PK-seutuun verrattavaa. Kuten
@hundi tuossa postasi, niin Edenredin saldoa Liikkuun siirtämällä onnistuu. Liikun saitti ja se tilauksen ja jäsenyyden seuranta on kyllä melko ankea, vaikea nähdä onko sielä rahaa sisässä vaiko ei, mutta mailia vaan Liikulle, niin vastaavat nopeasti. Itse olen siirtänyt Edenredilä sen 300€ Liikkuun ja sitten mailia perään että onko ok.
Onneksi itsellä on kyllä kulunut helposti tämä 400€ veroton etu kuntosalille, lasketteluun tai uintiin. Ja ei kyllä ole mitään valittamista siihen, että työnataja tukee tällä tavoin hyvinvontia.
Ei koske tämän ketjun kirjoituksia tai lainattua viestiä, mutta Hesarissa oli juuri juttua näistä Smartumeista ja Edenredeistä ja mitä tehdä tuelle kun se vanhenee. Kommenttikenttä oli täynnä itkua ja valitusta kun ei keksi tai voi käyttää mihinkään ja mieluummin ottaisi palkkana. Kannataisi käydä kysymässä työttömiltä tai niiltä kellä ei moista tukea ole, että mitä miltä verottomasta 400€ edusta, kiinnostaisiko heitä, vai valittaisivatko myös. Työnantajan puolelta se juju nyt osaltaan onkin siinä, että työntekijä "pakotetaan" rentoutumaan kulttuurin tai liikunnan parissa, jotta hyvinvointi paranee. Ihan validi ja fiksu idea. Itse en ymmärrä ilmaisesta tuesta valittajia. Jos et käytä, älä käytä. Ei ole sinulta pois jos muut keksivät tälle käyttöä ja nauttivat siitä.