Virallinen® Tsättithreadi

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
15
Jos MuroBBS:n käyttäjät oli / on muroja ja murottajia, niin mitenkäs tämän foorumin? iolaisia? iottajia? iosalapoliisi?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
134
Jos MuroBBS:n käyttäjät oli / on muroja ja murottajia, niin mitenkäs tämän foorumin? iolaisia? iottajia? iosalapoliisi?
Tuota olen itsekin pohdiskellut. Nimi "io-tech" on sinänsä ihan hyvä, mutta sille pitäisi saada joku vakiintunut lempinimi, jonka muistaisi paremmin ja jota olisi helpompi käyttää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 392
Vissiin kaikki veteraanit lähteneet murosta ja siirtyneet tänne vai onko tämä täyttä räbän sekoilua? Mietinnässä keskittääkö voimavarat muroon tai tänne kun kahta foorumia taas kauhea työmaa lukea. :smoke:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
719
Aika näyttää. Toistaiseksi hieman epävarmalta näyttää kummankin foorumin tulevaisuus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Ensimmäinen postaus evö tälläiseen threadiin, no mikseipä. itse tykkään erityisesti tästä:kotona:

Enkä edes kyllästy katselemaan:D:dead::cigar::btooth: ny vittu nukkumaan...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
128
MuroBBS - Ongelma
Olet saanut porttikiellon seuraavasta syystä: Sääntörike (bannattu liian monen varoituksen takia).
Tjaa, en kyllä ole ikinä tietääkseni saanut ainuttakaan varoitusta. Noh, eipähän tarvitse mennä sinne takaisin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
128
Tostahan oli mörön sääntöketjussa juttua, että modejen pitäisi käsipelillä antaa ne varoitukset, muuten eivät näy käyttäjälle :facepalm: Itse jokunen vuosi sitten sain 3pv varoituksista, tuolloin vielä tuli tieto varoituksista.
No, niin no... olen mä jonkun privaviestin saanut, mutta en pääse lukemaan sitä bannien takia. Hieno systeemi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Itse sain bannia kaksi kertaa, toisen syystä. Toisen syyttä. Mitään ilmoitusta miksi tai miten pitkään - ei koskaan tullut. Häivyin palstalta vaan kokonaan ja joskus myöhemmin kun palasin, oli bannit häipyneet. Ensimmäinen oli ihan perseilyä, toista en muista, mutta ei siinä mitään ihmeellistä voinut olla. Sepä siitä...
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
117
Murossa vuodesta 2003.. tämähän näyttää ja vaikuttaa vähintään yhtä pätevältä.. hieman pihalla olen mitä on tapahtunut, mutta jatkakaa! :kippis:
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
25
Mikäs vitsi tää muron Robert Strong oikeen on? Ensin aattelin et on tarpeeks läppä et johnspawnista on tehty mode, mutta sit on tää altteri vielä.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
25
Käytännössä kaikki nuo uudet modet on aivan nevahöödejä, Hiipparin muistan nimimerkiltä Peliplaneetasta joskus vuosia sitten..

Ja tosiaan, altterimode Vahva-Roope herättää kysymyksiä o_O
No johnspawn, terjakov ja Tege ainakin on niminä tuttuja. johnspawnin muistan siitä, että yhdessä vaiheessa sen postauksissa oli keskimäärin aina joku goatse tai tubgirl ja äijä oli aina bannissa. Ilmeisesti se on sit moderaattorilta toivottavaa toimintaa.
Mut tiedä sit pitäiskö ruveta noita Vahva-Roopen postauksia ruveta urakalla raportoimaan altterointina :p
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
25
Tretja toki vanha mode, Tege taas peruspostaaja ja joku johnspam nyt jotenkuten tullut vastaan. Vahva-Roopen oikean käyttäjän paljastumista odotellessa. Sinänsä veikkaisin jaska915:n reinkarnaatiota.
Itelle tuli ekana mieleen muron toiseksi paras autoilija heti JATin jälkeen eli tää subarumies, kun mainosti vaikuttaneensa autopuolella. Mut pakkohan sen "henkilöllisyyden" on tulla joskus julki. Eihän sitä tiedä jos vaikka Kaotika vahingossa mainitsis asian tällä puolella...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
128
Tretja toki vanha mode, Tege taas peruspostaaja ja joku johnspam nyt jotenkuten tullut vastaan. Vahva-Roopen oikean käyttäjän paljastumista odotellessa. Sinänsä veikkaisin jaska915:n reinkarnaatiota.
Onko tretja tehnyt modena (tai muutenkaan) mitään enää vuosiin?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Tulipas tässä taas muistiinpantava idea pohdinnoilleni, kun sain hiljattain torpattua epäsiistiin huusholliini perusteella sukulaisten idean tulla taas vierailulle taloon jonkun ravintolan sijaan.

Sekin, ettei olisi kahviin sitä maitoa ja sokerissakin varmaan viime vuosikymmenen kuolleita mauriaisia muumioituneena, eikä sitä pullaa...

Pulla, jonka lopetin totaalisesti syömisen 2007. Söisin ilolla sitä pullataikinaa, mutta uuni pilaa sen maun. Jos jokun hyvä ajankohta sukulaisilleni sattuu, niin tarjoilen sitten pullataikinaa kakkulautasella, bon apetit!

Piruako sitä parhainta osaa kokille tarjota?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
53
Postin hinnoittelut, vittu mitä paskaa. Bluray aseman postitus 9.9eur :facepalm:
Numerolla paketin oisit saanu 8.10 hintaan. Jotain uusiakin lähetystapoja on tullu, en oo vielä kerenny perehtyä niihin ku en oo töissä ollu. Kannattaa kysyä aina onko halvempaa tapaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Olipas edullinen kauppareissu tänään. Ajattelin hakea masentavan maanantain kunniaksi muutaman oluen. Parkkihallista löytyikin yksinäinen ostoskärry, jossa 24 pack Karhua:tup::kippis: Se siitä mukaan eikä tarvinut markettiin mennä. Lisää tälläistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
444
Kyllä taas sai masentua kun kävi Tamkissa pääsykokeissa. jotenkin huvittaa että pääsykokeet ovat vaikeammat kuin mitä koulunkäynti tulisi olemaan. Eiköhän jälleen kahden vuoden päästä tule haettua jälleen pettyäkseen jälleen silloin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
163
Kyllä taas sai masentua kun kävi Tamkissa pääsykokeissa. jotenkin huvittaa että pääsykokeet ovat vaikeammat kuin mitä koulunkäynti tulisi olemaan. Eiköhän jälleen kahden vuoden päästä tule haettua jälleen pettyäkseen jälleen silloin.
Itse kävin viime keväänä ja tänä keväänä AMK:n pääsykokeissa, mutta en päässyt kummallakaan kerralla (viimeisimmältä koulutukseltani olen ylioppilas vuosimallia 2015). Tänä vuonna laitoin sitten toisen asteen ammatilliseen koulutukseen hakua ja tällä hetkellä opiskelen pääkaupunkiseudulla ammattiopistossa. Ei ole valittamista ainakaan tällä hetkellä kun on edes jokin opiskelupaikka ja aiheet ovat itseä kiinnostavia :)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 010
Kyllä taas sai masentua kun kävi Tamkissa pääsykokeissa. jotenkin huvittaa että pääsykokeet ovat vaikeammat kuin mitä koulunkäynti tulisi olemaan. Eiköhän jälleen kahden vuoden päästä tule haettua jälleen pettyäkseen jälleen silloin.
Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä....:btooth:
 

DonX

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
290
Huomenna Torstaina vapaa, melkein keskellä viikkoa.
(Oispa ollut jo tänään, koska Elämää suurempi migreeni oli tänään 11 h kesti, tupla lääkkeet)
 

DonX

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
290
Screenshot_20161109-175649.png
Onko mulla verkkoyhteys (Saunalahti 4G) jumissa kelin vuoksi vai hidasteleeko Youtube muillakin..?
Täällä Lohjan landella saunalahti netin nopeus puhelimella ja alempi viesti mokkulalla
 
Viimeksi muokattu:

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Pperkeles olispa kello jo se 7 ni sais röökätilonion vittu. :cigar:
 

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Njoo, meen keittää kaffii. Goodbye, terve ja nährää!
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
49
No juuh siäl ny irkis idlataan, muutoin tän päivän pelit pelattu :D "Ittu mä ny enää mihkää osu stn.. stn tsiitterit"
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 195 514
Jäsenet
70 752
Uusin jäsen
Nurmine

Hinta.fi

Ylös Bottom