Videotykit/projektorit -yleisketju

Laitoin myös etumaksun sisään. Luottokortilla ei onnistunut, pankki ei pitänyt vastaanottajaa luotettavana mutta PayPalin kautta onnistui.
Joo Paypalilla kanssa maksoin. Toi pitää muistaa että voi tosiaan maksu vähän takuta sitten h-hetkellä. Kaverilla meinas kusta Valerion Max:n osto tuosta samaisesta syystä.

Tein tommosen köyhän miehen viritelmän satunnaiseen katteluun ja ostin aliexpressistä tommosen Magcubic L018 full hd led projun joka oli reilu 70e posteineen.
Asensin ton kattoon niin että se ottaa virrat lampun pistokkeesta niin ei tarvii sieltä vetää mitään johtoja minnekkään ja tarkotus kattoo ton omalla käyttiksellä satunnaisesti jotain suoratoistojuttuja wifin kautta jotka vaikuttas toimivan hyvin.

Kankaan tein tommoseen taulu muotoon johon hain rautakaupasta tarpeeks rimaa joka teki vajaa 8e ja sitten ostin yhden pimennysverhon samalla hintaa jonka pimennyspuoli oli sopivan harmaa ja sileä ja sitten nitojalla pingotin tohon kehikkoon ja noin 104 tuumaa tais tulla kokoa.

Toimii ihan asiallisesti pienessä valaistuksessakin.

Jätin vielä kankaan alle vähän tilaa jos tohon laittas myöhemmin jonkun bluetooth soundbarin

20260407_202847.jpg

20260407_190026.jpg

20260407_202125.jpg

Nyt tuli minullakin ajankohtaiseksi hankkia joko televisio tai projektori. Laite tulee pieneen yksiöön, minkä vuoksi television hankkiminen ei niin huvita, koska se sitten möllöttää mustana kun sitä ei käytä, mikä harmittaa sisustusnäkökulmasta.

Sitten itse asiaan.

Kävin läpi erilaisia vertailusivustoja ja katselin youtubesta vertailuja (joista valitettavan moni tuntuu mainoksilta) ja olen nyt päätynyt siihen, että hintaluokka saa olla max 1300€.

Mulle oli tärkeää:
  • Yleinen hyvä hinta-laatu-suhde.
  • Matala input-lag, jotta pelaaminen sujuu.
  • väh 4k 60hz, jotta tulevaisuudessakin voi pelailla pelejä.
  • Mahdollisuus piilottaa projektori huoneen seinustalla olevaan hyllykköön, niin, että se ei ole aivan suorassa katselupintaan nähden mutta kuva pysyy edelleen hyvänä.
Näiden pohjalta olen nyt päätynyt siihen tulokseen, että Benq TK705i olisi sopiva tuote. Hintaa tulee vähän kaupasta riippuen vajaa 1300€. Arvostelujen mukaan tämä sopisi noihin minun spekseihin.

Onko tästä mielipiteitä ja onko jollakulla muulla antaa parempaa / sopivampaa projektoria näihin vaatimuksiin?

Game Boost -ominaisuus, jonka pitäisi vähentää tuota input lagia entisestään, toimii ainoastaan jos laite on täysin suorassa katselupintaan nähden. Nyt olen sitten yrittänyt selata tuon laitteen ohjekirjaa ja yrittää ymmärtää, olisiko tuo deal breaker. Ymmärsin nyt niin, että normaali auto-low-latency-mode toimii myös vinosta mutta tuo Game Boost ei toimi. Nyt en tosin vielä tiedä, millaisesta input lagista tarkalleen on kyse kun laittaa tuon auto-low-latency-moden ja riittäisikö se minulle.

benq.png

Nyt tuli minullakin ajankohtaiseksi hankkia joko televisio tai projektori. Laite tulee pieneen yksiöön, minkä vuoksi television hankkiminen ei niin huvita, koska se sitten möllöttää mustana kun sitä ei käytä, mikä harmittaa sisustusnäkökulmasta.

Sitten itse asiaan.

Kävin läpi erilaisia vertailusivustoja ja katselin youtubesta vertailuja (joista valitettavan moni tuntuu mainoksilta) ja olen nyt päätynyt siihen, että hintaluokka saa olla max 1300€.

Mulle oli tärkeää:
  • Yleinen hyvä hinta-laatu-suhde.
  • Matala input-lag, jotta pelaaminen sujuu.
  • väh 4k 60hz, jotta tulevaisuudessakin voi pelailla pelejä.
  • Mahdollisuus piilottaa projektori huoneen seinustalla olevaan hyllykköön, niin, että se ei ole aivan suorassa katselupintaan nähden mutta kuva pysyy edelleen hyvänä.
Näiden pohjalta olen nyt päätynyt siihen tulokseen, että Benq TK705i olisi sopiva tuote. Hintaa tulee vähän kaupasta riippuen vajaa 1300€. Arvostelujen mukaan tämä sopisi noihin minun spekseihin.

Onko tästä mielipiteitä ja onko jollakulla muulla antaa parempaa / sopivampaa projektoria näihin vaatimuksiin?

Game Boost -ominaisuus, jonka pitäisi vähentää tuota input lagia entisestään, toimii ainoastaan jos laite on täysin suorassa katselupintaan nähden. Nyt olen sitten yrittänyt selata tuon laitteen ohjekirjaa ja yrittää ymmärtää, olisiko tuo deal breaker. Ymmärsin nyt niin, että normaali auto-low-latency-mode toimii myös vinosta mutta tuo Game Boost ei toimi. Nyt en tosin vielä tiedä, millaisesta input lagista tarkalleen on kyse kun laittaa tuon auto-low-latency-moden ja riittäisikö se minulle.

benq.png
Ite varmaan tinkaisin tätä -> Formovie Theater T1 projektori ja Epsonin 120” kangas | Tori ei ole oma lehmä ojassa etc. mutta hintaisekseen tuo on kova laitos.

Statistiikka

Viestiketjuista
304 873
Jäsenet
82 573
Uusin jäsen
adrian_x

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom