Video: Syitä, minkä takia ei kannata ostaa valmispelikonetta

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 578
Videota on nyt katsottu yli 50000 kertaa alle viikossa ja on ehdottomasti kanavan katsotuin video hetkeen. Syitä voi arvailla, mutta todennäköisesti valmiskone on nykyisessä markkinatilanteessa monia houkuttava vaihtoehto.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
4 947
Onko se kakkososa tulossa koska , tästähän taidettiin alkuperäisessä videossa mainita ? Eikös aiheena ollut sitten ne markettikoneiden hyvät puolet ?
 
Liittynyt
27.11.2018
Viestejä
484
Etenkin Ryzen-prosessorilla varustetut pakettikoneet pelottaa sillä niissä muistin nopeus on merkittävä tekijä ja monesti valmistajat tykkäävät säästää tässä.

Viimeksi kun ostin kokeilumielessä olikohan Acerin valmistaman pelikoneen Gigantin Outletista, muistit olivat 2400Mhz (en muista oliko single- vai dual-channel), prosessorina 2. sukupolven Ryzen prosessori ja näytönohjaimena GTX 1070.

Ruudunpäivitys putoili CSGO:ssa alle 100:aan minimiasetuksillakin 1080p resoluutiolla, eikä BIOS- tai ajuripäivityksillä ollut mitään vaikutusta tuohon.
Pelikoneen hinta oli noin 400-500 euroa eli laitteistoonsa nähden hyvä, mutten koskaan löytänyt ratkaisua tuohon alhaiseen suorityskykyyn.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 190
En siis ole kieltämässä ketään kasaamasta konetta itse jos siitä tykkää ja haluaa, pahoittelen jos viestistäni jäi tällainen kuva. Ja itse asiassa haenkin juuri tuota, että jokainen saisi tehdä vapaa-ajallaan juuri sitä, mitä itse tykkää. Välillä vaan vähän tuntuu, että heitä jotka eivät kasaa konettaan itse katsotaan nenänvartta pitkin ja sellaisesta en pidä lainkaan. Toivottavasti arvioni on väärä ja tällaiset yksilöt ovat todella harvassa.
Meillä kaikilla on omat mielipiteemme ja minä olen tienkin oikeassa. Se on sinusta itsestäsi kiinni, koetko vai et
sen ongelmaksi. Jos "kumartaa" kaikille mielipiteille, on hetken päästä aivan sekaisin. Teet mahdollisuuksein mukaan niitä asioita joista itse pidät ja annat muiden tehdä omiaan.
Tiettyyn pisteeseen asti joo on fiksua osata yhtä sun toista, kyseenalaistan vaan sen tason ylistyksen, mitä se täällä Suomessa tuntuu saavan, että kaikki pitäisi tehdä itse tai ei ole hyvä ihminen.
Minusta on kiva osata tehdä itse, josta usein seuraa, että osaa monia asioita, mutta ei täydellesesti.

Ei se, että keskittää ajankäyttöään vain tiettyihin asioihin ole yhtään huonompi vaihtoehto, voi olla yksilöstä riippuen jopa fiksumpi tapa.
80€ taisin joo itse maksaa puolitoista vuotta sitten kun kasautin koneen juuri tuolla Jimm'sillä ja voi se joo tuollaisessa alle tonnin koneessa tuntua. Itse maksoin sellaiset pari tonnia, niin en kokenut sen olevan niin merkittävä osuus koneen hinnasta. Tosin eikös ihan Suomen oikeusjärjestelmä ole todennut, että muutama on 3-99 kpl? :)
Jos homma ei muuten kiinnosta eikä ole ennestään hallussa, ei ton itsetekemällä "tuntipalkoille" välttämättä pääse.
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
385
Hyvin tehty video! Kannattaa itse kasata, on oikeesti helppo homma.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 578
Viestejä
4 191 363
Jäsenet
70 771
Uusin jäsen
jeppemiess

Hinta.fi

Ylös Bottom