Viaplay

Liittynyt
17.06.2017
Viestejä
56
Itelle kävi näin: Elisan puhelinmyyjä soitti tän vuoden alussa & tarjosi Viaplay Premiumia, ekaks tarjottiin 12 kk pätkän Viaplay Premiumia n. 40 €/kk, joista 3 kk ilmaisia. En halunnut sitoutua niin pitkäksi aikaa koska kuitenkin se jakso olisi sitten määräaikaisena pakko maksaa loppuun asti vaikka ei kiinnostaisikaan. No, sitten tarjottiin 6 kk sopparia, joista 2 kk ilmaisia, mutta muuten sama kk-hinta kuin normisoppareissa (40€/kk). No tyytyväisenä sitten kattelin mm. F1, Indycar & W-Series, niin kun tuo 6 kk soppari lähestyi loppuaan, niin sama Elisan myyjä soitti ja tarjosi samanhintaista, samoilla ehdoilla jatkosopimusta, eli 6kk, joista maksetaan vain 4 kuukaudelta. Joten sain vuoden aikana yhteensä 4 maksuvapaata kuukautta ja maksoin 8 kuukaudesta, mikä oli suht. fine. Jos miun matikkapää on kunnossa, niin maksoin vuoden jokaista kuukautta kohden n. 26,66 €. Eli jos teillä on Elisa Viihde käytössä, niin kannattaa heidän kauttaan kysyä saumaa tällaiseen tarjoukseen Viaplay Premiumin kohdalla...Mutta ilmeisesti keväällä tuon normi-paketin hinta tulee nousemaan entisestään, Elisan aspan mukaan.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
372
Ja Pulmuset, 11 kautta, Al Bundy my hero :thumbsup:

Happily Married, 2 kautta, sopivan vinksahtanutta rikos-komediaa:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 886
Onko muilla tökkinyt palvelu viime aikoina?Itsellä kaikki valikot toimii hel...tin hitaasti,kestää monta sekunttia ennenkuin mitään tapahtuu,käyttö on vaikeaa kun jatkuvasti tulee vääriä valintoja.
Samoin suomi tekstit tulee myöhässä ja osa puuttuu kokonaan.
Samaan aikaan HBMax toimii viiveettä.
Edit:Yritin katsoa Morbius elokuvaa mutta ei siitä tule mitään kun tekstitys toimii viiveellä ja osa puuttuu kokonaan. Olisi mukava tietää onko vika lähetys päässä vai TV,tv on Philips 58PUS9005.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 655
Onko muilla tökkinyt palvelu viime aikoina?Itsellä kaikki valikot toimii hel...tin hitaasti,kestää monta sekunttia ennenkuin mitään tapahtuu,käyttö on vaikeaa kun jatkuvasti tulee vääriä valintoja.
Samoin suomi tekstit tulee myöhässä ja osa puuttuu kokonaan.
Samaan aikaan HBMax toimii viiveettä.
Mikä televisio, Philipsin ? Itsellä toimii ihan, kuten kuuluukin. Ei pätki/hitaille tms. (Sony Google TV)
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 655
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
292
Onko tosiaan niin ettei Viaplayn apissa voi Android TV:llä säätää tekstityksiä mitenkään? Järkyttävän kokoiset ja tummalla taustalla, jos edes tuon tumman taustan saisi jotenkin pois.

Ei tottele järjestelmän tekstiasetuksia kuten monet muut apit joissa ei omia tekstiasetuksia, nettisivuilla ei mitään säätöjä missään. Tuli kyllä asennettua sika säkissä jos todellisuus on tämä, kuin 90-luvun alun filmnettiä katselisi. Onneksi ilmainen, mutta silti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 886
Philipseissä ilmennyt ongelmia muillakin app:lla/palveluilla. Täälläkin forumeilla eri topiceissa ollut mainintaa mm. SkyShowtime, Yle Areena pätkimisistä/jumitteluista yms. Vaikuttaisi olevan vikaa Philipsin ohjelmistossa, kun lisääntyneessä määrin ilmaantunut ongelmia. Kokeillut jo noita kikkoja ? Philips | What to do if an app in a Philips TV does not work?
Käytin virrat pois tv ja poistin ja asensin viaplay uudestaan ja nyt toimii taas niin kuin pitääkin.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
652
Katsooko skandit tai suomalaiset enemmän keskivertoa enemmän kauhuelokuvia? Viaplaylla näyttäisi olevan melkein paras kauhuleffavalikoima Netflixin jälkeen. En ole puoleen vuoteen tilannut ja näyttäisi olevan monta näkemätöntä ja kauhuleffa-arvosteluasteikolla (imdbin arvosanasta kaksi yksikköä pois genren takia) ihan ok teoksia.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
588
Walking Deadin viimeisen kauden ekat 16 jaksoa tuli tänään katsottavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
34
Mitenhän kauan kestää, että viaplay "nollaa" tilanteen, että monellako laitteella katsellaan?

On kaverin kanssa jaetut tunnarit ja katsoin bussissa puhelimella illan futismatsia ja lopetin katselun kotiin kävelyn ajaksi eli noin vähän reiluksi vartiksi ja viaplay valittaa, että toistetaan jo kahdellla laitteella, kun yritän nyt kotona laittaa tv:stä pyörimään. Vaikka nyt siitä on jo melkein puoli tuntia kun lopetin puhelimella katselun.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 057
Mitenhän kauan kestää, että viaplay "nollaa" tilanteen, että monellako laitteella katsellaan?

On kaverin kanssa jaetut tunnarit ja katsoin bussissa puhelimella illan futismatsia ja lopetin katselun kotiin kävelyn ajaksi eli noin vähän reiluksi vartiksi ja viaplay valittaa, että toistetaan jo kahdellla laitteella, kun yritän nyt kotona laittaa tv:stä pyörimään. Vaikka nyt siitä on jo melkein puoli tuntia kun lopetin puhelimella katselun.
Toimiiko puhelimella edelleen vai onko kaveris jakanu tunnaria eteenpäin? :p Vai onko tilanne jo korjaantunut?
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
34
Toimiiko puhelimella edelleen vai onko kaveris jakanu tunnaria eteenpäin? :p Vai onko tilanne jo korjaantunut?
Joo kokeilin taas puhelimella kun kyllästyin odottelemaan tuon puolen tunnin jälkeen ja lähti pyörimään. Ihmeen pitkäksi ajaksi jää kyllä muistiin, että millä laitteella on toistettu, luulisi lyhyemmänkin ajan riittävän.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 057
Joo kokeilin taas puhelimella kun kyllästyin odottelemaan tuon puolen tunnin jälkeen ja lähti pyörimään. Ihmeen pitkäksi ajaksi jää kyllä muistiin, että millä laitteella on toistettu, luulisi lyhyemmänkin ajan riittävän.
Hyvinhän tuo toimii, jos ei jaa kaverin kans.. ihme kitinää, ku itse huijaa.
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
34
Hyvinhän tuo toimii, jos ei jaa kaverin kans.. ihme kitinää, ku itse huijaa.
No huijaamisesta nyt voi olla montaa mieltä, mutta entäs sitten jos tili on vaikka samassa taloudessa asuvien käytössä, eikö sillon olisi parempi jos katseltavaa laitetta voisi vaihtaa nopeammin?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 057
No huijaamisesta nyt voi olla montaa mieltä, mutta entäs sitten jos tili on vaikka samassa taloudessa asuvien käytössä, eikö sillon olisi parempi jos katseltavaa laitetta voisi vaihtaa nopeammin?
Hyvin on toiminut. e: mut voishan tuollainen tilanne tulla eteen, jos useammasta, kuin kahdesta paikkaa lyhyessä ajassa katselis. Se on vähä niinku sen sopparin idea. En kehota jatkaan tätä keskustelua, ku täällä on näiden suhteen aika dynaaminen linja.. tulee varoitusta tai voi olla tulematta.

e2: ja sulla tuossa ehkä ip (sijainnin lisäksi) muuttu matkan varrella, joten sut laskettiin sit kolmanneksi jollain perusteella. siltiki vähä turhaa kitinää, ku maksatte molemmat vain puolet palvelun hinnasta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
34
Hyvin on toiminut. e: mut voishan tuollainen tilanne tulla eteen, jos useammasta, kuin kahdesta paikkaa lyhyessä ajassa katselis. Se on vähä niinku sen sopparin idea. En kehota jatkaan tätä keskustelua, ku täällä on näiden suhteen aika dynaaminen linja.. tulee varoitusta tai voi olla tulematta.

e2: ja sulla tuossa ehkä ip (sijainnin lisäksi) muuttu matkan varrella, joten sut laskettiin sit kolmanneksi jollain perusteella. siltiki vähä turhaa kitinää, ku maksatte molemmat vain puolet palvelun hinnasta.
Okei, kiitos varoituksesta. Olkoon tämä keskustelu sitten tässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 915
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 915
En minä tiedä, turha minulta kysyä, siksi kysyin.
Oli enemmän retorinen kysymys ja ehkä vastaus samalla kertaa seuraavassa lauseessa mitä et lainannut. Olinko ihan väärässä tuosta virkamerkin tuomasta suojasta ko. sarjassa?
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Lopetin tän tilauksen lyhyeen surkean kuvanlaadun takia.
Viaplayssa on todella huono kuvanlaatu. Ei ole kuin 720P jos sitäkään.

Soittimessa on neljän tason laatuvalitsin ja kolme palluraa on samanlaatuinen kuin täydet neljä palloa. Asiakaspalvelu puhuu vain siitä, että jotkut ohjelmat Full HD.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
292
Oli enemmän retorinen kysymys ja ehkä vastaus samalla kertaa seuraavassa lauseessa mitä et lainannut. Olinko ihan väärässä tuosta virkamerkin tuomasta suojasta ko. sarjassa?
En minä edelleenkään tiedä!1 Mikä ihme piinaus minua kohtaa kun vain kysyin? Vastaatko taas kysymyksellä?

Asiaan takas, tekstitykset viaplayssä on käyttökelvottomia edelleen (Android TV). Massiivisia ja mustalla taustalla, ysärityyliin, ei voi muokata. Toistan koska ehkä joku jolla vaikutusvaltaa näkee ja muutoksia tapahtuisi.
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Viaplayssa on todella huono kuvanlaatu. Ei ole kuin 720P jos sitäkään.

Soittimessa on neljän tason laatuvalitsin ja kolme palluraa on samanlaatuinen kuin täydet neljä palloa. Asiakaspalvelu puhuu vain siitä, että jotkut ohjelmat Full HD.
Mun soitin on LG C1:n appsi ja siinäkin kuvanlaatu oli surkea verraten mm. Netflixiin, HBO Maxiin ja Skyshowtimeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 915
En minä edelleenkään tiedä!1 Mikä ihme piinaus minua kohtaa kun vain kysyin? Vastaatko taas kysymyksellä?
Pahoittelut jos pahoitin mielesi? Tuo kysymys siis oli vain siksi, että olenkohan ehkä itse ymmärtänyt oikein? Mutta annetaan asian olla :thumbsup:?
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
292
Pahoittelut jos pahoitin mielesi? Tuo kysymys siis oli vain siksi, että olenkohan ehkä itse ymmärtänyt oikein? Mutta annetaan asian olla :thumbsup:?
Ja sama jatkuu? Etkö jo ymmärtänyt " Asiaan takas, tekstitykset viaplayssä on käyttökelvottomia edelleen (Android TV). ...." yms. jälkeen että voisi siirtyä asiasta toiseen, mutta ei? Huhhuh, kaikenlaisia.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Ja sama jatkuu? Etkö jo ymmärtänyt " Asiaan takas, tekstitykset viaplayssä on käyttökelvottomia edelleen (Android TV). ...." yms. jälkeen että voisi siirtyä asiasta toiseen, mutta ei? Huhhuh, kaikenlaisia.
Vaikken itsekään pidä vastauksista jotka päätetään kysymysmerkkiin (joka merkitsee silloin tietynlaista äänensävyä eikä niinkään todellista kysymystä), niin kyllä nämä sen jälkeiset postisi sinulta ovat paljon tympeämpiä, eli peiliin katsomisen paikka.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 057
Ja sama jatkuu? Etkö jo ymmärtänyt " Asiaan takas, tekstitykset viaplayssä on käyttökelvottomia edelleen (Android TV). ...." yms. jälkeen että voisi siirtyä asiasta toiseen, mutta ei? Huhhuh, kaikenlaisia.
Lopeta jo. Menee jo naurettavaksi?
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
304
Elisa Viihde Viaplay -tilauksesi hinta muuttuu
--​
Tulemme rajoittamaan streamien määrää niin, että samaa live-urheilutapahtumaa voi jatkossa seurata samanaikaisesti vain yhdeltä laitteelta kerrallaan. Et esimerkiksi voi enää katsoa samaa Valioliigan ottelua useammalla kuin yhdellä (1) laitteella. -- Muutos toteutetaan helmi-maaliskuun 2023 aikana.​

Hinta siis tuplaantuu: aiemmin 20e/lärvi, jatkossa 40e/lärvi. Hinta siis todellakin muuttuu. Itselläni 4-kertaistuisi, koska tilasin Iivon alekoodilla puoleen hintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
372
Toivottavasti Giganttiin (tai muualle) tulee taas Viaplay Total tarjoukseen,viime vuonna maksoin ennen Formula kauden alkua 341€/vuosi (28,4€/kk) kertamaksulla.
Nyt ei näytä olevan kuin Viaplay Viihde,eikä edes missään tarjouksessa:
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
289
Elisa Viihde Viaplay -tilauksesi hinta muuttuu
--​
Tulemme rajoittamaan streamien määrää niin, että samaa live-urheilutapahtumaa voi jatkossa seurata samanaikaisesti vain yhdeltä laitteelta kerrallaan. Et esimerkiksi voi enää katsoa samaa Valioliigan ottelua useammalla kuin yhdellä (1) laitteella. -- Muutos toteutetaan helmi-maaliskuun 2023 aikana.​

Hinta siis tuplaantuu: aiemmin 20e/lärvi, jatkossa 40e/lärvi. Hinta siis todellakin muuttuu. Itselläni 4-kertaistuisi, koska tilasin Iivon alekoodilla puoleen hintaan.
Sain saman viestin. En vain oikein ymmärtänyt siitä, että miten tuo hinta muuttuu? Sen ymmärsin, ettei voi katsoa samaa valioliiga lähetystä kahdelta eri laitteelta. Missään ei mielestäni ollut hinnoista sen enempää
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
304
Sain saman viestin. En vain oikein ymmärtänyt siitä, että miten tuo hinta muuttuu? Sen ymmärsin, ettei voi katsoa samaa valioliiga lähetystä kahdelta eri laitteelta. Missään ei mielestäni ollut hinnoista sen enempää
Eihän niitä livelähetyksiä voi jatkossa katsoa samaan aikaan edes kahdelta samalta laitteelta...

Aiemmassa viestissäni lukee hyvin selvästi miten hinta muuttuu.

Väännän vielä rautalangasta: jos jäkispeliin on ennen päässyt VIP-aitioon 39,99e hintaan ja lippu on avec, niin nyt se avec otettiin pois lipusta. Lärviä kohden hinta siis tuplaantui. Paino sanoilla "lärviä kohden".

Samoin jos kahvipaketin hinta pysyy samana, eli 6,99e, mutta koko puolittuu 500 grammasta 250 grammaan, niin kilohinta tuplaantuu. Hinta voi siis pysyä samana mutta silti tuplaantua.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 945
Aiemmassa viestissäni lukee hyvin selvästi miten hinta muuttuu.
Jos se kk-maksu oli ennen 40 € ja jatkossa 40 €, minäkään en tajua, miten se hinta muuttuu. Rautalankaa: mä maksan tosta nyt 40 €/kk. Jatkossa hinta muuttuu ja se muuttunut hinta on 40 €/kk?

PS. Mä en ole vielä saanut tuota viestiä.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
289
Eihän niitä livelähetyksiä voi jatkossa katsoa samaan aikaan edes kahdelta samalta laitteelta...

Aiemmassa viestissäni lukee hyvin selvästi miten hinta muuttuu.

Väännän vielä rautalangasta: jos jäkispeliin on ennen päässyt VIP-aitioon 39,99e hintaan ja lippu on avec, niin nyt se avec otettiin pois lipusta. Lärviä kohden hinta siis tuplaantui. Paino sanoilla "lärviä kohden".

Samoin jos kahvipaketin hinta pysyy samana, eli 6,99e, mutta koko puolittuu 500 grammasta 250 grammaan, niin kilohinta tuplaantuu. Hinta voi siis pysyä samana mutta silti tuplaantua.
Jees. Tulihan tuo ymmärrettyä. Kaverin kanssa onneksi seurataan eri lajeja. Itse valioliiga ja kaveri nhl:ää. Todennäköisesti pitäisin silti tilauksen, vaikka joutuisin yksin maksamaan. Ilmaiset streemit ollut yleensä sen verran huonoja, että mieluummin maksan paremmasta lähetyksestä. Vaikka viaplayn livelähetykset tuntunut tökkivän todella paljon viime aikoina.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
289
Jos se kk-maksu oli ennen 40 € ja jatkossa 40 €, minäkään en tajua, miten se hinta muuttuu. Rautalankaa: mä maksan tosta nyt 40 €/kk. Jatkossa hinta muuttuu ja se muuttunut hinta on 40 €/kk?

PS. Mä en ole vielä saanut tuota viestiä.
Ennen pystynyt katsomaan samaa peliä kahdella eri näytöllä ja jakamaan kuukausikulut kaverin kanssa puoliksi. Jos nyt katsoo uudistuksen jälkeen samaa peliä joutuvat molemmat maksamaan koko hinnan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 057
Olivat väärän otsikon vahingossa laittaneet.


Ruotsissahan Viaplay Totalin hinta nyt on 549 kruunua, eli 49,36 euroa.

Aivan hyvin saattaa Suomessakin nousta 49,90 euroon.

Sähköpostitiedotteen lukemalla selvää että copypastettaneet väärän otsikon (todnäk suomea osaamaton työntekijä Ruotsista käsin tms).

Twitteristä: "Pahoittelut! Tiedotteeseen on vahingossa lipsahtanut harhaanjohtavasti muotoiltu otsikko. Nyt tässä tapahtuvassa muutoksessa hinta säilyy ennallaan, ja kyse on urheilun live-lähetyksiä koskevasta muutoksesta."

Voi myös johtua siitä että tuo tulee olemaan seuraavan sähköpostitiedotteen otsikko, esim. hiukan ennen F1-kauden alkua.
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
197
Minäkin sain tuon viestin ja kieltämättä ihmettelin samaa että mistä ihmeen hintamuutoksista siinä sekoillaan. Ymmärrän kyllä tavallaan sen pointin, mutta enpä olisi ajatellut että Viaplay itse kirjoittaisi näin ihmeellisen viestin. Onko heillä todella jokin oletus, että kaikki jotka tuota tilaavat laskuttavat 50% joltain toiselta henkilöltä joka katselee samoilla tunnuksilla yhtäaikaa samoja urheilulähetyksiä? Ihme syyllistämistä tuokin, kyllä minä olen sen täyden hinnan ihan itse maksanut vaikka vain yhtä striimiä olen kerrallaan itsekseni katsonut, eli ei se hinta kyllä todellakaan muutu mihinkään. Nyt ei ole tilausta ollut kyllä toviin ollut päällä koska se on niin kallis ja olenkin miettinyt että voisi koittaa jonku kaverin kanssa kimppatilauksen tehdä, mutta eipä tarvitse sitäkään nyt enää miettiä. Aivan surkea palvelu kuvanlaadulta ja toiminnaltaan, aivan ihmeellisiä viestejä lähettävät käyttäjille ja nostavat hintoja milloin mistäkin syystä. Toivottavasti saavat vain entistä vähemmän tilaajia jatkossa.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 945
Ennen pystynyt katsomaan samaa peliä kahdella eri näytöllä ja jakamaan kuukausikulut kaverin kanssa puoliksi. Jos nyt katsoo uudistuksen jälkeen samaa peliä joutuvat molemmat maksamaan koko hinnan.
No mutta kun mä en ole jakanut tota kenenkään muun kuin samassa taloudessa olevan naisen kanssa, joka ei ole äitini. Ihan itse maksan laskun ja yhtä striimiä katsotaan yhdellä laitteella. Eli mikä mulla muuttuu?
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
304
Faktaa: otsikko on virheellinen vahingossa (lähde: Viaplayn työntekijä).
Myös faktaa: se saattaa olla enne tulevan tiedotteen otsikosta, esim. formulakauden alettua (en usko että ennen kautta nostavat hintaa, vaan vasta kun asiakas on koukuttunut F1-kauteen, ja haluaa lisäksi nähdä Valioliigan ja NHL:n ratkaisupelit).
Bonusfakta: vuoden vaihteessa eläkkeet ja monet muut etuudet nousivat 50-100e/kk. Siihen nähden 5-10e lisää Viaplay Totalin hintaan tuskin paljoa tuntuisi. Lisäksi toimeentulotuen asiakkaiden Viaplay Totalit maksaa valtio, eli heille aivan sama paljon se hinta on (Lähde: tiedän tällaisia tapauksia, tosin kai se pitää perustella jotenkin, eli että on niin yksinäinen ja syrjäytynyt että ei tule toimeen ilman sitä).
Arvio: pidän todennäköisenä että jossain kohtaa tämän kevään ja ensi kevään välisenä aikana Viaplay Totalin hinta nousee 44,90 tai 49,90 euroon.
Myös arviota: lähes varmasti jossain kohtaa tätä vuotta Viaplay Total on mahdollista saada vuodeksi roimalla alennuksella, esim. 299 eurolla (jolloin hinnaksi jää alle 25e/kk).

Vain hullu tai rikas maksaa yksin täyttä hintaa.

Viaplayn kannattaisi kääntää kytkintä myös siten, että livelähetyksiä voi kerralla katsoa vain yksi henkilö. Nykyinen muutoshan koskee vain samoja livelähetyksiä. Jatkossakin Hangossa oleva voi katsoa Liverpoolin ja Nuorgamissa oleva kaveri Cityn peliä....
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 945
Vain hullu tai rikas maksaa yksin täyttä hintaa.
Mä olen hullu ja rikas, maksan tuon lisäksi vielä Cmoresta. Se kyllä lähtee, kun kainalopallokausi päättyy. Mun mielestä Netflixistä tai Disney+sta tai Amazon Primestä tai HBO:sta maksavat ovat hulluja, rikkaita, tai sitten molempia.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 945
Viaplayn kannattaisi kääntää kytkintä myös siten, että livelähetyksiä voi kerralla katsoa vain yksi henkilö. Nykyinen muutoshan koskee vain samoja livelähetyksiä. Jatkossakin Hangossa oleva voi katsoa Liverpoolin ja Nuorgamissa oleva kaveri Cityn peliä....
No tuota... ei ole kovinkaan harvinaista, että meillä katsotaan kahta eri livelähetystä samaan aikaan. Ilman mitään tunnustenjakoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 915
Kun puhutaan livelähetyksestä niin voikohan tuota kiertää esim. siten, että kun livelähetys alkaa niin toinen voi katsoa samaa lähetystä aloittaen lähetyksen alusta eikä suorana :hmm: Vaikka muutaman minuutin viiveellä.

Tulipahan vain mieleen kun tuossa Viaplayn viestissä sanotaan: "samaa live-urheilutapahtumaa ... yhdeltä laitteelta kerrallaan"

Sama lähetys se toki on, mutta ei livenä jos sen aloittaa vaikka 5min jälkikäteen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 574
Viestejä
4 166 761
Jäsenet
70 425
Uusin jäsen
Juhizi

Hinta.fi

Ylös Bottom