• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Viaplay Total 1kk 0€

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
121
Tuote: Viaplay Total
Tarjoushinta: 0€
Normaalihinta: 44,99€
Kauppa: Elisa Viihde Viaplay
Voimassa: Toistaiseksi
Linkki: -
Promokoodi: DFNCGWSB

Kommentti tarjouksesta: Leffojen ja sarjojen lisäksi pakettiin sisältyy myös koko Viaplay Sport -urheilutarjonta (nyt toki tarjonta vähän niukkaa). Tilauksen voi irtisanoa heti. Tässä linkki, mihin koodin voi syöttää --> www.viaplay.fi/redeem
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 741
Tämä ei tosiaan vaikuta toimivan. Mihin kampanjaan tämä koodi liittyy?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 741
Noniin, eli tuo viaplay.fi/redeem ei huoli koodia. Tuo koodi on arvokoodi, mikä toimii kyllä kun sen syöttää Viaplay Totalin tilaussivulla maksutapaa valitessa.
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
1 162
Mulla on ollut pidemmän aikaa Viaplayssa luottokortti, joka on mennyt vanhaksi.

Sillä tulee aina n. viikon verran lisää katseluaikaa, kun eivät katkaise palvelua vaan yrittävät useamman kerran veloittaa. Ja ei tarvitse myöskään palvelua irtisanoa kun katkaisevat sen luottokortin toimimattomuuden takia.
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
478
Mulla on ollut pidemmän aikaa Viaplayssa luottokortti, joka on mennyt vanhaksi.

Sillä tulee aina n. viikon verran lisää katseluaikaa, kun eivät katkaise palvelua vaan yrittävät useamman kerran veloittaa. Ja ei tarvitse myöskään palvelua irtisanoa kun katkaisevat sen luottokortin toimimattomuuden takia.
Minulla oli myös keväällä vanhentuvan luottokortin (OP Visa) tiedot palvelussa ja Viaplayn sivusto valitti siitä. Ajattelin, että enpä peru palvelua, kun loppuu kuitenkin maksukortin vanhentumiseen. Seuraava lasku tuli kuitenkin sujuvasti uudelle OP Visa -kortille, jossa eri numero.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
670
Noniin, eli tuo viaplay.fi/redeem ei huoli koodia. Tuo koodi on arvokoodi, mikä toimii kyllä kun sen syöttää Viaplay Totalin tilaussivulla maksutapaa valitessa.
Itse aktivoin juurikin tuolta viaplay.fi/redeem kautta ja hyvin toimi. Harmi kun formulat kerkeää menemään juuri tauolle, mutta saa tuolla sentään kaksi kisaa katsottua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 741
Itse aktivoin juurikin tuolta viaplay.fi/redeem kautta ja hyvin toimi. Harmi kun formulat kerkeää menemään juuri tauolle, mutta saa tuolla sentään kaksi kisaa katsottua.
En tiedä muuttivatko Viaplayllä jotain, vai oliko jotain tilapäistä häiriötä, mutta ei tosiaan mulla eikä jollain toisellakaan toiminut suoraan tuon linkin kautta. Mutta jos ei siis toimi, niin kannattaa mennä Totalin tilaussivulle ja syöttää se siellä, se toimi ainakin täällä.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
723
Sama homma täällä, tilattu ja peruttu, menin vain tilaamaan suoriltaan totalin ja laitoin arvokoodin. Suuret kiitokset!
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 287
Minulla oli myös keväällä vanhentuvan luottokortin (OP Visa) tiedot palvelussa ja Viaplayn sivusto valitti siitä. Ajattelin, että enpä peru palvelua, kun loppuu kuitenkin maksukortin vanhentumiseen. Seuraava lasku tuli kuitenkin sujuvasti uudelle OP Visa -kortille, jossa eri numero.
Identify Merchants Receiving Automatic Card Updates tiedot päivittyy automaattisesti tätä kautta ja vastaava löytyy myös mastercard.
 
Liittynyt
09.05.2023
Viestejä
7
Toimiiko tilauksen loppuun asti, vaikka heti peruu tilauksen? Telialla oli että etu kuukaus päättyy heti perumiseen...
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 687
Toimiiko tilauksen loppuun asti, vaikka heti peruu tilauksen? Telialla oli että etu kuukaus päättyy heti perumiseen...
Tuollahan se lukee heti avauspostauksesa (ja muutamaan kertaan sen jälkeenkin). Tosin voihan tuon niinkin ymmärtää, että tilauksen voi perua heti, mutta tilaus myös loppuu heti. :D
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
147
Kuinkahan kauan tarjous voimassa? Valioliiga kiinnostaisi kyllä mutta vielä pari viikkoa sen alkuun. Uskaltaisikohan odottaa siihen asti ja vasta sitten käyttää tarjouksen :hmm:
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
670
Kiitos koodista. Sai aktivoitua, ja peruutinkin samantien, ettei vain unohdu roikkumaan.

peruutus.png
 
Liittynyt
30.08.2017
Viestejä
187
Kuinkahan kauan tarjous voimassa? Valioliiga kiinnostaisi kyllä mutta vielä pari viikkoa sen alkuun. Uskaltaisikohan odottaa siihen asti ja vasta sitten käyttää tarjouksen :hmm:
Ainahan voi tehdä useamman tunnuksen tasaisin väliajoin niin kauan kuin vapaita korttinumeroita riittää ja koodi toimii.

Kiitos tarjouksesta!
 

elmonen

ÄrGeeBee
Tukijäsen
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
209
Mahtavasti toimi redeem linkin kautta. Kiitokset!
 
Liittynyt
08.02.2022
Viestejä
49
Kiitos, hyvin toimii. Samat elokuvat siellä tosin pyörii suosituksissa kuin vuosia sitten :D
 

Mah

Liittynyt
17.01.2022
Viestejä
21
Näkyyköhän huomisen aamun UFC 291 sieltä jos kerta urheilu paketti sisältyy.
 

Beefeater

BANNATTU
BANNED
Tukijäsen
Liittynyt
24.01.2023
Viestejä
195
Näkyyköhän huomisen aamun UFC 291 sieltä jos kerta urheilu paketti sisältyy.
Nää taitaa olla pay per view, eli lisämaksusta. Ainakin usein ovat, mutta en tarkistanut joten varmaksi en sano.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 629
Mulla on ollut pidemmän aikaa Viaplayssa luottokortti, joka on mennyt vanhaksi.

Sillä tulee aina n. viikon verran lisää katseluaikaa, kun eivät katkaise palvelua vaan yrittävät useamman kerran veloittaa. Ja ei tarvitse myöskään palvelua irtisanoa kun katkaisevat sen luottokortin toimimattomuuden takia.
Minulle kävi tämän kanssa niin hassusti, että kortti oli wanhetunut jo aikoja sitten ja kun 12kk tuli täyteen tilaus jatkuikin normaalisti ja visalta tuli laskua 44,90€. Soitin sitten aspaan ja kyselon että mitäs vitussa tämä on mahdollista? Aspan vaan totesi että ei se mitään haittaa vaikka kortti on wanhetunut, tiedot on silti samat... Aaasia kunnossa. Hetken taistelin kaikkia mahdollisia tarjouksia vastaan ja lopuksi hyvitti summan ja tilaus katkesi siihen. Vähä oli hermot tiukilla taas.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 287
Minulle kävi tämän kanssa niin hassusti, että kortti oli wanhetunut jo aikoja sitten ja kun 12kk tuli täyteen tilaus jatkuikin normaalisti ja visalta tuli laskua 44,90€. Soitin sitten aspaan ja kyselon että mitäs vitussa tämä on mahdollista? Aspan vaan totesi että ei se mitään haittaa vaikka kortti on wanhetunut, tiedot on silti samat... Aaasia kunnossa. Hetken taistelin kaikkia mahdollisia tarjouksia vastaan ja lopuksi hyvitti summan ja tilaus katkesi siihen. Vähä oli hermot tiukilla taas.
Monet paikat saa ne kortin tiedot automaattisesti Visa account updater palvelun kautta ja MasterCard löytyy myös vastaava. Se on käyttäjän tehtävä peruuttaa tilaus tai poistaa kortin tiedot jos uusi on tulossa eikä halua palvelua jatkaa. Eli ei tuossa mitään väärää ole tapahtunut.
 
Liittynyt
07.01.2023
Viestejä
9
Monet paikat saa ne kortin tiedot automaattisesti Visa account updater palvelun kautta ja MasterCard löytyy myös vastaava. Se on käyttäjän tehtävä peruuttaa tilaus tai poistaa kortin tiedot jos uusi on tulossa eikä halua palvelua jatkaa. Eli ei tuossa mitään väärää ole tapahtunut.
Juurikin näin, mm. Ruutu+ suomessa saa päivitetyn kortin tiedot automaattisesti, mikä on kyllä kätevää.
 
Liittynyt
21.07.2021
Viestejä
184
Asiaton käytös
Minulle kävi tämän kanssa niin hassusti, että kortti oli wanhetunut jo aikoja sitten ja kun 12kk tuli täyteen tilaus jatkuikin normaalisti ja visalta tuli laskua 44,90€. Soitin sitten aspaan ja kyselon että mitäs vitussa tämä on mahdollista? Aspan vaan totesi että ei se mitään haittaa vaikka kortti on wanhetunut, tiedot on silti samat... Aaasia kunnossa. Hetken taistelin kaikkia mahdollisia tarjouksia vastaan ja lopuksi hyvitti summan ja tilaus katkesi siihen. Vähä oli hermot tiukilla taas.
Minkä takia sä kuormitat asiakaspalvelua omalla typeryydellä? En voi käsittää.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 687
Nää taitaa olla pay per view, eli lisämaksusta. Ainakin usein ovat, mutta en tarkistanut joten varmaksi en sano.
Tällainen oletus oli minullakin, mutta oli aamulla iloinen yllätys kun tapahtuma näkyikin tällä tilauksella. PPV on suht perseestä. Jos on jo kallis tilaus voimassa niin vielä pitäisi maksaa useampi kymppi yhdestä tapahtumasta. :D
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 117
Aika harvoin tuolla on UFC:t olleet PPV:nä, vaan yleensä kuuluu Totaliin. Vain joitain erityistapauksia ollut PPV:nä.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 173
Sir tuossa on itse mokannut mutta harva tuollaista uuden kortin automaattista uusiutumista välttämättä on tosiaan tiedostanut. Myös Disney+ pystyy katselemaan "ilmaiseksi" kun kortin vanhentuessa eivät laita tiliä välittömästi säppiin.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 629
Sir tuossa on itse mokannut mutta harva tuollaista uuden kortin automaattista uusiutumista välttämättä on tosiaan tiedostanut. Myös Disney+ pystyy katselemaan "ilmaiseksi" kun kortin vanhentuessa eivät laita tiliä välittömästi säppiin.
Tämä. OLETUS oli että tilaus katkeaa, kun ei kortti ole enää ollut voimassa yli 6kk. Ostin silloin 12kk paketin kun halavalla sai gigantista.
Enemmän tämä oli esimerkkinä kaikille jotka harkitsevat korttikikkailuja. Se ei välttämättä onnistu.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 117
Enemmän tämä oli esimerkkinä kaikille jotka harkitsevat korttikikkailuja. Se ei välttämättä onnistu.
Tosin kun korttikikkailut tuli puheeksi, niin ainakin debit-korteillahan voi tietysti aina kikkailla niin että asettaa verkkomaksuihin alhaisen rajan (alle esim tuon kuukausimaksun), ja nostaa sitä rajaa vain tarpeen mukaan. Tottumuksista riippuen se voi olla toki liian hankala tapa elää (helpompaa jos löytyy useampi kuin 1 kortti), mutta itselleni siitä on tullut rutiinia: minun verkkomaksujen raja on normaalisti tyyliin 4 euroa päivässä, ja nostan sitä väliaikaisesti vain kun olen ostamassa netistä jotain sillä kortilla. Mitään palveluita mulla ei olekaan jatkuvassa tilauksessa automaattisella korttimaksulla.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 287
Tosin kun korttikikkailut tuli puheeksi, niin ainakin debit-korteillahan voi tietysti aina kikkailla niin että asettaa verkkomaksuihin alhaisen rajan (alle esim tuon kuukausimaksun), ja nostaa sitä rajaa vain tarpeen mukaan. Tottumuksista riippuen se voi olla toki liian hankala tapa elää (helpompaa jos löytyy useampi kuin 1 kortti), mutta itselleni siitä on tullut rutiinia: minun verkkomaksujen raja on normaalisti tyyliin 4 euroa päivässä, ja nostan sitä väliaikaisesti vain kun olen ostamassa netistä jotain sillä kortilla. Mitään palveluita mulla ei olekaan jatkuvassa tilauksessa automaattisella korttimaksulla.
Et nähtävästi käytä Mobilepaytä, kun tuo estää sen käyttämisen käytännössä kokonaan ellei jatkuvasti halua rajaa muutella.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 117
Et nähtävästi käytä Mobilepaytä, kun tuo estää sen käyttämisen käytännössä kokonaan ellei jatkuvasti halua rajaa muutella.
Ei tule käytettyä kuin superharvoin, ja silloin nostan rajaa väliaikaisesti. (Silti löytyy kahden pankin kortit, joten tarvittaessahan voisin toisen varata tuollaiseen ja toisen sitten näihin varovaisempiin nettimaksuihin ja kikkailuun...)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 600
Viestejä
4 237 883
Jäsenet
71 225
Uusin jäsen
johni

Hinta.fi

Ylös Bottom