Verotuksesta

Kyllä minä ainakin listaan KAIKKI kulut erikseen eriteltynä perusteluineen sekä miten suuren osuuden vähennän (50/100%).

Puhutkö nyt työhuonevähennyksestä? Minä tarkoitin noita työvälineitä, joihin esim. tietokone luokitellaan. Ei minulla veroehdotuksessa edes ole paikkaa mihin niitä voisi eritellä, vaan laitetaan pelkkä summa.

Puhutkö nyt työhuonevähennyksestä? Minä tarkoitin noita työvälineitä, joihin esim. tietokone luokitellaan. Ei minulla veroehdotuksessa edes ole paikkaa mihin niitä voisi eritellä, vaan laitetaan pelkkä summa.
Kyllä pääomatuloista tehtävien vähennysten lomakkeella (sekä "paperilomake 50B" että omaverossa) on paikka

4.3 Muut pääomatulojen tulonhankkimismenot
Ilmoita veroilmoituksestasi puuttuvat muut pääomatulojen tulonhankkimismenot tai korjaa ilmoituksesi tietoja
- Euromäärä
- Perustele, mistä tulonhankkimismenot ovat syntyneet?

Täyttöohjeessa neuvotaan
Verottaja sanoi:
Ilmoita tässä kohdassa esimerkiksi
  • tietokoneen hankkimisesta ja tietoliikenneyhteydestä tulleet kulut
...
Anna tarkempi selvitys tulonhankkimismenoista kohdassa "Perustele, mistä tulonhankkimismenot ovat syntyneet?

Kirjoitin muista kuluista(muut pääomatuloista tehtävät vähennykset), toki laitan myös työhuonevähennyksen osalta omat perustelut miksi olen tietyn suuruiseen vähennykseen oikeutettu.

Kirjoitin muista kuluista(muut pääomatuloista tehtävät vähennykset), toki laitan myös työhuonevähennyksen osalta omat perustelut miksi olen tietyn suuruiseen vähennykseen oikeutettu.
Joo, sekoitin nyt ansiotuloihin, siellä ei tartte eritellä, vaan laitetaan vaan summat.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 360
Jäsenet
82 337
Uusin jäsen
Siilikuningas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom