- Liittynyt
- 31.07.2019
- Viestejä
- 2 622
Kai noissa on jo suoraan tehtaalta niin pomminvarmat softat että niillä pystyy lentelemään ihan turvallisesti ilman päivityksiä. Jos noi lähtee jonkin beta-firmiksen kanssa Boeingilta ja Airbusilta liikennekäyttöön niin olisin aika huolissani.Enemmänkin mietityttää miten niiden koneiden softapuoli skulaa kun ei minkäänlaista päivitystä tule.
Näihin koneisiin kuitenkin jo jonkun verran on varmasti jo maan sisällä varaosia, ja jonkin verran jopa teollisuutta kyhätä niitä osia.
Vittuako lisensseistä yms väliä jos aikasemmat on ollut ulkomaille. Ei varmana kiinnosta.
Muista syistä lentokoneiden kaappaaminen olikin sitten suuren luokan munaus.
Tottakai osa on äskettäin huollettu ja osaa pitäisi jo huoltaa. Silti suurinosa noista varmasti lentää, jos ja kun venäjällä ei olla niin kovin tarkkoja turvallisuusasoissa. Omistuskuvioissa ei ole paljon ratkomista kun putin allekirjoitti lain, jolla ne voidaan kansallistaa. Jos erehtyvät johonkin länsimaahan laskeutumaan, niin sitten ne takavarikoidaan ja sitten pohditaan.
Olisi ihan mielenkiintoista että jos nuo maksamattomat liisarimaksut menee esim. käräjille jossain missälie koneiden omistaja sitten onkaan, ja tulokseksi tulee tuomio jossa Venäjän valtio määrätään maksamaan xx miljoonaa euroa, niin saako jossain päin maailmaa sikäläinen sheriffi näppiinsä sitten pyynnön, että Venäjän valtion omaisuutta pitää poimia talteen ja myydä velan maksuksi. Jos sellaista omaisuutta on, lähetystörakennuksia ei sentään voi panna vasaran alle.
