Myydään Varmilo VA109M, coiled keyboard-johto, Rovaniemi

Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
18
Noniin, kaikki siis samassa paikassa, samoilla toimitus- ja maksutavoilla!

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Rovaniemi
Toimitustapa: posti, matkahuolto, nouto
Maksutapa: MobilePay, käteinen, tilisiirrot

Myytävä tuote: Varmilo VA109M Näppäimistö [MX Red] ILMAN NÄPPÄINHATTUJA
Hinta:
90€ 80€ 75€ (160€)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 12/2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:

- EI SISÄLLÄ NÄPPÄINHATTUJA
- sopivat näppäinhatut saa kuitenkin ostettua parilla kympillä esim. maxgamingilta
- täysin käyttämätön, paketti avattu
- NÄPPÄINHATTUJEN KANSSA 160€

Myytävä tuote:
Näppäimistökaapeli usb-a to usb-c
Hinta:
40€ 30€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:

- kyseessä siis "coiled keyboard cable"
- piristääpi mukavasti setuppia, jos esteettömyys kiinnostaa!
- värinä toimii siis mdpc-x gulf blue

cable1.png


Rohkeesti vaan laittamaan viestiä niin sorvataan kaupat kuntoon!
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä se on nyt sen verran tiukka hinta jo että 45 posteineen, taikka 40+ postit ;)
 
Kokeiltiin hepillä jäätä kun varsinaisesti ei tarvetta mustalle :p Noh ilmoittele jos mieli muuttuu.
 
Tuo KBD67 pcb kiinnostaisi. Oon todennäköisesti tulossa pohjoiseen 31. Päivä ja olen pari viikkoa. niin voisin mahdollisesti ostaa tuon f2f jos ei ole mennyt siihen mennessä. Ajellaan Rollon läpi pohjoisempaan.
 
Viimeksi muokattu:
Sopiiko tuo KBD67 tohon myymääsi caseen? Jos sopii, voisin ostaa tuon casen toimitettuna tuolla 45€ mitä ylempänä lupailit.
 
Olen vkonloppuna pyörähtämässä Rollossa, niin voisin tulla ostaan toin
KBD67 pois kuleksimasta.
 
Päivitellääs nyt vähän kun tuli lisää myytävää. Lisättynä siis kuva + lubed Gateron Ink Black kytkimiä!
 
KBD67 Type-C pcb: tämähän oli siis ykkösversio kun näitä vaikuttaa olevan kaksi iteraatiota. Sattuuko olemaan hotswap?
 
Itseasiassa nyt on mulla jäänyt merkitsemättä tuo. Kbd67 on rev2-mallia, mutta hotswap uupuu.
 
Päivitystä:

- Myyty Gateron ink black-kytkimet
- Myyntiin lisättiin VA109M sen alkuperäisessä muodossaan eli jokainen näppäinhattu paikallaan!
 
Hattu saattaisi kiinnostaa. Tuo lie SA? Löytyykö kaapeli vielä? Onko tuo pastilliin vai kultaan taittuva keltainen? Usb-c?
 
Joo, näppäinhattu on SA. Kaapeli löytyypi, värinä toimii mdpc-x malliston vanilla sands. Ja kyllävain, usb-c to usb a kaapeli.
 
JEPS:

Artisan hattu myyty!
Vielä ois jäljellä Varmilon VA109M näppäimistö ja 65% näppäimistön piirilevy halvalla jos näppistä mielii rakentaa!
 
PÄIVITYSNOSTO:

KBD67 rev2 myyty!
Myynnissä enää Varmilo VA109M-näppäimistö. Tarjotkaahan jotain niin saadaan sekin jollekin käyttöön.
 
pääivitystä:

myyntiin lisätty näppäimistöön kaapeli, laita viestiä niin sovitaan joku kimppahinta näille!
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 843
Viestejä
4 411 344
Jäsenet
73 261
Uusin jäsen
Havihazard

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom