Myyty varattu 3080 MSI Suprim x Hämeenlinna.

Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
168
Myytävä tuote: MSI 3080 Suprim X
Hinta: 1300€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Joulukuu 2020 Verkkokauppa.com
:Löytyy kuitti takuu on voimassa.
Muuta huomioitavaa: EN lähetä tuotetta postiennakkona huonoista kokemuksista johtuen.



Hämeenlinna
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Noudon yhteydessä käteinen.


Kortin laitoin myyntiin, kun olen kyllästynyt tähän rahanmenoon mitä tämä harrastus on tuonut tullessaan. Voin myös miettiä vaihtoa/hyvitystä uuteen x-boxiin.
Jos on kiinnostusta, niiin voin samalla luopua warthog hotas setistä+pelituolista+ dcs pelilisensseistä.

päivitys : Kortti on toistaiseksi varattu. Palautetaan myyntiin mikäli ostaja ei nouda/maksa korttia.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
522
Huomautus - henkilökohtaisuudet
Mikä vastaus tämä on? Vaikutat kyllä sen verran keijolta että perutaan tarjous, vaikka vaihtasit päikseen.

Nojoo kyllä normaaleilla ihmisillä on ollut tapana kieltäytyä kohteliaasti jos ei ole tarvetta downgradeta + rahalle.
Jatka vaan samaa mallia!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
168
Mikä vastaus tämä on? Vaikutat kyllä sen verran keijolta että perutaan tarjous, vaikka vaihtasit päikseen.

Nojoo kyllä normaaleilla ihmisillä on ollut tapana kieltäytyä kohteliaasti jos ei ole tarvetta downgradeta + rahalle.
Jatka vaan samaa mallia!
Missä sitä välirahaa tarjosit?
 
Liittynyt
01.09.2020
Viestejä
58
Mikä vastaus tämä on? Vaikutat kyllä sen verran keijolta että perutaan tarjous, vaikka vaihtasit päikseen.

Nojoo kyllä normaaleilla ihmisillä on ollut tapana kieltäytyä kohteliaasti jos ei ole tarvetta downgradeta + rahalle.
Jatka vaan samaa mallia!
Mainitaan nyt seuranneena sivullisena että jos ollaan korttia myymässä maininnalla "olen kyllästynyt tähän rahanmenoon mitä tämä harrastus on tuonut tullessaan" ja vaihtokaupassa kelpaa uus Xbox, niin kenties myyjä ei ole tällä hetkellä niin hirveesti PC-pelaamisesta kuitenkaan kiinnostunut. Olishan asian tietenki voinu selvemmin ja/tai kohteliaammin ilmaista.
 
Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
168
Mainitaan nyt seuranneena sivullisena että jos ollaan korttia myymässä maininnalla "olen kyllästynyt tähän rahanmenoon mitä tämä harrastus on tuonut tullessaan" ja vaihtokaupassa kelpaa uus Xbox, niin kenties myyjä ei ole tällä hetkellä niin hirveesti PC-pelaamisesta kuitenkaan kiinnostunut. Olishan asian tietenki voinu selvemmin ja/tai kohteliaammin ilmaista.
EN nyt ihan käsittänyt tuon kaverin kimpaantumista, jos hän tarjoaa ilman välirahaa 3070 korttia vaihtoon, ja minä siihen vastaan hymynaamalla.
 
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
522
EN nyt ihan käsittänyt tuon kaverin kimpaantumista, jos hän tarjoaa ilman välirahaa 3070 korttia vaihtoon, ja minä siihen vastaan hymynaamalla.
Nojoo sori empä odottanut myyjän olevan niin pihalla että
3070 suprim x vaihossa?
tuon olettaa olevan päittäin vaihto, lähinnä kysymys että kiinnostaako downgrade.
 
Liittynyt
08.01.2021
Viestejä
87
Ei ole tullut vielä " Asiallisia" tarjouksia. En mielellään postita, mutta jos rahat ensin tilille, niin voin harkita. Mieluiten tekisin kauppaa face to face.
Turhan kaukana että voi face to face tehdä :) onko " asiallinen" tarjous jos tarjotaan 1050€ vai onko joku jo enemmän tarjonnut
 
Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
168
Turhan kaukana että voi face to face tehdä :) onko " asiallinen" tarjous jos tarjotaan 1050€ vai onko joku jo enemmän tarjonnut
Ihan asiallinen tarjous on, mutta haluasin kyllä muutaman satasen vielä lisää. siis 1300€ pidän viel hinnan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 533
Viestejä
4 286 670
Jäsenet
71 678
Uusin jäsen
Milook

Hinta.fi

Ylös Bottom