Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisivat voineet vaikka sanoa, että epäilevät mua huijariksi, ja siksi pitää arpoa jotain puhelimessa. Nyt vaan stonewallattiin ja sanottiin, että on pakko soittaa heille.
Eikö noissa tapauksiss homma mene niin, että korttiyhtiö soittaa kortin haltijalle ja varmistaa että homma on ok. Tai näin ainakin kolleegalle kävi kun kortin tiedot oli varastettu ja sillä yritettiin maksaa jotakin ostosta toisella puolella maailmaa.Ei kyse ole siitä, että liike epäilisi sinua jostain. Maksukorttijärjestelmä vain on syystä tai toisesta nostanut lipun pystyyn, että tämä tilaus vaatii jotain lisävarmistusta. Tähän ei välttämättä tarvita muuta kuin vähän isompi tilaus, etenkin kun se toimitetaan ulkomaille.
IMHO, vaikka ärsyttävätkin, kun kohdalle sattuvat, tällaiset lisävarmistukset on yleisesti ottaen ihan hyvä juttu, koska ne vaikeuttavat ainakin isompien huijausten tekoa.
Ei. Oletan, että kataloogista tulee tavarat oikealle autolle rekkarin perusteella. Ei näemmä tule.Oliko sulla se palautustakuu ostettuna?
Luki tottakai. Toinen vaihtoehto että varaosanumero vaihtunut koriin mennessä, kun tuo väärä osa tosiaan korissakin oli, eli ei oltu kys. lafkan tapaan tuikattu pakettiin jotakin vähän sinnepäin.Lukiko siinä osan kohdalla kuitenkin oman autosi tiedot? Eihän tuommoisiin rekkarihommiin ikinä pidä luottaa sokeasti. Kyllä minunkin auton rekkarilla tulee monenlaista osaa tyrkylle ja pitää erikseen tarkistaa listalta, että onko se minun autoon käypä. Se rekkari antaa vain auton summittaisen tyypin vuosimalleista välittämättä.
On kyllä erikoista, kun sitten chatissä annat auton rekkarin, niin ne näkee auton tarkat tiedot ja osaavat kertoa mikä osa autoon käy.
TecDoc inside, eli tavarat toimitetaan todennäköisesti Autodocin varastosta.
Minulla paloi käpy autodocin toimintaan. Tilasin alatukivarren, jonka pallonivelestä oli mutteri kadonnut ja piti sitten koko pallo siihen vaihtaa. Tarjosivat ensin 5€ hyvitystä, mitä en hyväksynyt. Koetti ehdottaa, että kävisin kaupasta uuden mutterin siihen tai käyttäisin vanhaa. Koetin selittää, että ei siihen kruunumutteria erikseen mistään saa ja kierrekin on erikoinen, vanha on ruostunut paskaksi ja jouduin jo asentamaan tukivarren, että sain auton katsastettua. Sitten vaihtui suomenkielinen aspa mukaan ja taas tarjosi 5€. Vastasin, että ei käy. Seuraavaksi halusivat, että palautan tukivarren. Tuohon sitten, että se on jo autossa kiinni, ettei sitä voi palauttaa. Tämän jälkeen ilmoitti, että olen hyväksynyt osan, eivätkä hyvitä mitään. Ilmoitin sitten, että laitan luottokorttiyhtiön selvittämään asiaa, niin muuttui ääni kellossa ja kysyi minkälaista hyvitystä haluan. Ilmoitin, että vähintään 10,90€, mitä uusi pallonivel maksoi. Sen sitten mukisematta maksoivat. Ensin asiakastilille, mutta lopulta palauttivat rahat pankkitilille, kun ilmoitin, etten teiltä enää mitään tule ostamaan.
Tuohon sananvaihtoon meni varmaan pari viikkoa ja useampi kymmenen s-postia, jossa sama asia piti käydä kerta toisensa jälkeen lävitse.
TecDoc inside, eli tavarat toimitetaan todennäköisesti Autodocin varastosta.
Sinun mielestä siis fixus on kanssa samaa autodocin kanssa?Eipä tuota TecDocia paljon muilla varaosamyyjillä näe, tai ainakaan mainosteta, kuin noilla sivustoilla.
Sen mitä vähän vertasin autodociin, niin karsitummin löytyy osia, mutta samat kuin autodocilta, ja hinnat muutaman euron sisään samat. Voi olla, että rajaavat tuloksia tarkemmin, kuin autodocin omat sivut. Layout noudattelee autodocin kanssa samaa linjaa. Väittäisin olevan samaa paskaa muidenkin autodoc sivustojen kanssa, vaikka tuo sivusto onkin rekisteröity Latviaan.
Ihan mielenkiintoinen tapaus kävi porukoilla, kun tilasin Neobrothersilta uuden alatukivarren Saab 9-3 Sport Sedaniin.
Neobrothers on siis Saab-osiin erikoistunut kauppa briteissä, ainakin aiemmin oli hyvässä maineessa.
Meylen osaksi mainostettiin ostaessa ja aiemmin on toiminut kiitettävän hyvin kaikki tuolta ostetut, mutta nyt viikon ajon jälkeen alapallonivel taas löysä. Meni siis vaihtoon alatukivarsi, kun katsastuksessa pomppasi väljän pallonivelen takia. Pitää vaihtaa koko tukivarsi tuossa mallissa.
Lienee jo tehtaalta lähtiessä ollut viallinen osa, mutta eipä tuota asentaessa tietenkään ymmärtänyt ruveta kiskomaan, että onko välystä vai ei. Toisen puolen nivel useamman vuoden vanha eikä ongelmaa. Suuntaukset on pyöristä tarkistettu myös.
Laitoin viestiä aspaan, jäämme seuraamaan miten keissi etenee.
Autodocilta on tullut useamman kerran tilattua ja saatu mitä on tilattu. Tosin en koskaan hae sopivia tuotteita rekisterinumerolla vaan pelkästään varaosanumeroilla jotka kaivan volkkarin omista osaluetteloista. Vanhojen paskojen kanssa joutuu paljon miettimään kun ei ole mikään tae että autossa kiinni olevat osat on sitä mitä tehtaalta on aikanaan tullut.
Jeps omakohtaisesti tuli huomattua vuosituhannen alkupuolella että autoani oli valmistettu kahdella eri laturin kiinnityksellä ja ainioastaan kiinnitysreikien mittaaminen antoi varman tiedon siitä kumpi malli autossa oli. Tämä oli ihan romisvaraosa ja onneksi naapurin peltiseppä poras reiät sopiviksi kun varaosassa oli liian pienet.Vanhojen paskojen kanssa joutuu paljon miettimään kun ei ole mikään tae että autossa kiinni olevat osat on sitä mitä tehtaalta on aikanaan tullut.
Sama juttu, ei ole ollut mitään ongelmia... ainakaan vielä. Juuri eilen tilasin taas pari osaa ja jänskättää että milloin osuu kakka tuulettimeen ja paketissa onkin jotain ihan muuta kuin mitä tilasin. Varmistin vielä chatissa, että en halua tilalle minkään muun valmistajan osia kuin niitä mitä tilasin, mikäli juuri samoja merkkejä ei jostain syystä olisikaan saatavilla. Kovasti vakuuttelivat, että vain sitä tulee mitä tilasin, mutta saas nyt nähdä.Autodocilta on tullut useamman kerran tilattua ja saatu mitä on tilattu. Tosin en koskaan hae sopivia tuotteita rekisterinumerolla vaan pelkästään varaosanumeroilla jotka kaivan volkkarin omista osaluetteloista. Vanhojen paskojen kanssa joutuu paljon miettimään kun ei ole mikään tae että autossa kiinni olevat osat on sitä mitä tehtaalta on aikanaan tullut.
Sparetolta tilasin ke klo 15:15 audi s8:iin ATE etujarrulevyt. 24kg rautaa oli perjantaina vähän klo 10 jälkeen Viialassa pajalla. Harvinaisen nopea toimitus omasta mielestäni suht "erikoisosalle", käsittääkseni noita levyjä kun on käytetty ainoastaan tossa autossa 99-02... Pakattukin oli paljon paremmin kun Aerolla. Paksua pahvia paketti, ja tyhjä sivu täytetty pienellä pahvilaatikolla, ettei kamat hölsky paketin sisällä. Sparetolta kaikki osat tulleet aina tosi hyvin pakattuina.
Olemme saaneet viime aikoina paljon yhteydenottoja asiakkailta, jotka ovat sekoittaneet meidät saksalaiseen kilpailevaan yritykseen. Saksalainen yritys on valinnut hyvin samantyylisen nettiosoitteen, kuin meillä, ja tästä syystä sekaannuksia on tapahtunut. Haluaisimme muistuttaa asiakkaitamme, että me emme ole missään tekemisessä k.o. yrityksen kanssa ja meiltä saatte palvelua aina suomeksi ja ongelmatilanteiden ratkominen sujuu sulavasti kuten aina ennenkin.
Olkaa tarkkana, että kun etsitte tuotteita sivuiltamme nettiosoite on Varaosa24.fi eikä jotain sitä muistuttavaa.
Varaosa24.fi toivottaa kaikille aurinkoista alkanutta kesää!
Spareto... Pakko kehaista taas, tilasin japan partsin levyjarrut kaikki ja jarrupalat, eteen oli levyissä 28pv odotus aika mutta lupasivat nopeuttaa levyjen saantia, tilasin tiistaina 11.12 ja tavarat lähti tänään 12.12! Lisäksi kaikki osat maksoivat noin puolet siitä mitä suomen firmoissa ja kuitenkin laatumerkkiä.
Jaa millä tavalla? Jaa toki kokemuksesi, ainakin omalla kohtaa ne osat on ollut hyviä ja laadukkaita.Hyvin kaukana laatumerkistä tuo merkki.
En halua olla vaikea mutta jotain perusteluja kaipaisin? Ostin pallonivelen ja alatukivarren ja laadultaan ne oli juuri hyviä. Hinta oli puolet alkuperäisosan hinnasta ja ainakin vielä on osat ehjinä autossa ilman ongelmia.Kyllähän japan parts on halpismerkki ja osat sen mukaisia. Voihan se halpakin osa joskus hyvä olla, mutta kyllä minä japan partsia välttelen.
Noh omalta kokemukselta voin kertoa että olen maksanut ihan alkuperäisosista paljon ja ainakin kyseinen japan parts ei taas ole kertaakaan feilannut, monesti mukana tulee kaikki tarvittava lisähööperi jota niissä alkuperäisosissa ei tule mukana mutta niitä tarvii. Joten itse sanoisin että Japan Parts on hyvä varustemerkki ja itsellä on vain positiivisia kokemuksia. Toki jos on epämieluisia kokemuksia niin mielellään kuulisin niistä ja mielellään hyvin yksityiskohtaisesti sitten kanssa eikä mitään "paska merkki" vaan kunnolla sitä inffoa ja kokemusta (miksi olis huono, miten? jne)Kyllä sen eron huomaa, kun jonkun laatuvalmistajan osaan vertaa. Ei kai japan parts mitään itse valmista, vaan paketoi muiden halpavalmistajien osia omaan pakettiin?
SKF:kin paketoi fagin (tai muun merkin) laakereita omiin paketteihinsa, jos ei satu omaa tuotantoa olemaan kyseisestä mallista.Kyllä sen eron huomaa, kun jonkun laatuvalmistajan osaan vertaa. Ei kai japan parts mitään itse valmista, vaan paketoi muiden halpavalmistajien osia omaan pakettiin?
Sillä on merkitystä siksi, että toisten tuotteita paketoivien "valmistajien" tuotteet eivät ole automaattisesti kuraa.Ja tällä oli merkitystä? SKF tekee yhteistyötä laatuvalmistajien kanssa, kun taas japsipartsilla ei laadun kanssa ole mitään tekoa. Kaikki käy.
Tänään tuli tilaus Autodoc:sta. Tilattu 2.1 illalla, eli saapui neljäntenä arkipäivänä tilauksesta! Ei ole ennen tullut näin nopsaan, hyvä homma. Noin 10% halvempaa oli täältä kuin olisi ollut Alvadissa, muualta en katsellut.
Mutta myös ensimmäistä kertaa tilauksesta puuttuu yksi artikkeli.. Ei onneksi paljon haittaa (kolmen euron öljytikku ), mutta kai se täytyy palautetta/kyselyä laittaa.. Vaikea uskoa, että tulisi jälkikäteen omana lähetyksenä. Olin katsovani tilatessa, että kaikkia osia on varastossa.
Eli edelleen Autodoc:sta minulla 95% positiivista sanottavaa.
Öljytikku tuli tänään omassa valtavassa paketissa! UskomatontaTänään tuli tilaus Autodoc:sta. Tilattu 2.1 illalla, eli saapui neljäntenä arkipäivänä tilauksesta! Ei ole ennen tullut näin nopsaan, hyvä homma. Noin 10% halvempaa oli täältä kuin olisi ollut Alvadissa, muualta en katsellut.
Mutta myös ensimmäistä kertaa tilauksesta puuttuu yksi artikkeli.. Ei onneksi paljon haittaa (kolmen euron öljytikku ), mutta kai se täytyy palautetta/kyselyä laittaa.. Vaikea uskoa, että tulisi jälkikäteen omana lähetyksenä. Olin katsovani tilatessa, että kaikkia osia on varastossa.
Eli edelleen Autodoc:sta minulla 95% positiivista sanottavaa.
Autodocissa on erittäin häiritsevää, kun on kaikenlaisia merkkejä. Miksei ne tee itse tuotetestejä, että minkä laatuisia ovat keskenään.
Ja miten kuvittelet, että ne voitaisiin testata?
Vähintään silmämääräinen arvio tuotteesta. Täsmääkö mitat. Lisukkeet jne.
Meinaat, että jollain on aikaa aukoa miljoonan varaosan paketit, mitata ja antaa valistunut arvaus niiden laadusta
Onko Autodocissa näkynyt ilmaisia postikuluja? Tosi usein oli tietyn hinnan ylittäessä ilmaiset postarit, mutta nykyään ei taida olla?
Autodocilta tuli vihdoin paketti jossa ei yhtäkään osaa ollut vaihdettu Starkkiin. Tilasin siis lähinnä Boschia ja Swagia, ja yhden Trucktecin osan jouduin ottamaan, kun ei parempaa ollut.
Ovat ehkä saaneet hiukan noottia tuosta osien vaihtelusta, tai sitten minulla kävi tuuri.
V*tun Autodoc.
Tilasin Mapcon jarruosia ja olivat vaihtaneet ilman, että kysyivät noihin Stark osiin.
No Starkin jarrupalat olivat vääränlaiset ja näitä pitäisi nyt palauttaa.
Ihan saisi itse palautuksen maksaa n. 18€ jarrupaloista.
Eivät ymmärtäneet vaikka yritin rautalankastakin vääntää.
Tuskin ihan heti tilaan uudelleen, kun ei edes anteeksi pyyntöä tullut chatissa.