Vain F2F vaihdot kiinnostavat
Tarjolla:
-Gigabyte X99 emo, josta fyysisesti puuttuu ylin pci-e paikka. Muuten pitäisi toimia, ei ole maltillisen hintaista prossua tullut vastaan täällä puolessa vuodessa, niin en ole testannut
-Edelliselle sopiva (+AM4 ja TR) käyttämätön freezer 33 eSport jäähy, takuukuitti ehkä.
-Gigabyte 780 TI, uunitettu mutta sittemmin ongelmitta toiminut. Voidaan testata toimivuus sinun tai minun koneessa ja sen jälkeen ostajan vastuulla.
-512gb sata SSD, takuuta ehkä jäljellä.
-2x 120gb sata ssd, takuuta on
-Arctic 120mm AIO, vissiin tallessa vain AM4 kiinnikkeet
-AM4 vakiojäähy R5 1500 mallille (Wraith stealth?)
-Superflower gold 550W poweri
-Rosewill (superflower OEM) 550W platinium modulaarinen poweri
-500gb HDD
-Sisäisesti hieman leikelty dell mATX koppa
(-2x4gb DDR4 jonka pitäisi kulkea 3200mhz AM4, nämä vaihdossa vain 2x8gb settiin)
Hankintalistalla:
-Vähän käytetty/uusi +600w minimissään gold-hyötysuhteen poweri, jossa +5v takuuta.
-Takuullinen fullhd-näyttis (rx 570, gtx 1060 3gb)
-SSD, m.2, pci-e 120gb ja isommat, SATA 1t ja isommat.
-2x4 gb tai 2x8 gb DDR4 min 3000mhz
-Näppis silent red kytkimillä (/punaiset + o-renkaat)
Rahaa voi liikkua suuntaan tai toiseen. Voihan sitä koittaa tarjota muutakin mitä olen listannut, mutta ensisijaisesti noita.
Takuuttomia näyttiksiä ja powereita en kaipaa kun niitä on jo.
Tarjolla:
-Gigabyte X99 emo, josta fyysisesti puuttuu ylin pci-e paikka. Muuten pitäisi toimia, ei ole maltillisen hintaista prossua tullut vastaan täällä puolessa vuodessa, niin en ole testannut
-Edelliselle sopiva (+AM4 ja TR) käyttämätön freezer 33 eSport jäähy, takuukuitti ehkä.
-Gigabyte 780 TI, uunitettu mutta sittemmin ongelmitta toiminut. Voidaan testata toimivuus sinun tai minun koneessa ja sen jälkeen ostajan vastuulla.
-512gb sata SSD, takuuta ehkä jäljellä.
-2x 120gb sata ssd, takuuta on
-Arctic 120mm AIO, vissiin tallessa vain AM4 kiinnikkeet
-AM4 vakiojäähy R5 1500 mallille (Wraith stealth?)
-Superflower gold 550W poweri
-Rosewill (superflower OEM) 550W platinium modulaarinen poweri
-500gb HDD
-Sisäisesti hieman leikelty dell mATX koppa
(-2x4gb DDR4 jonka pitäisi kulkea 3200mhz AM4, nämä vaihdossa vain 2x8gb settiin)
Hankintalistalla:
-Vähän käytetty/uusi +600w minimissään gold-hyötysuhteen poweri, jossa +5v takuuta.
-Takuullinen fullhd-näyttis (rx 570, gtx 1060 3gb)
-SSD, m.2, pci-e 120gb ja isommat, SATA 1t ja isommat.
-2x4 gb tai 2x8 gb DDR4 min 3000mhz
-Näppis silent red kytkimillä (/punaiset + o-renkaat)
Rahaa voi liikkua suuntaan tai toiseen. Voihan sitä koittaa tarjota muutakin mitä olen listannut, mutta ensisijaisesti noita.
Takuuttomia näyttiksiä ja powereita en kaipaa kun niitä on jo.