Vanha PC

Liittynyt
21.04.2022
Viestejä
1
Olisikohan täällä kellään tietoa vanhoista koneista tai niiden arvosta? Googlen kautta ei tunnu löytyvän vastauksia.
Itsellä siis ajautui käsiin tällainen Hyundai Electronics SUPER 386SE kone ja samalta valmistajalta 14” vga värimonitori, laatikoissa on myös näppäimistö, hiiri ja MS-DOS korput.
Konetta ei todennäköisimmin ole koskaan käytetty muuta kuin vähän jos ollenkaan.
Itse en koneella mitään tee ja tällä hetkellä kerää vain pölyä huoneen nurkassa.
 

PyleP

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 081
itse laittaisin tonne SER-jätemyyntiosastolle

ja hintapyynniksi jotain mikä itsestä tuntuu käsittämättömältä :smoke:

siinä sitten tarjouksia vastaanottaen.

toimiva(?) paketti varusteineen vs. keräilijä saattaa johtaa jännään tulokseen
 
Liittynyt
01.11.2020
Viestejä
1 307
Nostalgiaa. Itselläni oli 386DX CPU, mutta tuossa taitaa tämän alla olevan sivun mukaan hitaampi 386SX. Eikö tuollainen jo ole tulipaloriski. ;) Voihan siitä pyytää paljon jos on soiva peli. Ehkä joku tarttuu vintageen.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
218
Suosittelen että laitat huutonettiin niin siellä se hinta muodostuu oikeaksi.
 
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
265
Testaa toimivuus ja arvioi kuntoluokka. Rahallista arvoa ei tuskin tässä ikäluokassa vielä ole.
Ebaystä saman ikäistä ja tehoista rautaa etsimällä voi löytyä suuntaa antava hinta, jos ei vastaavia ole myynnissä.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
218
Testaa toimivuus ja arvioi kuntoluokka. Rahallista arvoa ei tuskin tässä ikäluokassa vielä ole.
Ebaystä saman ikäistä ja tehoista rautaa etsimällä voi löytyä suuntaa antava hinta, jos ei vastaavia ole myynnissä.

retroraudan hinta on nyt nousussa, varsinkin jos toimiva.

Ota kuvat, testaa toimivuus. Kuva bootmenusta missä näkyy koneen tietoja ja laita huutonettiin se. Laita linkki vielä tänne niin laitan sen fasen retroryhmään.
 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 729
Mua ainakin kiinnostaisi näyttö omaan retroprojektiin, miksei koko konekin..
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
218
Mietin että ehkä ei oikeasti kannata mennä lyömään virtoja päälle siihen koneeseen ilman tarkistamista jos ei tiedä mitä tekee. Tuo on kuitenkin seissyt laatikossa muutaman vuosikymmenen jo.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 236
Viestejä
4 326 983
Jäsenet
72 187
Uusin jäsen
luskikon

Hinta.fi

Ylös Bottom