Moro
Olen tällä foorumilla uusi ja ihan siksi kirjauduin kun tuntuu että täällä on asiantuntevaa sakkia kodin kameravalvonnan tiimoilta.
Olen hankkimassa omakotitaloon 3-4 kameran tallentavaa WIFI systeemiä ja herkkuna siinä saisi olla vielä kännykästä seurattava sovellus.
Onhan niitä Suomesta ja muailmalta saatavana valmiita systeemejä mutta pihinä immeisenä jos osina saisi vielä sopivammin.
Jotain olen netistä jo katsellut mutta kun en niistä oikein tiedä ajattelin täältä kysellä.
Tässä
Täydellinen langaton WiFi-valvontapaketti, jossa 2 kameraa olisi yksi valmis vaihtoehto,yksi tai kaksi kameraa lisää mutta tässä ei esim. sanota mikä on kameran toimintamatka.
Toimintamatka vaatimukset olisi kuvasta jossa reititin on vihreä täplä kameralta 1 muutma metri,kameralta 2 suoraan muutaman seinänläpi n. 25 metriä,kameralta 3 n. 10 metriä,kameralta 4 alle 20 metriä ja kameralta 5 alle 35 metriä.
Alussa mainitsin että 3 tai neljä kameraa,kuvan kamerat 2 ja 3 voisivat olla joko tai kuten myös kamerat 4 ja 5.
Joitain kameroita olen katsellut netistä mm.
ESCAM Moon QP02 1080P WiFi Panoramic Fisheye Infrared Camera H.264 2 Megapixel 180 Degrees IP66 Waterproof IP Camera - White mutta jos hankkii osat yksittäin niin minkälainen pitää sen kiintolevytallentimen olla että siinä olisi se kännykkäsovellusmahdollisuus.
Saa mielellään ehdottaa erilaisia mahdollisuuksia,niin ja kamera kai saisi olla se 1080P vai kuinka.