Osaisikohan täällä joku auttaa pätkivän valokuidun kanssa, kun Telialta apua ei näköjään saa.
Yhteys tosiaan pätkii noin puolen tunnin sykleissä siten, että yhteys toimii noin puoli tuntia ja katkeaa taas noin puoleksi tunniksi. Kun yhteys on poikki, niin kuitupäätteen wan-valo ei pala. Kokeilin myös laittaa läppärin suoraan kiinni kuitupääteeseen, mutta ei toimi. Tällä halusin sulkea sen, ettei reititimessä ole vikaa. Kuitupäätteen ja reitittimen olen käyttänyt virrattomana useampaan kertaan.
Telialle on vikailmoitus tehty noin viikko sitten, mutta mitään ei ole kuulunut sen jälkeen. Sain silloin heti tekstiviestillä kuittauksen, että vikailmoitus vastaanotettu.
Yhteys tosiaan pätkii noin puolen tunnin sykleissä siten, että yhteys toimii noin puoli tuntia ja katkeaa taas noin puoleksi tunniksi. Kun yhteys on poikki, niin kuitupäätteen wan-valo ei pala. Kokeilin myös laittaa läppärin suoraan kiinni kuitupääteeseen, mutta ei toimi. Tällä halusin sulkea sen, ettei reititimessä ole vikaa. Kuitupäätteen ja reitittimen olen käyttänyt virrattomana useampaan kertaan.
Telialle on vikailmoitus tehty noin viikko sitten, mutta mitään ei ole kuulunut sen jälkeen. Sain silloin heti tekstiviestillä kuittauksen, että vikailmoitus vastaanotettu.