• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Vakuumipakkausrulla FoodMax 22 cm x 5 m 2 kpl UV-MAX, 1€

Missään myymälässä ei saatavilla ja postikulut 5€ hienoa.
Ei ilmeisesti saa myymälänoudollakaan. Ei ainakaan ollut mahdollisuutta valita.
Olihan siellä präntti:
"Tuote toimitetaan lähes poikkeuksetta Tokmannin ulkopuolisista varastoista. Tästä syystä tuotetta ei voi tilata noudettavaksi myymälöistämme, vaan se toimitetaan ainoastaan Postin tai muiden kuljetusyhtiöiden kautta."
 
Ei ilmeisesti saa myymälänoudollakaan. Ei ainakaan ollut mahdollisuutta valita.
Olihan siellä präntti:
"Tuote toimitetaan lähes poikkeuksetta Tokmannin ulkopuolisista varastoista. Tästä syystä tuotetta ei voi tilata noudettavaksi myymälöistämme, vaan se toimitetaan ainoastaan Postin tai muiden kuljetusyhtiöiden kautta."

Joo, ainoastaan postilla min 4.80e.

Mutta silti :thumbsup:
 
Viimeksi tilasin näitä kun oli edellinen tokmanniklubi -20%, olivat jo silloin poistotuotteena mutta korkeammalla hinnalla. Nyt sen verran hinta tippunut että lähti 20 pakettia varastoon kun näitä kuluu jatkuvasti, plus samalla muutama muu painava tuote jota ei itse tee mieli kantaa kotiin, ja 8,90€ kotiinkuljetus alkaa kuulostamaan järkevältä.
 
Kiitoksia! Piti laittaa kans miedot 5kpl tulemaan samalla kun keräilee vessa-ja talouspaperit, pyykinpesuaineet ja muut hässäkät samaan. Tällä kertaa sattui olemaan jopa klubitarjoukset parempi kuin -10e uutiskirjeen jekutus.

Ps. Siis juu ilmaisella myymälänoudolla sai tilattua koko setin.
 
Viimeksi muokattu:
Hei,



Pahoittelemme, että meillä on sinulle harmillisia uutisia.



Valitettavasti emme voi toimittaa alla mainittuja tuotteita, vaan tulemme palauttamaan rahat takaisin. Kun rahapalautus on tehty, saat ilmoituksen sähköpostitse, että olemme käsitelleet palautuksesi.



6420071080352 Pakkausrulla 2kpl 22cmx5m UV-MAX
 
Hei,



Pahoittelemme, että meillä on sinulle harmillisia uutisia.



Valitettavasti emme voi toimittaa alla mainittuja tuotteita, vaan tulemme palauttamaan rahat takaisin. Kun rahapalautus on tehty, saat ilmoituksen sähköpostitse, että olemme käsitelleet palautuksesi.



6420071080352 Pakkausrulla 2kpl 22cmx5m UV-MAX

Sama viesti tuli myös tänne.
 
Soitto aspaan ja peruutus lopustakin tilauksesta. Sanoivat että saldot oli varastolla väärin rullissa.
 
Viimeksi muokattu:
Samaa paskaa tännekin...Tuo Tokmannin verkkokauppa on kyllä muutenkin yksi kupliva ripuli, joten ei sinäänsä yllättänyt, että tällaista töhöilevät vielä lisäksi. Taidanpa perua itsekin loputkin tilauksestani.
 
Viimeksi muokattu:
"Jos tarjoustuote loppuu kesken, kuluttajalla on oikeus saada vastaava tuote tilalle. Kuluttajilla on oikeus odottaa, että liike on tosissaan tuotteita mainostaessaan eli tuotetta on liikkeessä saatavilla, kun mainos on julkaistu. Jos tarjoustuote loppuu kesken, asiakkaalle on annettava ainakin mahdollisuus ostaa se myöhemmin tarjoushintaan tai annettava vastaava tuote tilalle. Turhasta käynnistä liikkeen on korvattava matkakulut asiakkaalle. Muu hyvitys edellyttää sen miettimistä miten huolellisesti liike on toiminut tarjouskampanjan järjestämisessä, koska yllättäviä tapahtumia voi aina sattua. Varasto voi varotoimista huolimatta loppua kesken tai mainokseen on tullut aito virhe. Jos kampanja on suunniteltu huolimattomasti, liikkeen on hyvitettävä asiakkaan turhasta käynnistä aiheutuneet matkakulut. Jos kampanja on laadittu selkeän piittaamattomasti, asiakkaalla saattaa olla jopa oikeus ns. kateostoon, eli hän voi ostaa tuotteen muualta ja vaatia hinnaneroa kampanjatuotteen liikkeeltä. Verkkokaupan tarjous on myös mainostajaa sopimusoikeudellisesti sitova. Kun kuluttaja on hyväksynyt tarjouksen, sitova sopimus on syntynyt. Tarjous on hyväksytty esimerkiksi silloin, kun kuluttaja on tilannut tuotteen verkkosivujen tilauskaavakkeella." (lähde: Kuluttajavirasto)

Tähän olen pari vuosikymmentä vedonnut näissä tapauksissa kun verkkokaupasta pystyy ostamana (ja maksamaan) jotain, mutta heti perään tulee peruutus ja ilmoitetaan, että "saldovirhe, sorry". En tiedä kannattaako tästä nyt kitistä, että maksaako vaivaa, mutta yleinen vinkki.

P.S. Sivu, josta aikoinani olen tuon tekstin kaapannut ei ole enää olemassa, mutta näin on Kuluttajavirasto aikoinaan linjannut asiasta ja uskoisin, että pätee edelleen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
285 405
Viestejä
4 901 603
Jäsenet
78 971
Uusin jäsen
Iamalexandra

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom