Myyty /Vaihdetaan Macbook Pro 15 (2017 touch bar, i7, 16gb, radeon 560 yms) *Valkeakoski*

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Otsikon mukainen Macbook Pro 15 myyntiin tai vaihtoon, vaihdossa käy PC läppäri. Mikään muovinen markettikone ei oikein nappaa joten niitä todnäk turha edes ehdottaa. Vaihdokki myös 15", 14" voi tarjota myös

Macbookin takuu umpeutunut, koneeseen on kuukausi sitten vaihdettu näppis applen "takaisinkutsu kamppiksessa" (tässä oli alunperin siis se todella surkea näppis, ei ole enää). Samalla reissulla vaihdettiin näyttö kotivakuutuksen piikkiin. Eli näyttö on käytännössä ihan iskemätön.

2.9ghz core i7
16gb ram
Radeon Pro 560 4gb (+ intel 630)
512gb ssd

Kone toimitetaan MacOS mojave sisällä ja "oobe tilassa", eli kone nollattu ja puhdas asennus, kyselee sinulta tiedot kun käynnistät koneen ensimmäistä kertaa.

Näyttäisi karvalakimmat mallit menevän +2000e hintaan hopeisessa omenassa (siellä en myy enää ikinä mitään, imac pron siellä juuri hetki sitten myin ja se oharien tekijöiden määrä oli jotain aivan järkyttävää) joten laitetaan hinnaksi 2000e niin päästään nopeisiin kauppoihin.

Macbookin loota ei ole tallessa, kauppaan kuuluu kone ja laturi. Postitus onnistuu (maksu ensin tilille) mutta mieluummin nouto Valkeakoskelta tai treffit esim puolivälissä matkaa.

Olen itse juuri tällähetkellä reissussa, kaupat mahdollista toteuttaa perjantaista alkaen, jos ostajalla on tosi kiire niin koneen voi noutaa Valkeakoskelta kyllä nyt jo mutta sitten se pitää itse asennella uusiksi.
 
Viimeksi muokattu:

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Ylös. Vaihdossa välirahana kelpaa joku vähän vanhempikin laite, esim T460/560, E7450, 840 G2/850 G2

Kunhan varustetaso on kohdallaan, mitään 1366x768 tn näytöllisiä en kelpuuta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 596
Viestejä
4 252 871
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Eero.hk

Hinta.fi

Ylös Bottom