Hei,
Aloitetaan sillä etten tiedä koneista mitään.
Olen hakemassa itselleni valmiiksi kasattua tietokonetta pelikäyttöön.
Haluaisin että valitsemani kone kestäisi käytössä reilun aikaa, toki sisuksia voi päivitellä kun sen aika tulee.
Tällähetkellä koneeni on senverta huono (valmis paketti vuodelta 2014) että on harmittanut ettei joitain pelejä ei sen rajoittuvuuden takia ole päässyt pelaamaan.
Pelit joita minä ja miesystävä pelaamme tällähetkellä ovat :
World of Warcraft, World of Tanks, Tomb Raiderit, Metro, rekkasimulaatiot.
Genret jotka kiinnostavat ovat MMO, simulaatiot (rekat, lentokoneet lähinnä), toiminta ja seikkailu.
Sekä itselläni että miesystävällä olisi toiveena että kone pyörittäisi pelejä high/ultra asetuksilla.
(Se mikä kaikki tähän vaikuttaa ei tosin ole itselläni tiedossa).
Hinta? Kone saisi maksaa maksimissaan 2500€, mieluummin 2000€ paikkeilla.
Haemme kuitenkin pelikonetta joka kestää pitkään käytössä ja jota ei ole aivan heti päivitettävä.
Tälläisiin vaihtoehtoihin törmäsin selatessani Jimm'siä.
Hakukriteerini oli lähinnä 2080Super näytönohjain.
Näytönohjaimen ei ole oltava Nvidia 2080S, mutta minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut konetta muullla kuin Nvidian näytönohjaimella.
Osaisiko täältä foorumilta joku tai jotkin antaa neuvoja koskien ylläolevia valmispaketteja?
Entä onko kommentoimista koskien tuota että mitä koneelta vaatii high/ultra grafiikka asetuksilla pyöriminen?
Tai löytyykö jotain vielä parempaa ottaen huomioon tuon ylläolevan?
Aloitetaan sillä etten tiedä koneista mitään.
Olen hakemassa itselleni valmiiksi kasattua tietokonetta pelikäyttöön.
Haluaisin että valitsemani kone kestäisi käytössä reilun aikaa, toki sisuksia voi päivitellä kun sen aika tulee.
Tällähetkellä koneeni on senverta huono (valmis paketti vuodelta 2014) että on harmittanut ettei joitain pelejä ei sen rajoittuvuuden takia ole päässyt pelaamaan.
Pelit joita minä ja miesystävä pelaamme tällähetkellä ovat :
World of Warcraft, World of Tanks, Tomb Raiderit, Metro, rekkasimulaatiot.
Genret jotka kiinnostavat ovat MMO, simulaatiot (rekat, lentokoneet lähinnä), toiminta ja seikkailu.
Sekä itselläni että miesystävällä olisi toiveena että kone pyörittäisi pelejä high/ultra asetuksilla.
(Se mikä kaikki tähän vaikuttaa ei tosin ole itselläni tiedossa).
Hinta? Kone saisi maksaa maksimissaan 2500€, mieluummin 2000€ paikkeilla.
Haemme kuitenkin pelikonetta joka kestää pitkään käytössä ja jota ei ole aivan heti päivitettävä.
Tälläisiin vaihtoehtoihin törmäsin selatessani Jimm'siä.
Hakukriteerini oli lähinnä 2080Super näytönohjain.
Näytönohjaimen ei ole oltava Nvidia 2080S, mutta minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut konetta muullla kuin Nvidian näytönohjaimella.
Jimm's Pro Gamer Panzer 2080 Super, pelitietokone - 1,899.00€
Jimm's Pro Gamer -konepaketteja luotaessa on komponenttien valintaan kiinnitetty erityistä huomiota mm. 80+ Gold -luokiteltujen virtalähteiden sekä Noctuan prosessorijäähdytti
www.jimms.fi
Jimm's Pro Gamer Greyhound 2080 Super, pelitietokone - 1,999.00€
Jimm's Pro Gamer -konepaketteja luotaessa on komponenttien valintaan kiinnitetty erityistä huomiota mm. 80+ Gold -luokiteltujen virtalähteiden sekä Noctuan prosessorijäähdytti
www.jimms.fi
Jimm's Pro Gamer Tiger 2080 Super, pelitietokone - 1,949.00€
www.jimms.fi
Jimm's GtG Phanes v2, pelitietokone - 2,139.00€
Tämä pelitietokone on rakennettu erityisesti sellaiselle pelaajalle, joka arvostaa koneessa hiljaisuutta ja näyttäviä valoja. Fractal Design Meshify C -kotelo tummennetulla si
www.jimms.fi
Jimm's MSI Gaming - Black Tortoise, pelitietokone - 1 999,00€
Jimm's ja MSI tarjoavat pelaajille erinomaiset MSI Gaming -linjaston konepaketit, jotka on varustettu ajankohtaisilla ja tehokkailla komponenteilla. Tekniset tiedot : Komponenttilistaus Prosessori: In
www.jimms.fi
Jimm's MSI Gaming - Vermilion Bird, pelitietokone - 1 729,00€
Jimm's ja MSI tarjoavat pelaajille erinomaiset MSI Gaming -linjaston konepaketit, jotka on varustettu ajankohtaisilla ja tehokkailla komponenteilla. Tekniset tiedot : Komponenttilistaus Prosessori: AM
www.jimms.fi
Jimm's HAVU Streamer, pelitietokone - 1 979,00€
HAVU:n streamaajilla on Jimm'sin koneet! Hanki itsellesi samanlainen ja valloita taistelukentät eeppisellä peliteholla! Tekniset tiedot: Komponenttilistaus Prosessori: AMD Ryzen 7 3700X, 3.6
www.jimms.fi
Osaisiko täältä foorumilta joku tai jotkin antaa neuvoja koskien ylläolevia valmispaketteja?
Entä onko kommentoimista koskien tuota että mitä koneelta vaatii high/ultra grafiikka asetuksilla pyöriminen?
Tai löytyykö jotain vielä parempaa ottaen huomioon tuon ylläolevan?
Viimeksi muokattu: