Terve!
Uutta konetta pitäisi miettiä tuon 7v. vanhan tilalle.
Tätä foorumia olen nyt selaillut muutamana päivänä ja asiansa tuntevaa porukkaa tuntuu löytyvän, hyviä ehdotuksia perusteluineen on tullut vastaan monessa keskustelussa.
Täällä näin jossain keskustelussa tämän:
Tuolle vielä joku näyttis, cooleri, M.2, sata SSD, poweri ja kotelo olisi hakusessa.
Olin ajatellut, että Win10 tulisi M.2:lle ja pelit yms sitten sata levylle, onkohan tässä mitään järkeä, pitäisikö kuitenkin mennä SSD ja HDD?
Ehdottomasti eniten pelaan EVE onlinea sekä satunnaisesti Ghost recon, Division2.
Budjetti max 1200€, halvempikin saa olla.
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Uutta konetta pitäisi miettiä tuon 7v. vanhan tilalle.
Tätä foorumia olen nyt selaillut muutamana päivänä ja asiansa tuntevaa porukkaa tuntuu löytyvän, hyviä ehdotuksia perusteluineen on tullut vastaan monessa keskustelussa.
Täällä näin jossain keskustelussa tämän:
MSI B450 TOMAHAWK MAX + AMD Ryzen 5 3600 + Kingston 16GB HyperX Fury DDR4 3200MHz (Bundletarjous!) - 409,90€
Bundletarjous! Normaalihinta 439,70€! Emolevyssä valmiiksi asennettuna Ryzen 3000-yhteensopiva BIOS! Bundle sisältää : - MSI B450 TOMAHAWK MAX, ATX-emolevy - AMD R
www.jimms.fi
Tuolle vielä joku näyttis, cooleri, M.2, sata SSD, poweri ja kotelo olisi hakusessa.
Olin ajatellut, että Win10 tulisi M.2:lle ja pelit yms sitten sata levylle, onkohan tässä mitään järkeä, pitäisikö kuitenkin mennä SSD ja HDD?
Ehdottomasti eniten pelaan EVE onlinea sekä satunnaisesti Ghost recon, Division2.
Budjetti max 1200€, halvempikin saa olla.
Ehdotuksia otetaan vastaan.