Se kollektiivinen lopputulema joka liukumäen päässä odottaa, on se, ettei millään ole mitään väliä. Siinä pisteessä oleva ihminen on erittäin helposti ohjattavissa, jos kys. yksilö ylipäätään jaksaa vielä elää.Kysyin niin, että jos kerran voi virallisesti ilmoitusluontoisena asiana identifioitua toiseksi sukupuoleksi, niin miksi ihmeessä ei voi ilmoitusluontoisesti identifioitua velattomaksi?
Tämä maa on yksi transfoobisten, ksenofobisten ja toksisten lihaa syövien heteromiesten paratiisi.
Siksi yksityiskohdista väittely on triviaalia. Parhaiten tuemme toisiamme, kun hyväksymme toisemme sellaisena kuin olemme. Se on se lähtökohta. Yhdestä kehosta voi kantajalla ja katsojalla olla eri mielipide. Eikä tämä liity pelkästään sukupuoleen, vaan ihan kaikkiin aistein aistittavissa oleviin piirteisiin. Minä voin identifioitua perhosen hajuiseksi ja kauneudeltaan sitäkin kauniimmaksi, siinä missä penis-ihminen naiseksi. Voin tehdä näin, vaikka olisin paskan hajuinen läski. Ehkä jopa olen ylpeä paskan hajustani. Tuleeko minun tällöin vaatia muuta maailmaa arvostamaan hajuani sellaisena kuin se on?