• Varoitus huijarista - tunnuksia kaapattu

Ottaa yhteyttä myynti-ilmoituksiin YV-viesteillä ja tuotteiden kuvissa lapun nimitiedot muokattu näkyviin. Luo myynti-ilmoituksia mm. iPhone, Macbook, tietokoneita, Crimson Desert -peleistä. Katso Mobilepay-tiedot ja välty huijaukselta: Lue lisää

• Kauppa-alueen säännöt, ohjeet ja tiedotteet

Myyty Uusi IPhone 17 256GB valkoinen, Masku

Tuote: IPhone 17 256GB
Hinta: 700€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): verkkokauppa 10.4.26
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä
Muuta huomioitavaa:
Avaamaton paketti, kahden saman puhelimen loukku, joten myydään tuoreempi pois.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Masku
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, mobilepay, tilisiirto

IMG_2431.jpeg

Viimeksi muokattu:
Saa varmaan ihan huvikseen kysyä että miten päädyit hommaamaan justii samanlaisen puhelimen huonompivärisenä? Tavallaa jos itse olisin ostanut 19.9.2025 mustan 17 iphonen nii en kyllä olis varmaa tilannu 7 kuukautta myöhemmin valkoista samanlaista ellei sit diili olis ollu nii hyvä että voi suoraan myydä vaikka voitolla eteenpäin..
ja tosiaan tiedoksi että saat 670€ heti tuosta swappielta ilman kyselyjä eli 30€ päässä pyynnistä. Luultavasti olisi järkevin sinne myydä 🤗

Saa varmaan ihan huvikseen kysyä että miten päädyit hommaamaan justii samanlaisen puhelimen huonompivärisenä? Tavallaa jos itse olisin ostanut 19.9.2025 mustan 17 iphonen nii en kyllä olis varmaa tilannu 7 kuukautta myöhemmin valkoista samanlaista ellei sit diili olis ollu nii hyvä että voi suoraan myydä vaikka voitolla eteenpäin..
ja tosiaan tiedoksi että saat 670€ heti tuosta swappielta ilman kyselyjä eli 30€ päässä pyynnistä. Luultavasti olisi järkevin sinne myydä 🤗
No ensinnäkin valkoinen väri kyllä kelpaa itselle ihan hyvin. Suojissa se kuitenkin tulee ainakin minulla olevan ajan viettämään.
Päinvastoin ajattelin että laitan mustan swappielle, siitäkin saa 653€ ja jos tätä ei kukaan osta niin siinä tapauksessa jää itselle tai swappielle ja pro maxia tilalle.

No ensinnäkin valkoinen väri kyllä kelpaa itselle ihan hyvin. Suojissa se kuitenkin tulee ainakin minulla olevan ajan viettämään.
Päinvastoin ajattelin että laitan mustan swappielle, siitäkin saa 653€ ja jos tätä ei kukaan osta niin siinä tapauksessa jää itselle tai swappielle ja pro maxia tilalle.
Hmm okei, aika sekava vastaus ja ei vastannut minun kysymykseen mutta eise mitään. Onnea kaupoille ja ainahan se swappie vaihtoehto on 30 euron päässä pyynnistäsi. 👍

Saa varmaan ihan huvikseen kysyä että miten päädyit hommaamaan justii samanlaisen puhelimen huonompivärisenä?

No jos täytyy perustella uuden puhelimen hommaamista eri värisenä ja uudella akulla, vaikka onkin ”sama puhelin” kuin vanha niin et ehkä sitten vain ymmärrä! Joka tapauksessa tämäkin on nyt myyty

No jos täytyy perustella uuden puhelimen hommaamista eri värisenä ja uudella akulla, vaikka onkin ”sama puhelin” kuin vanha niin et ehkä sitten vain ymmärrä! Joka tapauksessa tämäkin on nyt myyty
No hyvä että meni kaupaksi kuitenkin, menikö kenelle nimimerkille ja paljonko oli kauppasumma? (Nehän yleensä täällä foorumilla on hyvä julkaista myynnin päätteeksi niin voi katsoa että täsmääkö palautteet jne.)

No hyvä että meni kaupaksi kuitenkin, menikö kenelle nimimerkille ja paljonko oli kauppasumma? (Nehän yleensä täällä foorumilla on hyvä julkaista myynnin päätteeksi niin voi katsoa että täsmääkö palautteet jne.)

700€, muuta on turha udella kuten varmasti tiesit jos olet säännöt lukenut.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
305 332
Jäsenet
82 651
Uusin jäsen
ottomaanikko

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom