Myyty Uusi EVGA GeForce RTX 2080 Ti XC GAMING [Jyväskylä]

Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
750
Myytävä tuote: EVGA GeForce RTX 2080 Ti XC GAMING, 11G-P4-2382-KR, avaamattomassa paketissa
Hinta: 1320€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): gigantti.fi, tilattu 9.10.2018, kuitti päivätty 6.1.2019, toimitettu pakettiautomaattiin 6.2.2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): sähköinen kuitti löytyy
Muuta huomioitavaa: Gigantti onnistui lopultakin toimittamaan lähes 4kk sitten tilaamani näytönohjaimen. Olen kuitenkin käyttänyt suoraan valmistajalta tilattua korttia kuukauden, joten tämä on ylimääräinen. Kortin pakkaus on sineteissään ja kortti on täten siis uusi ja täysin koskematon. Mukaan ei tule pelikoodeja, koska korttia tilatessa ilmaispelikampanja ei ollut voimassa.


Sijainti: Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto, postipaketti +10€
Maksutapa: Tilisiirto


Kuvat:
DSC_0248.JPG
DSC_0245.JPG
DSC_0246.JPG
DSC_0247.JPG
 
Viimeksi muokattu:

MrM

Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
186
Tässä lienet ostettu odottelun aikana jo toinen kortti, tilauksen ja toimituksen välissä noin 4kk. Mitä sitä ihmettelemään, taalaa tiskiin jos kiinnostaa.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Tässä lienet ostettu odottelun aikana jo toinen kortti, tilauksen ja toimituksen välissä noin 4kk. Mitä sitä ihmettelemään, taalaa tiskiin jos kiinnostaa.
Joo, ei nyt pitäiskään kiinnostaa, enkä tiedä miksi nyt edes vaivauduin taas ihmettelemään, mutta kun miksi korttia vain ei voi viedä takaisin suoraan giganttiin, jos ei alennuksilla myydä. Mut kortti ei kiinnosta joten jätetään tämä ot tähän
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
750
Mielenkiinnosta, miksi jaksat nähdä vaivaa myydä tätä samaan hintaan kuin kaupassa sitten?. Eikö olisi vain helpompaa sitten kantaa se takaisin sinne giganttiin?
Myyn tätä halvemmalla kuin hinta on kaupassa nyt. Hinta oli viime vuonna hieman alempi ja tarkoitus olisi tehdä muutama kymppi voittoa tästä kortista ja mielellään kattaa hintaero myöhemmin toisaalta tilattuun korttiin. Tarkoituksena on siis myydä kortti onnelliselle ostajalle vähän myymälöitä halvemmalla ja/tai ilman viikkojen odottelua ja samalla myyjänä saada hieman vaivanpalkkaa. Lisäksi Giganttiin on pidempi matka kuin pakettiautomaatille tai omalle kotiovelle.

Tässä lienet ostettu odottelun aikana jo toinen kortti, tilauksen ja toimituksen välissä noin 4kk. Mitä sitä ihmettelemään, taalaa tiskiin jos kiinnostaa.
Niinhän minä mainitsin myynti-ilmoituksessa "muuta huomioitavaa" alla.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Asia selvä :) Kunhan takerruin koska hinta gigantissa 1399€ ja pelejä kaupan päälle.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
750
Asia selvä :) Kunhan takerruin koska hinta gigantissa 1399€ ja pelejä kaupan päälle.
Ei niitä ole siellä varastossa ainakaan pariin viikkoon heidän omankaan arvion perusteella. Todella huono saatavuus on tuolla kortilla ollut.

Tarjouksiakin saa tehdä, esim. pelin arvoa ajatellen.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Ei niitä ole siellä varastossa ainakaan pariin viikkoon heidän omankaan arvion perusteella. Todella huono saatavuus on tuolla kortilla ollut.

Tarjouksiakin saa tehdä, esim. pelin arvoa ajatellen.
Ah, totta joo. No jos nyt jätän tämän tähän. Eiköhän tuo kaupaksi mene.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
141
Katso ketjun viestit #2 ja #3.
Tuon 1000e verran siitä voin maksaa. Tuskin kukaan tuota ostaa yli 1000e yksityiseltä. Suosittelen palauttamaan takaisin kauppaan, tuo 40e erotus ei ketään hetkauta. Ps. Jimmsiltä vastaava kortti 1240e uutena.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
750
Tuon 1000e verran siitä voin maksaa. Tuskin kukaan tuota ostaa yli 1000e yksityiseltä. Suosittelen palauttamaan takaisin kauppaan, tuo 40e erotus ei ketään hetkauta. Ps. Jimmsiltä vastaava kortti 1240e uutena.
Miksi halusit ilmoittaa, että haluat maksaa tavarasta monta sataa euroa alle sen arvon? Lähetätkö vastaavia "tarjouksia" myös Gigantille ja Jimmsille?

Myymäni kortin alkuperäinen myyjä on Gigantti ja takuu sinne toimii aivan samoin kuin jos kortin olisi ostanut sieltä suoraan. En näe miksei joku kävisi mielelläänkin noutamassa upouuden tuotteen yksityiseltä viikkojen odottelun sijaan. Esim. Gigantti arvioi nyt tilatun korttien toimitusten alkavan vasta kuukauden päästä.

Jimmsissä oleva halvempi EVGA:n kortti (joka muuten maksaa 1249€) ei ole A-sirulla varustettu malli ja siinä on melkein 60W alempi power limit. Se ei siis todellakaan ole vastaava kortti. Myös minun myymäni kortti on uusi.

40€ on ainakin minulle iso raha. Jos sellainen summa ei ketään hetkauta, laita minulle yksityisviestiä tilinumeroani varten, niin voit lähettää minulle sen verran lahjoituksena.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
141
Miksi halusit ilmoittaa, että haluat maksaa tavarasta monta sataa euroa alle sen arvon? Lähetätkö vastaavia "tarjouksia" myös Gigantille ja Jimmsille?

Myymäni kortin alkuperäinen myyjä on Gigantti ja takuu sinne toimii aivan samoin kuin jos kortin olisi ostanut sieltä suoraan. En näe miksei joku kävisi mielelläänkin noutamassa upouuden tuotteen yksityiseltä viikkojen odottelun sijaan. Esim. Gigantti arvioi nyt tilatun korttien toimitusten alkavan vasta kuukauden päästä.

Jimmsissä oleva halvempi EVGA:n kortti (joka muuten maksaa 1249€) ei ole A-sirulla varustettu malli ja siinä on melkein 60W alempi power limit. Se ei siis todellakaan ole vastaava kortti. Myös minun myymäni kortti on uusi.

40€ on ainakin minulle iso raha. Jos sellainen summa ei ketään hetkauta, laita minulle yksityisviestiä tilinumeroani varten, niin voit lähettää minulle sen verran lahjoituksena.
Sinähän sen "arvon" määrität. Kiitos kumminkin tarjouksen huomioinnista ja onnea myyntiin. Ps. Ei tässä hintaluokassa enää 40e tunnu missään.
 
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
469
Vaihto Gigabyte GTX 1080Ti Aorus 11Gb versioon? Kyseesä ei-Extreme malli
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 083
Miksi halusit ilmoittaa, että haluat maksaa tavarasta monta sataa euroa alle sen arvon? Lähetätkö vastaavia "tarjouksia" myös Gigantille ja Jimmsille?

Myymäni kortin alkuperäinen myyjä on Gigantti ja takuu sinne toimii aivan samoin kuin jos kortin olisi ostanut sieltä suoraan. En näe miksei joku kävisi mielelläänkin noutamassa upouuden tuotteen yksityiseltä viikkojen odottelun sijaan. Esim. Gigantti arvioi nyt tilatun korttien toimitusten alkavan vasta kuukauden päästä.

Jimmsissä oleva halvempi EVGA:n kortti (joka muuten maksaa 1249€) ei ole A-sirulla varustettu malli ja siinä on melkein 60W alempi power limit. Se ei siis todellakaan ole vastaava kortti. Myös minun myymäni kortti on uusi.

40€ on ainakin minulle iso raha. Jos sellainen summa ei ketään hetkauta, laita minulle yksityisviestiä tilinumeroani varten, niin voit lähettää minulle sen verran lahjoituksena.
Pakko takertua asiavirheeseen. EVGA tarjoaa takuun vain ensimmäiselle omistajalle sekä vain 30pv oikeuden pidentää takuuta maksamalla lisähinta. Näin ollen toisella omistajalla ei teoriassa "ole samaa takuuta". Muuten toki jatkakaa. Itse maksoin samasta kortista kuitin mukaan 1197,28 5pv toimitusajalla :)
Jatkakaa :cigar2:
 
Liittynyt
19.09.2017
Viestejä
52
Pakko takertua asiavirheeseen. EVGA tarjoaa takuun vain ensimmäiselle omistajalle sekä vain 30pv oikeuden pidentää takuuta maksamalla lisähinta. Näin ollen toisella omistajalla ei teoriassa "ole samaa takuuta". Muuten toki jatkakaa. Itse maksoin samasta kortista kuitin mukaan 1197,28 5pv toimitusajalla :)
Jatkakaa :cigar2:
15. Takuu on tuotekohtainen
Takuusitoumus annetaan tuotteelle ja se pysyy voimassa, vaikka tuote vaihtaisi omistajaa. Takuuta ei siis voi rajoittaa tavaran ensimmäiseen omistajaan, vaan takuunantaja vastaa sitoumuksestaan koko takuuajan tavaran omistajasta riippumatta. Tavaran käyttötarkoitus ei saa kuitenkaan olennaisesti muuttua esimerkiksi yksityiskäytöstä ammattikäyttöön. Takuunantaja voi myös edellyttää, että omistajanvaihdoksesta ilmoitetaan hänelle kirjallisesti.

Ei mulla muuta, jatkakaa:vihellys:
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
750
Itse maksoin samasta kortista kuitin mukaan 1197,28 5pv toimitusajalla :)
Tuotekoodi 11G-P4-2382-KR? Kerro toki muillekin, mistä sait tuohon hintaan ja maksoitko verotkin?

15. Takuu on tuotekohtainen
Takuusitoumus annetaan tuotteelle ja se pysyy voimassa, vaikka tuote vaihtaisi omistajaa. Takuuta ei siis voi rajoittaa tavaran ensimmäiseen omistajaan, vaan takuunantaja vastaa sitoumuksestaan koko takuuajan tavaran omistajasta riippumatta. Tavaran käyttötarkoitus ei saa kuitenkaan olennaisesti muuttua esimerkiksi yksityiskäytöstä ammattikäyttöön. Takuunantaja voi myös edellyttää, että omistajanvaihdoksesta ilmoitetaan hänelle kirjallisesti.
Jep ja EVGA:n EU-sivuillakin manitaan takuun siirtymisestä toiselle ostajalle: EVGA - Warranty - Graphics Cards
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 083
Takuu on valmistajan vapaaehtoinen lisäturva ostajalle.

Tuollahan se myös lukee.
Optional Programs
EVGA offers optional programs to Original Purchasers with a valid proof of purchase from an Authorized Reseller including the EVGA Extended Warranty Program, the EVGA Advanced RMA Program, and the EVGA Step-up Program. Please note that if an EVGA Extended Warranty and/or EVGA Advanced RMA (EAR) is purchased on a Product, it/they will not transfer to a second owner.

To view more information on these programs and to see if your product qualifies, please visit the program's page to view the terms and conditions for that program.

Itse ainakin halusin statistiikan perusteella vikaheräkälle kortille lisäturvaa ja siksi nimen omaan EVGA kortin ostin. (kuten muutkin viimeiset). Tästä asiasta on ennakkokeissejä ja mielestäni tuon 2011 jälkeenkin. Se että markkinoidaan ettei vaikuta mitään - on harhaanjohtavaa. Se taas jos ei arvosta tuota EVGA tarjoamaa lisäturvaa tai pitää esim yli 3v vanhaa korttia serrinä, niin feel free. Takuu ei kuitenkaan ole sama second hand tuotteelle vaikka tuote olisi "uusi".
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
750
Hintaa muotoiltu, edelleen myynnissä. Parin viikon päästä kiikutan takaisin Giganttiin.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
750
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
750
Kiikutan takaisin Giganttiin huomenna, siihen asti vielä myynnissä.

EDIT: Myynti päättynyt, palautan kortin Giganttiin. Joku jonottaja saa vihdoin omansa (korkeammalla hinnalla). :D
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
244 616
Viestejä
4 265 726
Jäsenet
71 539
Uusin jäsen
ketunleipä

Hinta.fi

Ylös Bottom