Myyty Uudet Intel i7-12700K ja MSI Z690-A WIFI DDR4 [Helsinki]

Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
Myytävä tuote: Uudet käyttämättömät Intel i7-12700K ja MSI PRO Z690-A WIFI DDR4
Hinta: 630€ + pk
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's 31.12.2021 (MSI PRO Z690-A WIFI DDR4), Dustinhome 25.1.2022 (Intel Core i7-12700K)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa:

Myydään todennäköisesti tarpeettomana, en sittenkään haluaisi siirtyä Windows11 ja taidan ostaa AMD 5000-sarjan ja pysyn Win10:ssä. Suorittimen pahvilaatikossa on ehjä avaamaton sinetti ja molemmat siis käyttämättömiä!

Tästä käyttämättömät osat paljon halvemmalla kuin kaupasta, hinnat nousseet huimasti sitten kun ostin. Emolevyn hinta noussut Jimm's:llä yli 40€ ja 7-12700K suorittimen hinta noussut yli 100€!



Minulla olisi myös muisteja myynnissä:



Jos sinulla on joku näistä Scythen coolereista niin saat minulta kaupan päälle LGA1700-sovittimen:

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Posti tai nouto
Maksutapa: Tilisiirto tai käteinen


Kuva:
IMG_20220919_181656578 (3).jpg
 
Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1
Moi,
Nämä kiinnostaisi... Ollaan vloppuna tulossa Helsinkiin, niin 550€ ja kaupat vlopun aikana?
 
Liittynyt
05.03.2020
Viestejä
83
Siis mitä ihmettä? Pahoitteluni tungetteluni myynti-ilmoitukseen mikäli aiheetonta, mutta 12700k toimii aivan loistavasti windows 10:llä. Pelikäytössä varmasti parempi käsittääkseni kuin yksikään Ryzen 5000 prosessori, lukuunottamatta 5800X3D. Itselläni 12900k Windows 10 alla eikä minkään näköistä suunnitelmaa päivittää Windows 11. Suorituskyky käytännössä parempi, varsinkin e-coret disabloituna, jolloin saavutetaan myös täysi cache nopeus. E-coret päällä numeroiden mukaan jossain peleissä saattaisi esiintyä minimaalisia nykimisiä mutta en mä itse ratkaisuksi päätyisi vaihtamaan hitaampaan järjestelmään. Pahoittelut vielä kerran, jos tiedät mitä olet tekemässä.
 
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
Siis mitä ihmettä? Pahoitteluni tungetteluni myynti-ilmoitukseen mikäli aiheetonta, mutta 12700k toimii aivan loistavasti windows 10:llä. Pelikäytössä varmasti parempi käsittääkseni kuin yksikään Ryzen 5000 prosessori, lukuunottamatta 5800X3D. Itselläni 12900k Windows 10 alla eikä minkään näköistä suunnitelmaa päivittää Windows 11. Suorituskyky käytännössä parempi, varsinkin e-coret disabloituna, jolloin saavutetaan myös täysi cache nopeus. E-coret päällä numeroiden mukaan jossain peleissä saattaisi esiintyä minimaalisia nykimisiä mutta en mä itse ratkaisuksi päätyisi vaihtamaan hitaampaan järjestelmään. Pahoittelut vielä kerran, jos tiedät mitä olet tekemässä.
Onko tullut mitään ongelmia (vanhojen) pelien tai muiden ohjelmien kanssa Win10:ssä? Tuohon emoon on kai tullut firmware, jolla saisi kai disabloitua e-coret, mutta en tiedä miten hyvin se sitten lopulta toimii. Jollain oli ollut ongelmia vaikka oli disabloinut e-coret, mutta ei kertonut mikä bios-versio, saattoi olla vanha.

Oli aluksi tarkoitus mennä tuolla ja ostaa kakkoskoneeksi kunnon pelikannettava, mutta mitä katselin niin saman tien ajattelin, että voisi sen sijaan ostaa jonkun 24" näytön ja tehdä kakkoskoneen osittain vanhoista komponenteista, joka toimisi myös osittain varaosa-koneena, jos joku komponentti menee rikki tai pitää myydä pääkoneesta.

Mutta samalla kun on nähnyt kuinka kova AMD 3D V-Cache on niin mietin, jos nyt myisi tämän ja ostaisi komponentteja siihen kakkoskoneeseen, joku AMD 5600 jolla selviäisi pääkoneena ihan hyvin joku puoli vuotta testaten, että kaikki toimii kuten pitää. Sitten ostaisi itse pääkoneen vasta kun näkee kuinka kova se 7000-sarjan 3D malli(t) on ja DDR5 ja emo hinnat ovat laskeneet ja bugeja toivottavasti korjattu siihen mennessä.
 
Liittynyt
05.03.2020
Viestejä
83
Vastattu YV:llä ylläolevaan, jotta ei menisi myynti-ilmoitus ohi-aiheeksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 571
Viestejä
4 247 520
Jäsenet
71 366
Uusin jäsen
washhi

Hinta.fi

Ylös Bottom