Uudessa Acer Predator XB271HU:ssa näyttö vilkkuu.

Gl@c13r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.07.2017
Viestejä
84
Näyttö ostettu viime Marraskuussa. Nyt alkanut vilkkumaan viimeisen viikon aikana. Sitä ennen toiminut moitteetta. Kiinni displayport-johdolla Asus dual GTX1060 3gb-ohjaimessa.

Olen tarkistanut johtojen kiinnistuksen ja ne ovat ainakin kunnossa. Yrittänyt myös Googlettamalla etsiä tietoa, mutta apua en ole löytänyt.

Onko kysymyksessä maanantai-kappale vai missä vika?

Tässä linkki näyttöön: Acer 27" Predator XB271HU IPS-pelimonitori, WQHD, 165Hz, - 799,00€
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
Kokeile DVI portilla? Aika hurjat Hz numerot, en ole ammattilainen mutta koita pienemmällä päivitystaajuudella

Lähetetty minun G8341 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
Kokeile DVI portilla? Aika hurjat Hz numerot, en ole ammattilainen mutta koita pienemmällä päivitystaajuudella

Lähetetty minun G8341 laitteesta Tapatalkilla
Tarkoitin HDMI*

Lähetetty minun G8341 laitteesta Tapatalkilla
 

Gl@c13r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.07.2017
Viestejä
84
Olen tästä näytöstä ymmärtänyt että 144Hz lukemia ei saa kuin displayport-johdolla. Olen siis käyttänyt tätä näyttöä 144Hz:n tilassa.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 287
En tiedä onko ongelmana tämä, mut kokeillaan silti:

Onko G-Sync säädetty oikein? Tuolla ketjussa on hyvin juttua miten se pitäis säätää -> Gsyncin säätäminen?

Ja jos oikein oon lukenu ja ymmärtänyt niin: V-Sync ja G-Sync päälle, pelistä FPS rajoitin päälle max. 140fps, tai mikäli pelistä ei pysty fps:siä rajoittamaan niin Rivatunerilla tai vastaavalla fps-rajoitus max. 140fps.

[edit] Toista kaapeliakin kannattaa kokeilla.
 

Gl@c13r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.07.2017
Viestejä
84
Siis tuota asiaa en kertonut että siis näyttö vilkkuu työpöydällä nimenomaan.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
Asiahan ei minulle tietysti kuulu mutta miksi 800€ uhd näyttö 1060 3gb kortille?

Lähetetty minun G8341 laitteesta Tapatalkilla
 

Gl@c13r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.07.2017
Viestejä
84
Asiahan ei minulle tietysti kuulu mutta miksi 800€ uhd näyttö 1060 3gb kortille?

Lähetetty minun G8341 laitteesta Tapatalkilla
Ostin ensin näyttiksen enkä sitä myöhemmin ole vaihtanut. Mitä vikaa GTX 1060 3gb-kortissa? Eikö sinusta ole tarpeeksi tehokas?
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
Ostin ensin näyttiksen enkä sitä myöhemmin ole vaihtanut. Mitä vikaa GTX 1060 3gb-kortissa? Eikö sinusta ole tarpeeksi tehokas?
Do eij oo ei, ainakaan peli hommissa, full hdkin pyörii just ja just 1060 6gb 60fps. Menisin 1070 vähintään, 1080 jos vielä ultra settinssit

Lähetetty minun G8341 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 671
Asiahan ei minulle tietysti kuulu mutta miksi 800€ uhd näyttö 1060 3gb kortille?

Lähetetty minun G8341 laitteesta Tapatalkilla
Joo, et selkeestikkään oo ammattilainen niinku alkuperäsessä viestissäs mainitsit. Kyseessähän ei oo UHD näyttö, vaan 1440p näyttö. Ei välttämättä paras ratkasu 1060 3GB mallille mut menee se siinä missä muutkin, pitäs kyllä vittuakaan liittyä tähän ongelmaan se et onko 1060 vai 1080ti koneessa kiinni jos se työpöydällä vilkkuu.

Tota onko sulla mitään muuta vehjettä kiinni näytössä? Mä oon saanu kuvan vilkkumaan työpöydällä samanlaisella näytöllä ihan yksinkertasesti koittamalla laittaa HDMI-kaapelia konsolista näyttöön (välkkyy jos tökkii piuhaa ohi näytön runkoon). Toisaalta kannattaa myös se HDMI-kaapeli kokeilla ja tsekata toimiiko sillä myöskään. Jokatapauksessa vaikuttais vähän takuukeissiltä. Toista DP-piuhaakin voisit kokeilla huvikses nii saa sen ite kaapelinki suljettua pois. Jos taas toimii HDMI:llä niin kokeile sitten käydä ostamassa se uus DP-piuha ja kokeile onko sillä sit samaa ongelmaa. Jos on niin sit se on joko näyttö tai näyttis takuuseen.
 

Gl@c13r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.07.2017
Viestejä
84
Joo, et selkeestikkään oo ammattilainen niinku alkuperäsessä viestissäs mainitsit. Kyseessähän ei oo UHD näyttö, vaan 1440p näyttö. Ei välttämättä paras ratkasu 1060 3GB mallille mut menee se siinä missä muutkin, pitäs kyllä vittuakaan liittyä tähän ongelmaan se et onko 1060 vai 1080ti koneessa kiinni jos se työpöydällä vilkkuu.

Tota onko sulla mitään muuta vehjettä kiinni näytössä? Mä oon saanu kuvan vilkkumaan työpöydällä samanlaisella näytöllä ihan yksinkertasesti koittamalla laittaa HDMI-kaapelia konsolista näyttöön (välkkyy jos tökkii piuhaa ohi näytön runkoon). Toisaalta kannattaa myös se HDMI-kaapeli kokeilla ja tsekata toimiiko sillä myöskään. Jokatapauksessa vaikuttais vähän takuukeissiltä. Toista DP-piuhaakin voisit kokeilla huvikses nii saa sen ite kaapelinki suljettua pois. Jos taas toimii HDMI:llä niin kokeile sitten käydä ostamassa se uus DP-piuha ja kokeile onko sillä sit samaa ongelmaa. Jos on niin sit se on joko näyttö tai näyttis takuuseen.
DP-piuhatkin on uusia ja ostettu samoihin aikoihin kun tämä näyttö. On tässä näytössä USB-liitännät ja niitä voisi kokeilla ohjeisi mukaan. Mutta en ole kokeillut. Nyt kokeeksi eilen laskin Hz-lukemat työpöydällä 60Hz:iin, niin saapa nähdä onko sillä vaikutusta.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
41
kuinka usein teidän näytöt vilkkui? minulla lähes sama näyttö (HU-A TN-paneeli malli). Oma vilkahtaa hyvinkin harvakseltaan työpöydällä. maks. parisen kertaa illassa kun istahtaa koneelle ja liikauttaa hiirtä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
130
Voisikohan kyse olla staattisesta sähköstä kuten tässä videossa?

 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
41
Voisikohan kyse olla staattisesta sähköstä kuten tässä videossa?

Heh olipa jännä. Ei ole kyllä ollenkaan poissuljettua kun omalla kohdalla välkähtää tosiaankin juuri hiireen koskettua. Josko siinä samalla purkautuisi varauksia. Työtuoli on kyllä ESD, mutta työpöytä ei.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 321
Viestejä
4 232 778
Jäsenet
71 191
Uusin jäsen
Viraston ylijohtaja

Hinta.fi

Ylös Bottom