- Liittynyt
- 24.10.2016
- Viestejä
- 2 251
Auton vaihto on kohta edessä ja haaveissa vilkkuu 0-50tkm ajetun kansanauton sijaan 200 000tkm ajettu premium.
Tien päällä menee 25-30tkm vuodessa kun kaverit ja vanhemmat on ympäri suomea ja muutenkin tulee matkailtua, matka-ajoa tulee runsaasti ja tosiaan pistää miettimään että ostaakko vähän ajettu Toyota/Volkkari vai 2v. vanha 200 000 rullattu Volvo S80/A6/E-mersu.
Millaisella riski/vaihto-osalistalla tuonne luksusosastolle kannattaa lähteä ja onko tuo ihan järjenköyhä idea. Eli mitä pitäisi tuolla matkalla ajettuun olla jo vaihdettu ettei pommiin päädy/saman tien ole vaihtamassa viidellä tonnilla kaikkea, ja mitä/miten pistää ammattilainen tarkastamaan "uusi" paljon ajettu ajokki?
S80 sais 200tkm nurkilla 2015 mallia kaikilla herkuilla tehodieselillä n. 25K€, mikä vastaa hinnaltaan karvalakki Jettaa mopomoottorilla uutena.
Tien päällä menee 25-30tkm vuodessa kun kaverit ja vanhemmat on ympäri suomea ja muutenkin tulee matkailtua, matka-ajoa tulee runsaasti ja tosiaan pistää miettimään että ostaakko vähän ajettu Toyota/Volkkari vai 2v. vanha 200 000 rullattu Volvo S80/A6/E-mersu.
Millaisella riski/vaihto-osalistalla tuonne luksusosastolle kannattaa lähteä ja onko tuo ihan järjenköyhä idea. Eli mitä pitäisi tuolla matkalla ajettuun olla jo vaihdettu ettei pommiin päädy/saman tien ole vaihtamassa viidellä tonnilla kaikkea, ja mitä/miten pistää ammattilainen tarkastamaan "uusi" paljon ajettu ajokki?
S80 sais 200tkm nurkilla 2015 mallia kaikilla herkuilla tehodieselillä n. 25K€, mikä vastaa hinnaltaan karvalakki Jettaa mopomoottorilla uutena.